Shopforkids reviews

Shopforkids reviews

6.8

Super god service!

For et par måneder siden har jeg bestilt en Voksi pose med bæreplade hos Shopforkids. Varen kom næste dag :-). Men after 3 måneder af brug, en søm på bærepladens strop gik i stykker. Jeg har kontaktet shopforkids og fik en helt ny bæreplade næste dag. Det kalder jeg en perfekt kundeservice!

Kryds fingre for du ikke får defekt vare.

Bestilte quilt of Denmark junior dyne til en pris på 899kr. Grunden til jeg købte den via shopforkids.dk var fordi jeg her kunne få den model jeg ønskede på tilbud. Køber også en junior pude.

Da jeg får varen vasker jeg den, hvilket jeg altid gør med dyner når jeg har købt dem. Jeg finder dog ud af efter vask og tørring at der mangler dun i 3 kasettesyningerne. Jeg lader den så hænge fremme i 2 dage for at det ikke var fordi dunene stadig var våde, selvom jeg havde mærket efter at de var tørre. Jeg ved ikke hvad grunden til dette er, om det er en fejl der er opstået i forbindelse med vask eller en fabriksfejl. Jeg har en del dyner fra samme mærke og har aldrig været ude for dette før. Jeg følger vaskeanvisningerne på dynen og bruger desuden quilt of denmarks dun vaskemiddel. Jeg beslutter derfor at sende en reklamation til shopforkids.dk og forklare hele processen. Det skulle jeg aldrig have gjort. De spurgte specifikt ind til min vask på en måde som om at de ledte efter fejl fra min side og ganske rigtigt fik jeg første gang at vide det var min egen skyld fordi jeg ikke havde tørretrumlet i 3timer. Da jeg sagde dynen var tør sagde de at det var fordi jeg havde lufttørret den. Måtte forklare at det blot var for at udelukke det kunne være våde dun for jeg havde tørret den i lang tid. De troede jeg havde tørret den udenfor og fik så afvide det var fordi den havde fået fugt og det var min skyld. Men den lå indenfor og burde være noget den kunne tåle. Fik så at vide jeg slet ikke skulle vaske dynen fra start. Men seriøst den burde da kunne holde til at blive vasket så kan slet ikke forstå den argumentation. Måtte forklare at forkert tørring ikke skyldtes problemet da fejlen var at der overhovedet inden dun var i 3 rum hvilket var tydeligt når man holdt op mod lyset.

Sådan en forretnings strategi med at man leder efter fejl hos kunden for at undgå reklamation og man ikke er imødekommende og hjælpende er det værste man kan komme ud for ved internet handel da vi som kunder stoler på at den vare vi betaler for (ubeset) er i den stand vi betaler for.
Jeg købte en dyne via shopforkids.dk for at spare 300kr og jeg skal nu ud og købe ny dyne pga. Dårlig service.
Ønsker at andre skal lære af min fejl.
Jeg handler der i hvert fald aldrig igen.

Varene svarede overens med det bestilte, dog lang leveringstid - pga. fragtfirma og ikke på grund af Shopforkids.dk.

Hurtigt og godt!

En super oplevelse og så er det skønt, at man opnår fri fragt allerede ved 300 kr :D

Super god service og hurtig levering

Jeg købte bobles elefanten, et fantastisk stykke legetøj, som ungerne elsker at tumle med.
Det er nemt at finde rundt på hjemmesiden og søge efter de ting som man er interesseret i.
Efter man har bestilt sin vare, går der ikke længe før man har modtaget den med posten. Det er også fedt at man ikke skal købe for rigtig mange penge for at opnå fri fragt.

Is Shopforkids your company?

Shopforkids Details

Shop For Kids