BrandFair reviews

BrandFair reviews

8.6

ELENDIG

Hvis du ønsker bare skyggen af service, så gå hurtigt udenom BrandFair. Du kommer ALDRIG i kontakt med dem, hverken på telefon eller på mail.

Virksomheden er lukket.

Bestilte varer hos dem den 5/2, 2014. Leveringstiden var sat til 1-2 hverdage. Har ikke hørt fra dem, og formoder virksomheden er lukket. Dårlig stil ikke og nedlægge hjemmeside/give tilbagemelding til kunder.

Useriøst firma - fejlleveringer igen, igen

For anden gang i træk er mine varer sendt til et forkert sted, temmelig langt væk fra min bopæl.
Jeg beder om at få mine penge retur, bliver ringet op, og vi aftaler at mine varer bliver sendt efter 3 dage til det rigtige sted. Efter 3 uger har jeg intet modtaget, intet hørt og kan ikke komme i kontakt med firmaet. Mine børn fik aldrig tøjet, og jeg fik ikke penge retur for ikke fremsendt tøj.

Det er useriøst at love at sende varerne indenfor 3 dage, ikke gøre det og heller ikke føre pengene retur. Ingen mulighed for at komme i kontakt med firmaet. Tlf. er optaget og mails bliver returneret, har sendt mail hver dag i 14 dage og forsøgt at ringe igen og igen.

Fupfirma!

Returnerede, i starten af november, varer for 1050 kr. Ventede forgæves på mine penge og konstaterede at firmaet er overtaget af et andet firma, som man nu heller ikke kan finde adresse eller andet på. Efter 1 måneds tovtrækkeri med postdanmark har jeg endelig fået min pakke retur. Sidder så nu med en jakke og bluse som jeg ikke kan bruge til noget og 1050 kr. fattigere.........korrupt lortefirma!

MEGET hurtigt og præcist

Intet at udsætte på Brandfair. Alt er som de lover. Varer leveret fra dag til dag!

Hvad sker der

Jeg modtog et par bukser og en sweater fra Brandfair, returnerede det onsdag d. 30.10.13, jeg har endnu IKKE hørt fra dem trods flere forgæves forsøg på at komme i kontakt med dem.

Tror slet ikke på jeg får mit tøj :-(

ALDRIG MERE Brandfair

Defekt levering

Jeg bestilte 4 t shirts den 30.10.13, den næste dag fik jeg besked om, at pakken var klar til afhentning. Jeg henter pakken den 4.11.13. Da jeg kommer hjem og åbner pakken, er der en fejl på den ene bluse. Der er et hul, som er forsøgt syet med lyserød - blusen er grå. Jeg skriver straks en mail hvori jeg beskriver fejlen. Den næste dag modtager jeg mail, som skriver at den ikke kan leveres da mailboxen hos brandfair er fuld. I dag forsøger jeg flere gange at kontakte dem pr Tlf men der er optaget hver gang. Desuden for jeg sammen mail besked igen. Synes det er meget mistænkeligt at jeg ikke kan komme i kontakt med dem!!

Er virksomheden lukket?

Siden jeg placerede ordren hos Brandfair, har hjemmesiden været "Under opdatering", deres e-mail virker heller ikke længere, så jeg overvejer om virksomheden er gået konkurs. Heldigvis har de ikke trukket penge fra min konto.

Hurtig ekspedition. Kan kun anbefales

Jeg kan varmt anbefale brandfair. Har handlet der to gange og hver gang har jeg modtaget mine varer to dage efter jeg har bestilt dem. Det er god service:-)

Hurtig og effektiv service

Kan uden at blinke varmt anbefale BrandFair

Superhurtig levering

Næsten halv pris på butikprisen - og samtidig levering efter 2 dage.
Køber bestemt igen.

Seriøs

Hvis du vil købe tøj, så er der et kæmpe stort og flot udvalg på Brandfair. Endvidere har de en super service, hvis du har spørgsmål til størrelser m.v. Hurtig forsendelse. Seriøs behandling. Super gode tilbud.

Problemløst

Ingen problemer, hurtig levering, pænt pakket ind.!

Hurtig og smertefri levering :-)

Hurtig og smertefri levering. Den rigtige varen blev leveret dagen efter på min arbejdsplads,fragtfri med GLS.

Kun ++++'er fra mig

Hurtig og nem handel og levering - kun gode anbefalinger herfra...

Hurtig levering - god beskrivelse af varen på nettet

Godt beskrevet vare. Bestilt søndag aften og leveret tirsdag.

Alle varerne blev afsendt næste dag

Helt i orden

Gode priser og hurtig levering.

Super dejligt med mulighed for personlig kontakt i jeres kundeservice!

Hurtig respons, hurtig ekspedition, hurtig returservice og hurtig svar på spørgsmål ;')
Venlig hilsen og på gensyn/-hør Hanne Hansen

God hjemmeside med hurtigt levering

Hjemmesider der er nem at finde rundt i, hurtigt levering. kan anbefales

BrandFair Details

Visit BrandFair