Bot Shop reviews

Bot Shop reviews

9.2

Altid tilfreds

Har handlet på hjemmesiden 2 gange nu og begge gange har fungeret super godt! :)
Intet bøvl, hurtig levering, nem hjemmeside at finde rundt i og hurtigt besvarelse hvis du har nogle spørgsmål :)

Bestilte et Amigo regndækken i går omkring middagstid og i dag kunne jeg hente det der hvor jeg havde valgt det skulle afhentes :)

Det er absolut ikke sidste gang jeg handler på bot-shop.dk, priserne er rigtig gode, fri fragt og ja det hele er bare super godt!

Meget tilfreds

Min hest var blevet beskåret forkert og havde derfor belastet lidt forkert. Jeg bestilte derfor et par staldgamacher fra Back on Track og skrev i kommentaren, at det hastede. De blev så sendt afsted samme dag, så jeg kunne afhente dem formiddagen efter :-) Det er bare god service!
Derudover er jeg stor fan af fri fragt uanset ordrens størrelse.

Fantastisk service!

Bestilte en 100 grams liner til mit dækken og jeg havde det dagen efter..

Havde et spørgsmål vedr. størrelse på dækken, og Lotte svarede hurtigt pr. mail.

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har handlet hos Lotte..

Super service, og hurtig levering

Lotte sælger nogle varer, i en super kvalitet, til en rigtig god pris.
Har man spørgsmål, og mailer til hende, så svarer hun hurtigt.

Stor ros til Lotte for hendes lækre produkter, og gode service!

Super service fra Lotte fra Bot-shop

Lotte fra Bot-shop.dk giver super service, speciel bestilte en trense fra Horseware som desværre var syet forkert, men hun fik en ny hjem til mig uden bøvl. Bot-shop er et sted jeg absolut uden tøven vil ligge mine penge igen.

Ualmindeligt effektivt

Jeg har handlet her mere end én gang, og det bliver heller ikke sidste.
Varerne kommer i lyntempo, og priserne er lave - der er styr på sagerne.

Hurtig levering og super service :)

Meget hurtig tilbagemelding hvis varen er i restordre.

Fantastiske produkter, fantastisk kundeservice og gratis levering dagen efter!

Lotte Veideland hos Bot-Shop ved hvad hun taler om. Hun rådgiver om produkterne på en rigtig god måde og jeg har aldrig købt et produkt, som jeg efterfølgende har fortrudt. Forsendelse er gratis og lynhurtig. Jeg har altid fået mine varer senest dagen efter bestilling.
Jeg har anbefalet Back-on-Track til mange af vores opstaldere, som alle har været yderst tilfredse med produkterne, rådgivningen og den hurtige forsendelse.
Charlotte
www.StaldOestergaard.com

hurtig ekspedition og gratis levering

God information om produkterne på deres hjemmeside.

Fantastisk

Altid fantastisk god service, lidt udover det sædvanlige. God hjælp ved evenuelle spørgsmål, hurtig levering og tingene er bare iorden hver gang. Har anebefalet til flere, der har været lige så tilfredse og kan kun anbefale dem til endnu flere.

Rigtig god service ,massere af information om de enkelte produkter på hjemmesiden og hurtig levering.

Super service og hurtig levering

Bestilte et dækken og det kom allerede efter 1 dag.
Virkelig god service.

Fantastisk service, hurtig og gratis levering.

Bestilte et dækken i går og havde det i dag, på trods af det først blev sendt afsted om aftenen, fordi Lotte skulle se om hun havde et andet dækken hjemme også. Virkelig god service og hurtig tilbage melding på min forespørgsel. Vil klart handle der igen. Kvalitet til meget billige penge!!!! Kan varmt anbefales. Gad godt der også var rideudstyr c",)

Fantastisk!

Jeg vil anbefale virksomheden til alle.

Fantastisk!

Fremragende og hurtig service OG levering!
Har købt flere dækkener hos Lotte og både service og levering er i top.
Mistede en halestrop til det ene dækken, sendte Lotte en mail om man kunne bestille dem særskilt.
Hun sendte en uden beregning.
SUPER service :-)

God sevice

Hurtig levering og god service..

Hurtig levering og god service!

Bestilte et dækken og havde det 2 dage efter! Også er fragten gratis, hvilket er et kæmpe plus når man handler over nettet, og som gør at man vender tilbage en anden gang ;)

Bestilte et Horseware dækken, det var langt billigere end de andre steder jeg fandt dækkenet, og portoen var gratis! Jeg modtog det allerede 2 dage efter bestilling. Super godt :-)

Rigtig hurtig forsendelse - fragtfrit

Rigtig hurtig forsendelse. har 2 gange bestilt back-ontrack produkter, det er kommet dagen efter.

Is Bot Shop your company?

Visit Bot Shop