Buttericks reviews

Buttericks reviews

7.4

Service!

Jeg benyttede mig af Buttericks i forbindelse med fastelavn og der skete en fejl med størrelsen, så jeg ringede. Sikke en høflighed og beklagelse jeg blev mødt med. Jeg fik alt refunderet, selv porto - og det gik hurtigt! Ikke noget brok eller ventetid - hvis bare alle fejl på nethandel blev behandlet så godt. Tak for det - handler gerne igen :)

God service!

Buttericks har rigtig god service. Både i butikken og på facebook siden. Kan klart anbefales!

Is Buttericks your company?

buttericks.dk Details

Visit Buttericks