Cafe Emma reviews

Cafe Emma reviews

5.3

Madforgiftning

Hej, Jeg var på Cafe Emma den 10.10.13 med en veninde og vi fik Clubsandwich.
Dagen efter begynder jeg at føle mig sløj, og så starter det med mavekramper og meget høj feber. Jeg var til lægen og indsendte en afføringsprøve, og fik konstateret Campylobactor infektion. Jeg var død syg i 7 dage og var lige ved at blive indlagt.

Meget langsommelig frokost

5 tøser på weekend i København. Ind på en hyggelig udseende café for lige at få lidt frokost inden turen skulle gå rundt i Københavns gader og butikker.
Colaen smagte ingenting af og vi påtalte det. Efter 10 minutter spurgte vi om de ville gøre noget ved det (der var 6 gæster ud over os) men det var ikke lige servitricens opgave at skifte kulsyre.
Efter 1/2 time blev den skiftet, men colaen var stadig tam.
Vi bestilte nachos til deling og efterfølgende en burger hver.
Vi ventede og ventede på burgerne og efter vi havde spurgt 3 gange om, hvornår vi fik vores mad, da vi gerne ville videre, fik vi at vide at der lige gik 15 minutter mere. Efter næsten 1 time fik vi vores burgere.
Ikke en café jeg vil anbefale til nogen, hvis de ønsker en god hurtig frokost.

Skuffende på alle områder

Det startede ellers godt. Vi blev taget pænt imod, og måtte frit sætte os hvor vi ønskede. Herfra gik det dog hurtigt ned af bakke! På trods af at stedets menukort på deres hjemmeside oplyste brunch buffet i weekenden, så serverede man kun tallerken brunch. Rimelig skuffende, når vores valg af sted var foretaget netop for at få brunch buffet!
Nå men vi ville få det bedste ud af det, og bestilte en normal tallerkenbrunch og drikkevarer. Herefter gik der over et kvarter før vores drikkevarer kom, og herefter yderligere et kvarter før maden blev serveret. Igen noget skuffende, når der absolut ikke var travlt eller mange gæster! Under vores ventetid blev vi, og de øvrige indendørs gæster, hvert ca. 5 minut afbrudt i vores hyggelige snak, af 4-5 gange fuldstændig overdøvende hamren af metal bag baren. Det viste sig, at hver gang servetricen skulle rengøre skeen/beholderen brugt i kaffemaskinen, så foregik det ved at hamre den adskillige gange ligegyldig ned i en metalkant eller lignende. Har aldrig oplevet, at det skulle være nødvendigt med den larm på andre Københavnske cafeer. Behøver jeg at nævne, at alle gæster hver gang kiggede forskrækket og forstyrret op fra deres samtaler. Denne servetrices attitude var ligeledes ikke til at tage fejl af - hun var p.... ligeglad..
Da vores brunch endelig kom efter over 30 minutters ventetid, begyndte vi straks at spise. Lidt efter undrede vi os noget over indholdet, idet der hverken var bacon til røræggene, eller tunmousse som stod på kortet. Da vi undersøgte kortet nærmere, så vi at indholdet stemmede overens med stedets vegetar brunch - hvilken vi ikke havde bestilt! Da vi gjorde opmærksom på problemet, bekræftede servetricen, at vi havde fået vegetar brunch, men at det ikke havde været hende, som havde modtaget vores bestilling, og at hun derfor ikke kunne hjælpe os !!!! Vi gjorde herefter opmærksom på at vi måske manglede noget brød, idet vi kun havde de to små stykker rugbrød, som lå på vores tallerken. (bordet ved siden af os havde sjovt nok fået serveret en brødkurv til brunchen) Herefter fik vi et irriteret svar, om at det nok skulle komme.
Under vores spisning gik et turistpar igen inden deres mad kom - over 30 minutters ventetid på maden, var i hvert fald for meget i deres øjne!
Alt i alt en rigtig skuffende oplevelse, på et sted med ellers god beliggenhed og bedre potentiale - vi kommer dog ikke igen...

NETTO-brunch

Jeg var skuffet over cafe Emma. Der var lang vente tid og kaffe/juice var drukket inden maden kom på bordet. Fra bestilling til maden kom gik der 45 min - og der var absolut ikke run på.
Jeg tror ikke, at en eneste ting af det mad der var på bordet var lavet på cafeen. Pandekagerne var tørre og kunstigt sødet, billig brie ost og en kedelig skæreost, juicen fra karton, pølserne var ikke i min smag og salaten kedelig. Jeg vil tro, at alt var hentet i den lokale netto - det lignede i hvertfald en tro kopi af deres køleskab.
Dog var tunmoussen fin og yoghurten lækker.
Jeg spiser der ikke igen.

Dejlig brunch - fantastisk smoothie

Lækker varieret brunch. Røræggene var rent faktisk lavet af rigtige æg... jeg ved godt at det måske er lidt nørdet at lægge mærke til, men det smager altså bare SÅ meget bedre når råvaren er i top, frem for blot hældt ud af en bøtte. Pandekagerne .... måske købe slagsen, men i så fald er det af den godt type for jeg blev helt i tvivl om de ikke også var frisklavet (0: Alt spillede, det smagte fantastisk.

Lækkert med Perchs te.... altid en vinder (0:

Vi bestilte også jordbær-smoothie og fik et stort glas for blot kr. 45. Det er sgu en af de bedste smoothie jeg har fået i lang tid, super frisk og vellavet.

Alt ialt, super kvalitet og brunchen til blot 119,-

Kan varmt anbefales.