Byghjemme.dk reviews

Byghjemme.dk reviews

8.2

Det er bare irriterende at ...

Nu har vi handlet skærver i bigbags et par gange hos firmaet,
og har intet at udsætte på betjeningen.Hverken over tlf hvor de har været behjælpelig med at svare på "dumme spørgsmål",men også via mail..
Men det eneste der er et torn i øjet... Er at bigbagsene bliver leveret på paller,
som af naturlige årsager bliver losset af på fortovet..3 tons skærver er meget at flytte i en trillebør !!! det må da også være lettere for vognmanden med en kran/krog,så man kan løfte big bags over stakitet,og stille dem "lidt strategisk" ..
Det er det ENESTE vi har at udsætte.Men ret irriterende..

Byghjemme et godt bekendtskab.

Jeg manglede en håndskubber og gik på nettet for at finde en god og billig af slagsen.Hos Byghjemme fandt jeg en Al-Ko 38 som var billig og som blev leveret fragtfrit og hurtigt, så jeg er yderst tilfreds med handelen.

Priser før rabat er ikke korrekte

Vejledende udsalgspriser er væsentligt lavere end før priser angivet på hjemmesiden.

God service men forkerte varer fra XL-byg

Jeg bestilte en god (og dyr) kvalitet mærkevarer og modtog noget billigt skidt af et helt andet mærke. Skulle have brugt varerne i Påsken, men det måtte jeg opgive.
Fik refunderet mine penge og en undskyldning.
Fejlen ligger hos XL-byg.

Helt fint

Leveret til tiden og i fin stand.

Varen der ikke ankom

Så bestiller man en vare og får en mail hvor der står hvornår jeg vil modtage varen, men ingen fragtmand på datoen og heller ikke nogen fragtmand dagen efter. Og så er det påske så nu må man vente yderlig fem dage og så håbe varen kommer, for pengene er trukket den dag varen skulle have været leveret.
Helt igennem sløv service.

Varen kom, men dog senere end forventet

Varen var ok, men leveringstiden burde have været kortere, når I ligger på Sjælland.

Nemt og hurtigt

God hjemmeside, nemt at bestille

Tæt på 5 stjerner

Havde jeg fået en mail med leveringsdato, så havde de fået 5 stjerner.

Byghjemme havde ikke varen

Havde bestilt en blandingssbatteri til håndvask. Havde undersøgt en del, hvor jeg kunne skaffe netop dette mærke, og var glad da model og mærke fandtes hos Byghjemme.dk.
Jeg fik efter 1 - 2 dage besked om at varen ikke kunne skaffes og en beklagelse. Beløbet blev aldrig trukket på min konto.

Nemt og hurtigt

Nemt, billigst og hurtig levering....

Utroværdig

Bestilte en onsdag nogle ganske almindelige skruer med 2-4 dages leveringstid. Mandag havde jeg ingenting hørt og kontaktede firmaet . Talte med Kundeservice som hurtigt ville ringe tilbage. Efter 2 1/2 time ringede jeg op igen og blev lovet at der ville blive ringet tilbage i løbet af 5 minutter og selvom man ikke skal tage det alt for bogstaveligt synes jeg alligevel 45 minutter er for længe. Ringede så igen og fik at vide at jeg kunne få mine ganske almindelige skruer om onsdagen , altså en leveringstid på en uge mod de lovede 2-4 dage .
Kan godt forstå at de skriver i deres betingelser at man skal vente med at bestille div. håndværkere til man har varerne i hånden.

Man skal give en stjerne for at kunne sende anmeldelsen... Havde ellers bestemt mig for at de ikke skulle have nogen

Hej Kjeld

Grunden til, at vi ikke har kunne kontakte dig efter kort tid er, at vi er afhængige af, at få et svar om levering fra vores leverandør. Hvis denne ikke er at træffe, kan vi derfor ikke besvare dit spørgsmål, og vi må derfor vente med at kontakte dig til vi har en afklaring, da vi ikke ser mening i, at ringe dig op uden nogen grund.

På samtlige varer står leveringstiden ALTID tydeligt angivet som hverdage . Dvs at leveringstiden på dine skruer var 2-4 hverdage, og når du modtager dine varer onsdag, er der altså blot tale om 1 dags forsinkelse.

Vi beklager selvfølgelig, at vi ikke har kunnet overholde angivet leveringstid, men som vi har forklaret dig pr telefon, så har vi og vores leverandører ekstremt travlt i øjeblikket.

Markedschef

God service. Hjemmesiden let at finde ud af

Vi har købt maling hos Byghjemme.dk. Varerne kom hurtigt og det hele var meget nemt. Jeg kan anbefale at handle på deres hjemmeside

Byghjemme kunne ikke leverer selv om det blev lovet

Hele min Påske er ødelagt, selv om jeg blev lovet levering af materialer til et helt tag, kunne Byghjemme ikke leverer da det kom til stykket, vi er simpelhen for få menesker, vi kan ikke nå at følge med.
Mit råd !!! Slå ikke støre brød op ind i kan bage.

Hej Pia

Vi beklager meget, at vi ikke kunne leve op til angivet leveringstid. Vi og vores leverandører er simpelthen blevet blæst omkuld, og vi har løbet dobbelt så stærkt for at prøve at følge med efterspørgslen.
Dette har dog stadig ikke været hurtigt nok, og vi har beklageligvis måtte rykke din angivet leverings dato til efter påske, selvom vi først have fået lovning af vores leverandør på en levering inden påske.
Vi beklager den gene, som den forsinkede levering har måtte medføre.

Vi lever af tilfredse kunder og tager naturligvis din oplevelse meget alvorligt!

Ingen Problemer

Det virkede bare. Flinke chauffører. Rigtige varer. Hurtig levering.

Super fint - no problemo...

Skrev og bestilte den ene dag, fik varer to dage efter. Det kørte bare... Der var lidt problemer med fragtbeløb, som blev tilbageført grundet fejl i bestillingssystemet. Fin service...

Leveringssvigt

Bestilte en havetraktor på nettet den var på lager leveringstid 2-4 hverdage.
Jeg bestilte d. 05.04.2014 da jeg fik ordrebekræftelse va leveringsdatoen 21.05.2014.
Det var heldigt at jeg ikke havde skrottet min gamle plæneklipper. Så jeg kan ikke give nogen stjerner da jeg ikke har modtaget varen.

Hej Bjarne

Vi vil gerne tilbyde vores kunder et bredt udvalg af kvalitetsvarer til konkurrencedygtige priser, derfor har vi et bredt netværk af leverandører.
Engang imellem skaber dette desværre nogle udfordringer i forhold til levering, hvis vi ikke er blevet ajourført med enkelte varer, som er gået i rest.
Vi beklager meget den forsinkede levering, og den gene dette måtte medføre. Vi håber, at du bliver tilfreds med din havetraktor.

kan ikke være bedre

tingene kom lidt før tid, og de var som de skulle .ikke nogle transport skader.
Det var en fin handel.

Levering lige efter bogen

Alt var som aftalt.

Fin og hurtig service

Overholdt leveringtidspunkt alt ok

Byghjemme.dk - Support

DK's bedste kundeservice

- Alle opkald svares på få minutter. - Dine Emails besvares på få timer - Direkte online-chat på websitet. Det er vigtigt for os, at vores kunder hurtigt får svar på deres spørgsmål.

Alt leveres inden for 2-5 hverdage. Mange varer leveres FRAGTFRIT. Pakkepost kr. 95,- Lastbil fra kr. 289,- Ved køb over 5.000 - FRAGTFRIT.

Godkendt af E-handelsfonden

Byghjemme.dk er godkendt af E-handelsfonden. Det betyder, at du er garanteret en 100 % sikker handel hos os.

Om virksomheden

Køb dine byggemarkedvarer online, det er nemt og hurtigt og du undgår køen i byggemarkedet. - Byghjemme.dk er et online byggevaremarked, som fører alle de store mærker; Duka Ventilation, Berg & Berg Gulve, Kährs Gulve, AL-KO, McCULLOCH, Gardena, Steinbergs Bad, Dacore havemøbler, LampGustaf, Rockwool, Knauf Danogips, Flugger, Hafa Bad, NORO Bad, Bathlife Bad, Svedbergs Bad, Westerbergs Bad, Jabo hytterog mange mange flere. Du finder helt sikkert et kanon godt tilbud til dit hus eller have.

Visit Byghjemme.dk

Call us on: +45 7022 3023