Bulldesign reviews

Bulldesign reviews

9.4

Meget kundeminded

Jeg har gjort brug af Bulldesign i forbindelse med firmaets nye webshop. Der var god kundekommunikation, fleksibilitet, hurtig support og et utroligt flot resultat. Jeg vil anbefale Bulldesign til andre, samt bruge dem igen.

Rigtig flot arbejde. Super support.

Jeg kan klart anbefale Bulldesign og vil helt sikkert få Bulldesign, til at lave mit næste webdesign.
Udover designet, får man en grundig vejledning i hvordan man benytter systemet.

Kan klart anbefale Bulldesign

Jeg har rigtig gode erfaringer med Bulldesign / Hassan.
Han er ret hurtig. Han er rimelig billig, og han laver det præcis som man vil have det, og retter indtil man er tilfreds.
Har kun godt at sige - vil helt sikkert bruge ham igen hvis jeg får brug for det :)
Han gør meget for at gøre sine kunder glade, han arbejdede f.eks. mens han var syg på min side, for at få den færdig til tiden.
For at få en ide om hans arbejde (udover de eksempler på hans egen side) kan min shop ses på lowcarbshoppen.dk - han har sat det op og lavet det grundlæggende design.
En klar 5'er herfra.

Mvh.
Brian
LowCarbShoppen.dk

Nemt, hurtigt, billigt

Det gik nemt med bestillingen af et logo, og prisen var helt i orden.

Aldrig oplevet bedre service!!

Fik lavet logo, flyers og visitkort ved Bulldesign. Bedste service, bedste priser. Tusind tak :-)
Anbefales helt klart :-)

Fadi
Fixxes.dk

Faaaaaaaantastisk

Her er der tale om professionalisme i verdensklasse. Sikker en oplevelse hele vejen igennem. Er så glad for vores nye flotte design. Både servicen og prisen har været god .De er hurtige, dygtige og professionelle .

Tak til Bulldesign

Med Venlig Hilsen
www.telegiganten.dk
Mobiltelefoner - Mobiltilbehør - Mobilreparation

Mega gode service

Mange tak til Hassan, for at designe min hjemmeside Energiganten.dk og tilhørende blog Energiganten.dk/blog

5 stjerner herfra, og jeg vil helt sikkert bruge bulldesign.dk til mine næste projekter.

Tim Ulrichsen

3 logos til webshops

Det bedste vi har oplevet i mange år. Skulle bruge 2 stk logos til vores webshops og var meget varsom med at finde det rigtige firma til denne opgave. Hvor har vi været heldig med dette firma. 2 stk super flotte logoer og så på kun 2 dage. Venlig kontakt og ingen bøvl med rettelser af logo og dem kan der være en del af. Dette firma fortjener en lang levetid og masser af kunder. Tror de skal lave vores nye webshop også.
Tak for alt.
Soccerplay.dk
Streetplay.dk
SkateNation.dk

Utrolig support, super pris & kvalitet

100% tilfreds med det vi har fået fra BullDesign.dk
Super produkt vi har fået, og utrolig support vi har fået i forbindelse med lancering selvom det hele trak ud.
BullDesign formåede at leverer support til os nærmest alle ugens dage uanset tidpunkt på dagen/natten.
Resultatet kan ses her www.OlaiFurniture.dk

God service!

Rigtig god service samt tilføjelse af ens rettelser ;) som gør man bliver glad for det færdige produkt som bulldesign.dk leverer!

Fedt logo - leveret lynhurtigt - kanon pris

Jeg skulle bruge et logo til mit nye website. Hurtigt efter modtog jeg tre udkast. Jeg valgte, det jeg bedst kunne lide og kom med en mindre rettelse, som blev ordnet med det samme. Imponerende flot arbejde! Det er ikke sidste gang, jeg bruger Bulldesign

Hurtig, Effektiv, Dygtig og Flink!

Jeg har fået lavet et par ting hos Bulldesign, og det har altid været en kæmpe fornøjelse hver gang! Jeg anbefaler altid Hassan(Bulldesign) til andre, så andre også kan få glæde af hans professionalisme. Jeg tøver aldrig 1 sek næste gang jeg skal have lavet et logo, website, landingpage eller andet hos ham.

Kanon arbejde!

Fik lavet en fanside til min e-shop www.elux.dk - Det gik super hurtigt og resultat blev perfekt.

Bulldesign rettede indtil jeg var tilfreds. Jeg vil gøre brug af dem i fremtiden til andre grafiske opgaver.

Yderst tilfreds

Er yderst tilfreds med det logo de har lavet til vores virksomhed 2tal Energi.
Hurtig levering og super service.
Vil bestemt bruge Bulldesign igen.

Vh
2talEnergi.dk

Intet at sætte en finger på

Fik leveret et logo af bulldesign, og slutproduktet var som jeg ønskede. Fik 3-4 forskellige uddrag til et logo før det rigtige var der. Arbejdet foregik hurtigt og der er overhovedet intet negativt at bemærke.

Meget effektive, dygtige og grundige.

Bulldesign, har lavet nogle småopgaver for mig på Marjoe.dk, og der må jeg sige, at jeg følte mig i gode hænder. De er super hurtige, effektive og gode priser. Ikke sidste gang jeg bruger dem, for de bliver ved indtil du er tilfreds - super god oplevelse, og de bedste anbefalinger herfra.

Super service og fuld tilfredshed

Bulldesign.dk er hurtige og levere det aftalte til en meget god pris, jeg kan anbefale dem, hvis du ønsker et flot logo uden dyre mellemled.

Godt gået!

Har brugt Bulldesign over flere gange i forbindelse med design af logo og bannerreklame til min virksomhed, Bulldesign har med stor tilfredshed løst vores designopgaver og vi tøver ikke med at bruge dem en anden gang. Alt i alt en god service til tiden. Mvh Frank Rasmussen www.northregion.dk

Rigtig god service

Vi benyttede Bulldesign.dk, da vi skulle have ny hjemmeside. Vi var meget tilfredse med resultatet. Vi vil meget gerne anbefalde Bulldesign.dk til andre der gerne vil lave en professionel hjemmeside.

De varmeste anbefalinger.

connectchina.dk