Cacher Shop reviews

Cacher Shop reviews

5.3

Den dårligste handel jeg nogensinde har gjort på internettet

Købte en lommekniv, jeg havde set i andre butikker, men missede at deres var en version der ikke må ejes i Danmark da bladet kan låses.
Der står ingen steder, at man skal være opmærksom på, at de sælger knive der er ulovlige i Danmark.
Skrev så til dem for info om min returret i henhold til dansk fortrydelsesret.
Den har de så ikke svaret på, muligvis fordi butikken i realiteten er tysk, og kommunikation foregår på tysk. Så jeg antager at den danske hjemmeside kun er facade der skal lokke danske kunder til.

Alt i orden

Da jeg bestilte varerne torsdag, skrev jeg samtidig i bemærkninger at det hastede med at få pakken, da jeg skulle bruge varerne senest fredag ugen efter. Men allerede dagen efter fik jeg en mail at varerne var afsendt og de kom mandag morgen. Handler her meget gerne igen, det har kun været en positiv oplevelse fra start til slut.

Helt tilfredsstillenden

Vi bestilte søndag aften, og fik varerne torsdag. Vi løbende mails fra dem, og kunne følge pakken hele vejen, intet at sætte en finger på, og rigtig fine produkter vi har modtaget.

begejstret!

Jeg er begejstret! Hurtig levering og venlig service.

Blandet oplevelse

Det skal siges at på nuværende tidspunkt er shoppen i Beta, men minder meget om deres tyske side. Og indeholdende nogenlunde samme produkter. Ud af 8 produkt poster var dele manglende på den ene post, og en anden post kom et forkert produkt.

Mener 2 fejl/mangler på en relativ lille ordre er meget. Det skal så dog tilføjes at kunde service er hurtige til at reagere, og det er ikke noget problem at få rettet op. Venter på nuværende tidspunkt de resterende produkter.

Is Cacher Shop your company?

cacher-shop.dk Details

Visit Cacher Shop