Boxentv reviews

Boxentv reviews

5.5

MEGET UTILFREDS

Jeg har nu haft boxer tv, i idt over et år, og det regnede med som man fik at vide fra sælgeren der jeg købte abomennt, at jeg skulle få udskifte min antænde, hvilket jeg fik gjort.

Når den blev så sat op, og der kom igang med kanelerne,.

DA jeg så havde købet et par tillæges kanel, var det fint.
men som da jeg valgte kun og køre med en billige pakke. fik jeg det ændrede dette var heller ikke noget problem fra boxer´s side.

MEN så der næst begyndt det da også og gå ned af bakke, jeg havde en tv2 pakke med alle deres kanler, nu er det så det at jeg ikke har kunnet se tv2 i ca. 9 månders tid, for det mest, dog ved nogle rette vejr forhold kan dette godt lade sig gøre.

De andre tv2 kanler har det a også med og smutte ved dårligt vejr.

UD OVER DETTE så er sådan at jeg bor lige op til en jerne bane hvor der køre et tog hver vej ca. 2 gange i timen, dette har dog ikke været noget problem før jeg fik boxer tv, men nu HVER GANG DER kommer et tog kørende forbil, hakker signalet på tv´et, og billedet stopper op, og man går glip af med sætning.
Da det nu har stået på igennem længere tid, og jeg har forsøgt og høre ved boxertv, om der var noget jeg kunne gøre for og forbrede signalet, fk jeg at vide dels kunen jeg prøve sog pakke min modtager boks ind i søvlpapir, for og se om det kunne hjælpe, el. jeg kunne få truket nye antænde kabler, men da jeg fiortalte at jeg boede tæt på en jernbane, fik jeg at vide at der ikke var noget der kunne gøres fra den enorm uvenlige fra kundeservice jeg snakkede med den dag.

Men når dette er fortalt, så sad jeg en aften og skulle tænde nogle lys, med en el-ligter, og fandt ud af at hvis jeg trykkede ned BLOT 3 gang lige efter hinandne, så gik det også ind i signalet.

DA jeg gik ind for og bestille boxer tv, regede jeg ik med at man skulle til og udskift det ene og det andnet, men man kan jo se at skal man ha boxer tv, så skla amn ikke bo tæt på en jernebane og man skal indvistere i 50 ruller SØLVPAPIR, for at man kan pakke møbler, tv, boks osv. ind og og test at der ikke er noget der går ind i signalet.

DA JEG NU HAR FORTALT MIN OPLEVELSE OM BOXER TV, har jeg kun det råd DROP DET det er L........................

Og man får ikke en S..............D HJÆLP fra deres kundeservice det er kun en pæn SVI................. man får af deres kundersverice.

JEg har allerede fundet en andne udbyder der er lever op til det de lover, el. blot en lille brødkel af det allerede,

Lukket pga. mangelende betaling

Hej

Da jeg købte BOXENTV skrev vi i købs aftalen at det skulle køre over PBS, men allerede efter 1 måned bliver mit BOXENTV lukket pga. mangelende betaling og til med er der et rykker gebyr på 250 kr.

Jeg syntes det virker useriøst at have så travlt med at få sine penge så man ikke kan vente de 3-4 uger det tager PBS og oprette aftalen og ud over det skal jeg nu også betale for den periode som de har lukket for mit abodoment.

Jeg vil helt sikkert IKKE anbefale BOXENTV til folk som benytter PBS da de ikke har helt styr på hvordan det virker. Det mindste de kunne gøre var at informere om at jeg skulle betale de første par regninger på fakturaen indtil PBS var på plads.

:( det så ellers lovende ud og produktet er også fint så hvis ikke du har noget i mod at kæmpe med et bogholderri så er det et godt produkt.

Is Boxentv your company?

Visit Boxentv