Brickharbor reviews

Brickharbor reviews

7.3

Det bedste!

Jeg fik mit pro complete board indenfor 7 dage! Når der stod 6-12 dage. Og det var virkelig som jeg havde forventet! Men vil ellers ønske de kom med flere stickers :(

Hvad sker der med jeres leveringstid ???

Har altid været tilfreds, men bestilte et par varer d. 8 dec. og spørger så idag, hvor varene bliver af......svaret er, at de ligger på lageret og bliver sendt på mandag.......det synes jeg sgu er for dårligt.....det er en ommer !

Nå, det var så d. 14 dec. jeg skrev sidst......fik så en mail igår, hvor der stod at de havde ledt efter en af varene og at den ville komme igår, og så ville ordren komme afsted....modtager så idag lidt i 11 en besked om, at ordren er sendt.....hmmm 10 dage efter min bestilling.....håber varene kommer imorgen....

Modtog til sidst varene d. 19. dec. Lang leveringstid, synes jeg, og havde man så bare kontaktet mig, om at der var noget galt......

Lækker service, udemærket levering

Utrolig brugervenlig side der minder meget om streetammo el lign sider, de har ofte fine tilbud og tit nye kollektioner - og der er meget af det! Jeg bestilte nogle decks og trucks på en fredag aften og modtog det tidligt onsdag. Medfølgende stickers og en lille pose vingummi. Deres kundeservice kører bare og medarbejderne virker umiddelbart rigtig flinke. Jeg har allerede bestilt derfra igen, ikke engang en uge efter. Thumbs up Brickharbor teamet herfra! at tankpasseren jeg skulle hente pakke fra var lidt halvsmart i det er en helt anden sag og har intet med Brickharbor at gøre. Mvh. en yderst tilfreds kunde

God og hurtig levering

jeg syntes at brickharbor er en rigtig god og overskuelig hjemmeside leveringen tog præsic som de skrev og man får mange gratise klistermærker med det der gør så hjemmesiden ikke får 5 stjerner er at jeg ikke fik gribtape med til mit board da de skrev at man altid får gratis gribtape med

Is Brickharbor your company?

brickharbor.dk Details

Visit Brickharbor