Byghjemme.dk reviews

Byghjemme.dk reviews

8.2

Super tilfreds

Kan klart anbefales. Alt leveret til tiden.

prima service, gode priser og til. at stole på

Kanvarmt anbefale byghjemme. Kan få næsten alt, hvad der er nødvendigt i forbindelse med bygning af fx overdækket terrasse. Indkøb samlet et sted. Alt i orden! Prima service, holder hvad de lover og informerer rettidigt hvis hele ordren ikke kan leveres samlet. God kundeservice, venlig betjening over telefonen. Absolut det bedste online byggemarked overhovedet. Stor ros og 5 stjerner med pil op.

har flex modtagelse

Forstå ikkeat hvis man skriver på ordren at pakken må stilles i carport,og at man har flexmodtagelse,hvorfor gør gls det ikke

John

byghjemme.dk er ikke det værste sted at gå

alt er som det skal værer

GOD service

Rigtig god service og hurtig ekspedition. Meget tilfreds kunde. Kan kun anbefale Byghjemme.dk

ikke godt nok

I første omgang fik jeg kun det halve af det jeg havde købt og betalt, efter 3 telefonsamtaler og en uges ventetid, kom resten . Det er ireterende. Ellers ok

Superkøb

Det er pæn og dejlig grill selvom det ikke er en weber,så er den faktisk stilren

Hurtig levering. Alt som aftalt. God pris.

Bestilte et gyngestativ onsdag aften (det billigste jeg kunne finde på nettet for den type, jeg ledte efter). Fik det leveret fredag formiddag. Det blev stillet i haven som aftalt.

Lettere end at gå i en butik

Efter at have besøgt 3-4 butikker for at finde den rigtige løsning til renoveringen af vores 2 badeværelser, fandt vi løsningen på nettet, hvor det var let at se 1) udseendet 2) størrelse og 3) pris, Bestilling og levering gik smertefrit og vores nye brusehjørne fungerer nu perfekt.

Nemt og hurtigt

Nemt at bestille, hurtig besked om købet og varen leveret til tiden

dejlig hurtig levering

Havde spørgsmål til kundeservice de ikke kunne svare på, hvorfor dele af ordren måtte lægges andre steder. Men i den udstrækning, der ikke er det behov kan jeg varmt anbefale byghjemme.dk. absolut konkurrencedygtige priser og hurtig levering.

Sådan skal det gøres!

Jeg er fuldt ud tilfreds - mere er der ikke at sige til den sag.

et super godt firma

det er klart et firma jeg kan anbefale
til andre hurtig levering og bilige
priser

Go betjening hurtig levering

God hjemmeside og let at finde rundt

Hurtigt, præcist og sikkert

Alt gik super nemt, hurtigt og sikkert, Sådan skal det være at handle på nettet,

Mosvertikalskærer - superfin betjening

Der var hurtig levering, klar besked over mail om hvornår varen blev leveret.

Fin kvalitet og hurtig levering

Byghjemme.dk har et omfattende udvalg til rimelige priser. Der blev ydet svar med det samme pr. e-mail på et par spørgsmål og der blev leveret i løbet af et par dage. Leverings prisen er også helt i bund efter min mening, så alt-i-alt en rigtig god oplevelse, som ikke bliver den sidste

Nemt og billigt

Det er nemt og billigt og man får en super service
.Med venlig hilsen
Jørgen

Fremragende!

Fik pludselig travlt med at skaffe materialer til en ombygning, og efter samtale med byghjemme viste det sig at de kunne levere meget hurtigere end de angivne leveringstider.
Varerne ankom i fin stand, der var dog en lille uoverensstemmelse mellem det bestilte og det leverede, men varerne var alligevel brugbare, og prisdifferencen blev udbetalt dagen efter.
Simpelthen fremragende, og ca 20% billigere end de store kæder

Perfekt og i henhold til aftale.

Dejlig tillidsfuld handel :-)

Byghjemme.dk - Support

DK's bedste kundeservice

- Alle opkald svares på få minutter. - Dine Emails besvares på få timer - Direkte online-chat på websitet. Det er vigtigt for os, at vores kunder hurtigt får svar på deres spørgsmål.

Alt leveres inden for 2-5 hverdage. Mange varer leveres FRAGTFRIT. Pakkepost kr. 95,- Lastbil fra kr. 289,- Ved køb over 5.000 - FRAGTFRIT.

Godkendt af E-handelsfonden

Byghjemme.dk er godkendt af E-handelsfonden. Det betyder, at du er garanteret en 100 % sikker handel hos os.

Om virksomheden

Køb dine byggemarkedvarer online, det er nemt og hurtigt og du undgår køen i byggemarkedet. - Byghjemme.dk er et online byggevaremarked, som fører alle de store mærker; Duka Ventilation, Berg & Berg Gulve, Kährs Gulve, AL-KO, McCULLOCH, Gardena, Steinbergs Bad, Dacore havemøbler, LampGustaf, Rockwool, Knauf Danogips, Flugger, Hafa Bad, NORO Bad, Bathlife Bad, Svedbergs Bad, Westerbergs Bad, Jabo hytterog mange mange flere. Du finder helt sikkert et kanon godt tilbud til dit hus eller have.

Visit Byghjemme.dk

Call us on: +45 7022 3023