Cafe Valentin reviews

Cafe Valentin reviews

6.1

Skuffende brunch - for mange mennesker, for lidt mad

Vi havde bestilt bord til brunch kl. 12, og vi var der kl. 12, men vi fik først et bord at sidde ved efter en halv time.
Der var stuvende fuldt. Og efter at have fået bord skulle man stå i kø igen for at få drikkevarer. Da vi endelig kunne begynde at spise, var buffeten halvtom, og trods flere løfter om opfyldning skete der ikke rigtig noget.
Det er ikke de ansattes fejl; de knokler fortvivlet for at få tingene til at hænge sammen. Men stedet er dårligt indrettet og organiseret, og de tager alt for mange gæster ind i forhold til hvad de kan klare at betjene. Vi kommer aldrig igen.

Atmosfæren og kaffen er i top!

Det er uden tvivl mit yndlingskaffested af alle steder i Hillerød. De er gode til, at få een til at føle sig velkommen hver gang...

utrolig dårlig kok

Jeg fik brunch. Det varme var koldt og resten smagte af salt!
Hyggelige lokaler men de skal have en ny kok før jeg kommer igen.

Takker for en dejlig aften i super fede omgivelser

Super smilende og venlig betjening. De åbnede køkkenet op for en snack. Moderne indretning og super behagelig musik. 5 store stjerner her fra, for en god oplevelse.

Hyggelig café og god mad

Jeg har spist der 2 gange nu og er imponeret over pris/kvalitets forholdet.
Maden er frisk og god cafémad og priserne er fine, der er en hyggelig atmosfære og flinkt personale - kan anbefales.

Skøn atmosfære

Cafe Valenting er et skønt sted. Den ligger på gågaden i Hillerød og har store vinduespartier så der er masser af lys og rummelighed. Selv med frost udenfor var det varmt indendørs. Maden var rigtig god og betjeningen fin. Menukortet var stort og priserne rimelige.

Is Cafe Valentin your company?

cafe-valentin.dk Details

Visit Cafe Valentin