Byggetilladelsen reviews

Byggetilladelsen reviews

7.5

Hurtigt, nemt og til en god pris

Sad en torsdag aften og druknede i mine egne tegninger, da jeg besluttede mig for at det havde jeg simpelthen ikke tid til. Skrev til byggetilladelsen.dk og fik svar 20min derefter om pris, hvad jeg skulle gøre og om hvornår vi skulle mødes. Jeg skulle stort set ikke røre en finger, fik besøg af Kristian på den dag og tid der passede mig. En uge efter lå tegningerne klar på en mail samt en fuldmagt til at firmaet kunne sende ansøgningen afsted.. I dag præcis 1 mdr. efter sidder jeg med min bygge-tilladelse i hånden, på trods af at vi normalt har 12 ugers vente-tid i vores kommune. Ergo er tegninger og beskrivelse udført så tilfredsstilende at det bare er gledet igennem hos kommunen uden besvær. SÅDAN

God service til billig pris.......

I sommeren 2012 skulle vi bruge et komplet sæt byggetegninger til vores nye hus ved Århus på 187 kvm + 56 kvm. garage. Vi havde selv lavet en grovskitse og byggetilladelsen.dk hjalp os så med at lave tegningerne. Vi fik gode råd og vejledninger fra byggetilladelsen.dk, som også lavede energiberegninger og stod for godkendelsen af byggeriet hos vores kommune.
Undervejs i byggeriet har der været et par små justeringer som byggetilladelsen.dk hurtigt og uden ekstra udgifter fik inqdført i tegningerne ... god service.
Vi har ingen bekymringer med at anbefale byggetilladelsen.dk
Annitta og Morten

Dårlig rådgivning er næsten værre end ingen rådgivning

Byggetilladelsen.dk gjorde vores byggeprojekt til et mareridt. Jeg lavede en aftale med byggetilladelsen.dk om hjælp til en tilbygning, hvilket endte med at fordyre projektet væsentligt og forsinke afslutningen flere måneder.

Udbudsprojektet trak ud i mange uger, da den person fra Byggetilladelsen.dk, der havde sagen ikke formåede at drive processen fremad. Vi lærte senere at han var en indkaldt vikar med deltidsjob i en tømerhandel, da ejeren var på ferie. Derfor tog det lang tid før udbudsmateralet var klar og så kom byggetilladelsen.dk ovenikøbet til at skrive forkert deadline i materialet, så projektet blev skubbet endnu en uge.

Den dag hvor svaret på udbudsmaterialet kom tilbage tog vikaren uden forgående varsel afsted på ferie, så han ikke kunne hjælpe med at tolke svarene. 14 dage senere sendte han en halvfærdig opsumering af svarene, men på det tidspunkt havde vi naturligvis selv fortsat dialogen med håndværkerne.

De billigste og hurtigste af håndværkernes tilbud var 40% dyrere og tog 3 måneder mere end hvad vi havde aftalt med byggetilladelsen.dk var vores max for projektet. Vi skar alt hvad vi kunne i projektet, men endte med at blive i vores midlertidige lejlighed 3 måneder mere end forventet og gå langt over budget. Vi var meget overraskede over at byggetilladelsen.dk ikke havde forudset den situation.

Udbudmaterialet til håndværkere var kopi/paste fra noget tidligere brugt på en helt anderledes sag, så der var mere end 30 fejl hvor kun nogle blev rettet mens resten fulgte os gennem hele projektet. Andre ting var slet ikke med, såsom fæstning fra tag til bygning og nødvendige dimensioneringer.

Det kom bag på byggetilladelsen.dk at kommunen krævede varmetabsberegninger og da jeg selv fik udarbejdet disse viste det sig, at de tegninger byggetilladelsen.dk havde lavet slet ikke opfyldte varmetabsreglerne. Derfor blev vi nød til at lave tegningerne om midt i projektet med mere isolering og en anden fordeling af mur og vinduer og dernæst indsende en ny byggeansøgning.

På samme måde kom det bag på byggetilladelsen.dk at kommunen krævede en landinspektørattest og at der findes en standardkontrakt, der hedder AB Forbruger.

Oven i hatten var vikaren nærtagende, uprofessionel og til tider ligefrem uforskammet.

For at toppe hele dette cirkus af så valgte byggetilladelsen.dk at sende mig en regning på alle de ting, de ikke havde leveret plus en opdigtet haveplan, som de havde forsøgt at sælge mig undervejs. Den eneste grund til at det ikke endte i retten var, at jeg ikke orkede at bruge mere tid på det forfærdelige firma og da de truede mig med inkasso/RKI valgte jeg at give op og betale det hele.

Jeg håber, at byggetilladelsen.dk har taget sagen til efterretning og at andre får en bedre byggeoplevelse.

Kort svartid, ekstrem god service! MEGET tilfreds!

Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger til at benytte Kristian. Han er hurtigtopfattende, hurtig til at rette til og virkelig nem at arbejde sammen med. Jeg bruger gerne Kristian en anden gang. Det var for mig meget vigtigt at aftaler blev overholdt og at rettelser skete prompte. Mine forventninger blev mere end indfriet. Jeg er typen, der normalt rykker folk hurtigt, her var det nærmest omvendt.

Fantastisk service og kvalitetstegninger - til lav pris

Vi havde hente nogle tilbud på myndighedstegninger til en tilbygning. Vi havde en rigtig god kontakt via mail fra start til slut og tegningerne blev nøjagtig som vi ønskede. Hurtig ekspedition af tegninger og indsendelse til kommunen for byggetilladelse.
Vi betalte kun halvdelen, i forhold til de andre indhentede tilbud. Hvilket er meget væsentligt når man er selvbygger.

Kan varmt anbefales og vil helt sikker bruge Kristian igen.

God kommunikation og godt arbejde

Vi indhentede et par tilbud på udarbejdelse af en byggeansøgning til et murstens-sommerhus og vejledning mht. konstruktion og indretning, og fik et meget hurtigt svar fra byggetilladelsen.dk. Dette niveau af respons-tid holdt hele vejen igennem processen. Den hjælp vi har fået lever fuldt ud op til forventningerne, da vi havde fået diskuteret projektet blev alle de nødvendige materialer udarbejdet og byggeansøgningen indsendt af byggetilladelsen.dk. Under afklaringen fik vi god vejledning mht. bl.a. materialevalg, opvarmning, indretning af hems, m.v., men samtidig blev der også lyttet seriøst til vores forslag. Alt i alt er vi endt med en byggetilladelse til det sommerhus vi havde i tankerne, uden det store bøvl og til en overkommelig pris.

God rådgivning til en god pris

eg har fået tegnet min nye tilbygning hos byggetilladelsen.dk og fik virkelig et godt resultat til en pris der var langt under de andre jeg hentede priser fra. Der var god kontakt og rådgivning gennem hele forløbet, så kan varmt anbefale dem.

Is Byggetilladelsen your company?

byggetilladelsen.dk Details

Visit Byggetilladelsen