Cafekridt reviews

Cafekridt reviews

5.7

Ringe - Kedelig sløj vandet kylling

Vi spiste på Cafe kridt i Sønderborg hvor vi begge fik kyllingefiletten. Der stod på menukortet at den var saftig, vi havde dog ikke regnet med, at det var fordi den var smagsløs og fuld af vand. Derudover var der alt for lidt på tallerkenen, og vi gik begge sultne derfra, på trods af vi også bestilte en skyr smoothie, som virkelig var ringe. Hvis man bestiller en smoothie på en cafe' skal den smage af mere en "yoghurt naturel"

"Der skal være nok på tallerkenen" min bare r*v

I radioreklamen reklamerer de med, at der skal være nok på tallerkenen. Det skal jeg lige love for at der ikke var. Jeg bestilte en "Kridts kyllingefilet" til 129,-kr. på Cafe Kridt i Haderslev. Menuen bestod af 4-5 små/mellemstore kartofler og dertil nok det mindste stykke kyllingfillet, jeg har set, samt lidt grønt.
Havde jeg nu været 5 år gammel, havde det måske været "nok på tallerkenen", men det er jeg nu engang ikke. Og så at tage næsten 130 kroner for en så lille portion, synes jeg er røveri ved højlys dag.

Maden smagte super godt, men hvad nytter det, når jeg går sulten fra bordet? Det er altså ikke okay, når man endda reklamerer med, at der skal være nok på tallerkenen!

Hyggeligt

Super hyggelig café, god atmosfære og sød betjening.
Nem og overskuelig hjemmeside.

Is Cafekridt your company?

Visit Cafekridt