Budoshop reviews

Budoshop reviews

8.5

En ordentlig handel.

Det var nemt at komme i kontakt med dem, på både telefon og mail og der var altid en venlig tone. Da en vare var udgået fik jeg tilbudt en bedre vare til samme pris. Alt i alt en god behandling og et firma jeg helt sikkert vil handle hos igen.

Overordentlig god service

Jeg har bestilt flere ting via budoshop.dk, og jeg må sige, at serviceniveauet er ret højt. Jeg har ændret bestillinger et par gange, og det har været en fuldstændig problemfri proces. Korrespondancen har hele tiden været i venlig tone og uden det mindste udtryk for, at jeg skulle være til besvær. Det samme gælder for telefonsamtalerne.

Jeg bor langt fra Aalborg, og det har jeg kun oplevet fuld forståelse for, når jeg har ændret mine ordrer. Rigtig god fleksibilitet.

Super god service!

Altid super venlig betjening og meget professionel vejledning. Det kan mærkes i butikken, at første prioritet er, at kunden bliver behandlet respektfuldt og kommer hjem med det rigtige køb. Jeg kan varmt anbefale budoshop og er fast stamkunde :-). Har altid været tilfreds med de købte varene.

god service og god behandling

jeg har handlet med det sted nogle gange nu og har altid fået en god behandling gode prudukter helt klart alle pengene

Stort udvalg og kanon service

Jeg kan varmt anbefale Budoshop.dk, uanset hvilken slags kampsport du dyrker.

Medarbejderne har utrolig meget viden og giver en super vejldning.

5 stjerner med pil op!

Ingen svar, ingen levering, ingenting af noget somhelst!!!

Bestilte og betalte varer torsdag d. 2. december. Fik bekræftelse med det samme. Siden har det ikke været muligt at komme i kontakt med dem. Hverken via email eller telefon.

Iflg. KRAK.dk er der tre numre man kan ringe til, kun to af dem virker.
Selvfølgelig bliver ingen af dem svaret på, den ene ryger på tlf. svarer.

Øv!
Budoshop

Reply from Budoshop

HejH�ber at du vil kontakte mig, idet jeg ikke har en ordre fra d. 2 december 2010 som ikke er blevet behandlet. Samtidig har jeg heller ikke modtaget mails eller telefon besked, som henviser til din bestilling?Du kan kontakte mig p� 22 53 13 33 eller erik@budoshop.dkMed venlig HilsenAalborg BudoshopErik B. Jensen

Langsom behandlingstid

Jeg bestilte en vare søndag, varen blev først sendt tirsdag eftermiddag...

Jeg kan ikke sige noget om indpakning m.v. da jeg ikke selv skal modtage pakken...

En fin oplevelse.

Visit Budoshop