Brondby reviews

Brondby reviews

7.8

Super side

Meget intuitiv og brugervenlig. Godt gået :-)

Dejligt nemt

Nem side at finde rundt på, finder altid det jeg søger, har ikke haft nogle problemer når jeg har købt billetter på siden.

Kunne være bedre!

Købte billetter til Brøndby - Lyngby den 2/10-2011.
Jeg fik da mine billetter, men undertiden ændrede det sig, hvor på stadion, jeg kunne købe billetter til (altså Sydsiden nedre/øvre, osv).
Først kunne jeg købe til et sted, og det prøvede jeg så på, men da jeg så kom til næste side, stod der at der ikke var flere billetter til den tribune.
Det var så løgn, for jeg endte med at få billetter dertil.

Sæde solgt til en anden

Jeg havde købt billetter til Brøndby - Sønderjyske - Selve fodbold-oplevelsen var ikke noget at råbe hurra for, men det vil jeg ikke lægge til grund for anmeldelsen - Men de to billetter jeg havde købt var solgt til sæsonkort-holdere - Vi var IKKE de eneste da det var ren stole-leg på stadion inden kampstart. Det var heller ikke første gang det var sket sagde dem som egentlig havde købt vores sæder. Det vil jeg kalde mere end pinligt.
Jeg giver det 2 stjerner, men jeg håber da bestemt at dem som har investeret i et dyrt sæsonkort også anmelder og det må give en stjerne mindre for jeg ville da have følt mig snydt i dén grad hvis mit sæde, købt for 2.000 kr., var solgt til andre!!

Billetsalg

Jeg skulle købe billet til den kommende show kamp mod Ajax. Siden var håbløs og jeg kunne ikke købe billet til Ajax siden. Jeg ringede så til dem og over flere omgange var der ingen der kunne hjælpe mig selv om der stod på siden at der var et afsnit sat af til Ajax fans, op til flere af dem vidste slet ikke hvad jeg snakkede om. Værste kundeservice jeg har oplevet hos en dansk fodbold klub. Jeg endte med at købe billet til det afsnit der lå tættest på Ajax fansne, da elendig kundeservice ikke skal holde mig fra Stadion

nem og overskuelig hjemmeside, bestilling og levering uden problemer

gKøbte sæsonkort og det forefik uden problemer, modtog kortet med posten i løbet af et par dage. www.brondby.com kan anbefales

Is Brondby your company?

Brøndbyernes I. F. Fodbold Details