Botilleje reviews

Botilleje reviews

9.6

Venlig, nem og hurtig hjælp

Jeg er flyttet til udlandet i en årrække og skulle derfor have mit hus lejet ud på en 3 årig uopsigelig lejekontrakt pga. skat. Men havde ikke nogen ide om hvordan dette skulle skrives ind i kontrakten så den var gyldig, samtidig med at skat skulle godkende den også.
Jeg ringede til Christina, hun var hurtig klar over hvad det drejede sig om og viste hvordan dette skulle skrives ind.
Jeg kan kun varmt anbefale Botilleje, meget venlig, nem og hurtig hjælp fra folk der ved hvad de snakker om.

Professionel levering på kort tid af lejekontrakter.

Vi kan kun anbefale Botilleje, når der skal laves lejekontrakter. Christina har hjulpet os ved flere lejemål, med stor succes. Vi har to udlejningejendomme, hvori den ene er med flere værelser, fremleje til studerende. Det klapper og kører når Botilleje udarbejder kontrakterne.

Simply the best in Europe

Botilleje has consistently delivered good advice and a speedy well balanced response - that is fair for the landlord and fair for the tennant I unreservedly recommend them especially Christina who as I was under time pressure worked until 11 oclock one night to finish a contract I needed next day and then did not charge me....

super go behandling

Christina har hjulpet mig med at udleje en bolig/erhvervs ejendom til min fuld tilfredshed.

Professionel udlejning

Som ejer af en mindre erhvervsejendom i Roskilde har jeg igennem den senere årrække benyttet Botilleje og Christina til søgning efter egnede lejere, og til at håndtere alt vedr. udlejning, herunder fraflytning, indflytning, lejekontrakter m.v.
Jeg kan varmt anbefale Botilleje og Christina. Dette bl.a. fordi Christina :
• Overholder de indgåede aftaler
• Altid vender hurtigt tilbage som aftalt
• Er inde i lovgivningen
• Opfører sig meget professionelt overfor lejerne
• Giver god sparring og rådgivning omkring muligheder
• Er meget serviceminded
• Er engageret
• Er god til at finde egnede lejere

Professionel og yderst god service.

Har kun ros til Christina og Botilleje. Jeg har oplevet en rigtig god service og er positivt overrasket over så fleksibel Christina er. Der bliver svaret på spørgsmål på mail selv om aftenen, og der bliver fuldt op på de tvivls spørgsmål der kan opstå undervejs i processen før det hele falder på plads. Jeg har fået en god rådgivning, og Christina er fantastisk til at formidle, uddybe og afklare spørgsmål til indholdet i kontrakten på en forståelig måde. Jeg kan varmt anbefale Botilleje.

Lynhurtigt svar på sene spørgsmål

Jeg skrev et par spørgsmål en sen aften hvor jeg var ved at lave en lejekontrakt, og 10 milisekunder efter kom der et svar. Det gjorde jeg så et par gange, med samme hurtige respons. Efterfølgende sendte jeg kontrakten til gennemlæsning - og fik en meget positiv tilbagemelding på det jeg havde lavet - og så var det til en yderst favorabel specialpris -

Professionel og effektiv !

Vi fandt vores nye hjem med Botilleje. Procesen var nem og hurtig og Christina er yderst behagelig og professionel.
Vi kan varmt anbefale Botilleje!

Jeg kan varmt anbefale Botilleje.dk, når du søger et nyt lejemål!

Det er ikke et spørgsmål om, at du får professionalitet og dygtighed. Når du går gennem Christina, som er indehaver af Botilleje.dk, så får du en ven mens du leder efter din bolig. En ven fordi hun gør opmærksom på de ting man ikke lige ser, og gør en stor indsats for at lære dig at kende, så hun kan vejlede dig i den rigtige retning samtidigt med, at hun holder en professionel distance. En fantastisk service.
Claus Bendix, Journalist.

Professionel behandling til ug.

Havde behov for juridisk hjælp. Fik den assistance jeg søgte hurtig og meget koncist.
Kan 110 % anbefale Christina Lindsgren indehaver og daglig leder af Botilleje.

OUTSTANDING!!

skulle bruge hjælp angående mit hus som er udlejet. fik svar på alt, og ikke nok med det, en blanket blev mailet til mig, så jeg selv kunne løse problemet, GRATIS!!!
Super behandling.

peter m

Service er i højsæde med ekstraordinær engagement til sine kunder

Absolut anbefalingsværdig!

Oplevede super god service fra første dag - vi beskrev kort vort ønske til kommende bolig, og efter små 5 dage var ønskeboligen fundet.

Dejligt engagement fra personalet med ekstraordinær god feedback til både kunde som "køber".... alle følte sig mere end tilfredse.

Tak for en god "handel" ;)

Unik Service !!

Jeg kan på det varmeste anbefale bo til leje og Christina.

Som privat person hjalp Christina mig med at lave en lejekontrakt til udlejning af mit hus.

Udlejningen gik med Christinas hjælp helt problemfrit.

Er yderst professionel, meget konkret og præcis i præcisering af hvad opgaven går ud på.
Man føler sig virkeligt i kompetente hænder.

Professionel og yderst kompetent

Super service og kompetent bistand i forbindelse med lejemål. Yderst professionel.

Hurtig og god service!

Der er egentlig ikke så meget at sige - man fik hvad man blev stillet i vente, og indenfor den lovede tidsramme. Ikke en finger at sætte på noget der :-)

Super behandling

Christina har fra dag et givet os en super behandling, og har flere gange gjort langt mere for os end man normalt forventer.

Nemt, trygt og sikkert

Min kone og jeg står overfor at skulle to år til udlandet, og derfor kontaktede vi Botilleje mht. udlejning af vores ejerlejlighed. Vi havde fået Botilleje anbefalet af en bekendt som havde gode erfaringer med firmaet. Overordnet set har vi været rigtigt glade for det valg - Christina stod for hele annonceringen og fandt frem til de helt rette lejere af vores lejlighed. Derudover har vi været rigtigt glade for den rådgivning vi har fået samt hele forløbet omkring udlejningen.

Super god og hurtig service :-)

Da vi ingen erfaring havde som udlejere havde vi brug for kyndig rådgivning i forbindelse med udfærdigelse af lejekontrakten - for at sikre os bedst muligt hvorfor vi kontaktede vi Botilleje. Det har været en fornøjelse at samarbejde med Christina....hun er sød og kompetent, vejledende og lyttende. Vi har hele tiden kunnet komme i kontakt med hende - både telefonisk og pr. mail. Vi kontaktede Botilleje i mandags og allerede i dag torsdag har vi kontrakten i sin færdige form. Kniber næsten os selv i armen og spørger....."var det virkelig så nemt". Vi er forventningsfulde - og føler os så sikre som vi nu kan blive som udlejere :-)
Er helt sikre på at de 2.900 kr. er givet rigtig godt ud :-)

Det kan kun anbefales at bruge Botilleje :-)

Christina lejede vores bolig ud på blot en uge. Alt blev ordnet med en super service og grundighed, som betyder at vi klart kan anbefale Botilleje til alle.
VH Malene Vejle Kryger

perfekt løsning for mig

Har fået en super service. Christina var nem at snakke med og kom meget gerne med gode råd. Har fået en perfekt lejekontrakt, der passer lige til min situation. Det var nemt og hurtigt. Kan varmt anbefales.

botilleje.dk Details

Visit Botilleje