Koldingmarine reviews

Koldingmarine reviews

7.7

Hurtig levering og god service

Fik ved en fejl skrevet forkert størrelse i min bestilling. Det blev rettet uden problemer med et opkald til firmaet. Derefter ankom pakken efter 1-2 dage.

Iøvrigt dukkede min pakke op indpakket i gavepapir og lige til at lægge under juletræet uden beregning. Tak.

Fandt varen til en god pris og fik leveret hurtigt.
Savner dog en mail ved afsendelse af varen med et track&trace-nummer. Man kan dog logge ind og se ordrens status via hjemmesiden, men det kunne være rart også at blive adviseret om dette på mail. Man får kun en automatisk ordrebekræftelse og så hører man ellers ikke mere med mindre man selv henvender sig til firmaet. Det gjorde jeg pr. mail og der kom kortfattende svar på mine spørgsmål tilbage.

Så alt i alt en meget fin oplevelse ved at handle med Kolding Marinecenter.

Is Koldingmarine your company?

Koldingmarine Details

Besøg Kolding Marinecenter - Vi har Jylland/Fyns største udvalg. Læs mere her >>

Visit Koldingmarine