Bonbonland reviews

Bonbonland reviews

5.0

Natur og forlystelser og mange mennesker...

Jeg bruger Bonbonland et par gange om året da børnene var små endnu mere.
Men ja det er rigtigt forlystelserne ældes men med klud vand og maling kunne det blive helt pænt igen... men alligevel vender jeg hvert år tilbage og håber der bare er brugt lidt tid og kræsen om forlystelserne i den gamle bonbon ånd. :-)
Og ja maden er blevet dyr i forhold til kvalitet. Men så man bare overveje at tage madpakken med. jeg har selv madpakke med og mit kamera elsker at gå rundt og fotograferer i den ellers så store og smukke bonbonland. Og vender frygteligt tilbage i 2014.....

ikke nok snus i bolcherne

hej

ja købte en pose med bonbon bolcher, men de var sgu tørre indeni... indtil jeg købte Abekatte Mix fra Nørregade, hvad er der sket siden da?? de plejer at være godt fyldte med snus, men hvis det skal være, så køber jeg Nørregades bolcher!

Hej Kent
Det er aldrig rart med en dårlig anmeldelse her på Trustpilot. Især ikke, når den er rette mod et produkt, som slet ikke er i BonBon-Lands hænder.
Al BonBon-slik er i dag produceret af Tom's - og det har det været siden 2001.
Men Nørregades bolcher er bestemt også gode!

Middel oplevelse

Har købt årskort til ungerne, hvilket de er helt vilde med. Men til gengæld så skal man lige tænke sig om hvornår man vælger at tage til Bonbonland. I godt vejr og hvis det samtidig er weekend, så kan du være ganske sikker på, at der er lange køer ved stort set alle de forlystelser der er noget ved :-(
Kommer man i halvdårligt vejr, hvor de har lovet regn eller byger, så er der plads :-) men til gengæld kan der så være aktiviteter og restauranter som er lukkede, når det er dårligt vejr :-(
Kommer man lige når de åbner parken, så er der nogle aktiviteter som først åbner ½-1 time senere og da det ellers var her der var mulighed for at slippe for kø, så er det ret ærgerligt.
Så jeg vil nøje overveje om jeg vil købe årskort til ungerne igen til næste år

Det er sjovt nok i bonbonland, MEN!

Det er sjovt nok at være i bonbonland, var næsten lige været der sammen med mine brødre, dagen derinde gik ellers rigtig godt lige indtil at vi skulle spise ....
Vi gik ind på en jungle restaurant hvor vi bestilte buffet, maden derinde var ikke noget at sige hurrah over, halvdelen af maden manglede, personen der stod og skar var tydeligvis nybegynder, kødet blev skåret den forkerte vej, og det var også alt for sejt.
Vi gik så ned for at klage over maden, hvor vi så havde en krig med dem om at få vores penge tilbage, vi endte så med at få dem tilbage efter en times tid... Som vi ku' have brugt på så meget andet. Vi var ikke de eneste der var utilfredse, for efter vi havde klaget var der 2 andre familier der også klagede (ca 15 personer)

Men ellers var en god dag vi havde derinde, 2 stjerner

Der' skideklamt i BonBon-Land...

Har den 19. juli 2013 besøgt BonBon-Land med min kone og min datter på 5. Og det er uden tvivl sidste gang vi besøger jeres park.

Den første "oplevelse" får vi da vi indfinder os ved Fantasy World ved siden af indgangen. Her bliver vi mødt af et skilt der fortæller at det stort set ubemandede område først åbner kl. 15:00. Det er så 5 timer efter parken har slået dørene op. Hvor svært kan det være at åbne dørene? I har jo intet personale derinde alligevel?

Vi går så videre og når Sprutten, den første forlystelse. Bemandet af en ung mand, der ser ud som om at han hellere ville være alle andre steder. En holdning, der desværre vidste sig at være ret generel for personalet. Forlystelsen er slidt og vandet plumret og algebefængt.

Vi går videre og når området omkring Informationen. Barnet vil gerne prøve en af jeres morskabsautomater, så vi smider en 10'er i, blot for at finde ud af at automaten ikke virker. Vi henvender os i Informationen, hvor medarbejderen udstøder et suk og fortæller at hun er "træt af de automater, der aldrig virker". Én automat, der ikke virker; én, der er løbet tør for præmier; og 4 spilleboder, der er sparsomt bemandet.

Ubemandede, lukkede boder og forlystelser var også den gængse opfattelse rundt om i parken. Skibet (Slush-Ice-boden), Trucker Legepladsen, Baby Karrusellen, Bæver Is og Citybank Is er blot nogle af de steder hvor vi blev mødt med lukkede skodder eller hegn. Hvis det er sådan en bemanding man kan forvente i højsæsonen, så vil jeg nødigt besøge jer i lavsæsonen.

Efter et par timer melder sulten sig og vi indfinder os, på barnets opfordring, hos Bæver Pizza. Heldigvis bestilte vi, pga. prisen, kun en enkelt pizza til os alle, for at skulle betale 79 kroner for en dybfrost-pizza med 6 skiver pepperoni på, der alligevel tog længere tid at lave end man kunne forvente. Bunden var af pap, osten var ikke smeltet og pepperonien branket. Mit lokale pizzaria kan lave den fra bunden på kortere tid og med betydeligt bedre resultat. Samtidig var sodavandsdispenseren løbet tør for postmix, og det var et større tilløbsstykke at få fyldt op. Her fik vi dog også dagens første positive overraskelse. En medarbejder, der smilede...

Da Fantasy World endelig åbnede, kom parkens elendige bemanding igen til udtryk. Bamseværkstedet er udskiftet (jeg formoder at der engang har været noget andet) med 6 figurer på en væg, hvor børnene kan få taget et billede mens de stikker hovedet gennem et hul. Bolsjekogeriet er lukket, togbanen kører kun ekstremt sporadisk (når medarbejderen ikke er optaget i Måneland) og hele Fantasy World virker udslidt og ekstremt dårligt belyst. Men det er vel sværere at se de ødelagte mekaniske figurer, når man ikke kan se en hånd foran sig.

Nu har vi efterhånden fået skuffende indtryk nok og befinder os ved Informationen og Paradise. På trods af et massivt opbud af kunder, så er de fire spilleboder bemandet af én enkelt ung pige, der er så stresset at det tydeligt høres i hendes stemme, da hun beder en kunde udvise lidt tålmodighed.

Det generelle indtryk af parkens forlystelser er at de er nedslidte og beskidte. Parken mangler seriøst oprydning og rengøring, personalet mangler incitament for at gøre deres arbejde ordentligt og så bør bemandingen få et voldsomt boost. Specielt når man tænker på at vi befinder os i højsæsonen og parken var fyldt med kunder, så burde det simpelthen ikke kunne lade sig gøre at der er boder og forlystelser, der er lukkede. Og slet ikke i så høj grad...

Deres medarbejdere på Facebook reagerede på ovenstående ved at bede mig videresende det til en mailadresse, men det er nu mere end 2 måneder siden og jeg har intet hørt fra dem. Så det er vist ikke kun i "forlystelses-"parken at serviceniveauet halter.

Alt i alt en forfærdeligt dyr og skuffende oplevelse. Der er sgu ikke sk*deskægt i BonBon-Land.

Kære Dennis Haagensen
Vi vil på alle måder beklage, at vores svar ikke er nået frem til dig. Men som du har fået visualiseret i personlig mail, så er svaret til dig skrevet allerede dagen efter din henvendelse. Fordi vi bestræber os på at besvare alle mails inden for 24 timer. En fejl her fra vores kontor har desværre betydet, at svaret ikke er blevet afsendt. Så det er rigtig ærgerligt,at du har ventet to måneder med at rette denne kritik af manglende svar.
Desværre har vores svar til dig, som du nu har fået, for dig ikke været tilfredsstille i forhold til den kritik, du har rettet mod BonBon-Land. Det er selvfølgelig altid ærgerligt, når nogle gæster er gået skuffede herfra. Det ville selvfølgelig være optimalt for os, hvis vi kun modtog ros, men holdninger og forventninger er altid individuelle, og det har vi selvfølgelig respekt for!
Men heldigvis får vi også rigtig mange positive tilkendegivelser fra gæster, som har haft en sjov dag i vores forlystelsespark...
Vi ønsker alt det bedste for dig og din familie.
Mvh BonBon-Land

Positiv oplevelse...... MEN MEN MEN!

vi var dernede i lørdags, super hyggelig dag med en masse skæg og ballade. Men hold fast hvor er det dog frusterende, at gæster fra mellemøsten intet fatter af kø kultur? Vi andre stod høffeligt og ventede og respekterede den danske kø kultur. I bæver rafting havde en halv familie så stillet sig i kø, de ringede så til den anden del af familien, og 2 min før man skulle om bord i bådende, kom de så og kravlede over rækkeværket bag, personen som sidder i huset og aktivere bådende (eller hvad personen gør) tager så fat i personalet da personerne (som stod foran os! - og stod og grinte os op i ansigtet da vi bad dem respektere, at man skal stå i kø til forlystelserne) Personalet ringede så til personen i huset bagved, intet med og tage fat i personerne og give dem en anmærkning eller udvise dem af parken, som der står på diverse skilte.

fandme dårlig stil, desværre er det ikke en engangs forstilling, samme skete sidste sommer - Man overvejer om det skal hedde bakken for fremtiden, der er trods alt lidt mere opsyn med køerne.

Hej André
Allerførst vil vi sige, at vi er glade for, at I som udgangspunkt havde en sjov dag hos os i BonBon-Land
Det er selvfølgelig ærgerligt, at der også har været nogle frustrationer forbundet med jeres besøg. Det er vi kede af.
Vi er bevidste om, at vi på nogle dage har særlig store udfordringer i forhold til det, du nævner. Det er hele tiden en balancegang, hvornår vi skal gribe ind overfor forskellige grupper, som desværre ikke kan finde ud af at opføre sig ordentlig og respektere parkens øvrige gæster. Vi evaluerer jævnligt på, hvordan vi kan gøre det bedst, og det vil vi selvfølgelig fortsat gøre.
Vi håber, at I - jeres oplevelse til trods - får lyst til at komme igen en anden gang for at få en super hyggelig dag med masser af skæg og ballade :-)
Mange hilsner
BonBon-Land

Kedeligt faldefærdigt

Nu er jeg kommet der en gang om året og det er det samme hver gang stedet er for kedeligt og faldefærdigt og maden der inde er for dyrt

Hej Danni
Det er dejligt, at du besøger os hvert år, men selvfølgelig ærgerligt, at du synes, her er kedeligt og faldefærdigt. Det er vores hensigt at vores gæster skal have det sjovt. Hvis du kommer igen til næste år - og det håber vi - så vil du sikkert opdage, at vi har brugt vinteren på at give den en ekstra skalle med vedligeholdelse. Mht. priser på mad, så synes vi faktisk, de er meget rimelige.

kom nu...

Jeg var inde, at opleve parken, mandag i uge 32. sammen med min kæreste og to venner. Vi var elle vilde for, at komme ind at se og opleve noget af vores 'barndom' igen. Så er der bare lige det, at vi opdager, at flere af tingene enten er pillet ned, eller er lukket resten af sæsonen, af sikkerhedsmæssige årsager... Allerede der blev vi lidt skuffet. Men skidt pyt med det, vi vil bare have det bedste ud af dagen.
Da vi så prøver flere af forlystelserne er der flere af figurerne der ikke fungere, er i stykker eller møg beskidte... Det er ikke lige frem den samme oplevelse man får ud af forlystelsen, når flere af tingene ikke fungere. Så vi kommer bare med en LILLE idé til jer. istedet for, at lave en forlystelse hvert år, så brug istedet pengene på, at renovere nogle af jeres ting, så jeres gæster får en oplevelse ud af det, og har lysten til, at komme igen!

- men udover det, så havde vi en dejlig dag i parken! og KÆMPE ROS til jeres personale der står ved forlystelserne. de var fulde af energi og tog rigtig godt imod os!!

Hej Pernille
Det er dejligt, at I faktisk har haft en rigtig sjov dag i BonBon-Land - og tak for ros til vores søde personale. Vi bruger meget tid og mange kræfter på at holde vores park ved lige, men i perioder - særligt i højsæsonen - indrømmer vi, at vi somme tider har svært ved at følge med. Det er et område, vi skal have kigget nærmere på. Hvis I kommer igen til næste år - og det håber vi - så vil I sikkert opdage, at vi har brugt vinteren på at give den en ekstra skalle.
Mvh BonBon-Land

Hundeprutter, mågeklatter og ej forglemme lossepladsen !! Føj !!

Vi er en familie på 2 børn og 2 voksen som var på besøg i Bonbonland i vores ferie i uge 30, som så mange andre børnefamilier skulle vi da ind og se / opleve dette nu hvor vi var i nærheden... Men konen og jeg blev meget skuffet allerede inden vi havde parkeret bilen, vi befandt os jo på en meget ujævn jordmark flydt med huller, brugte bleer, sofavandsdåser, gammel jern, europaller og affald mm.. Helt ærligt Bonbonland, hvordan kan I tillade jer at byde folk velkommen på denne måde.. Måske var det en ide at sætte nogle flere skraldspande op.. (Og flyt da jeres gammel jern og skrammel fra p-pladsen, således at vi ikke har muligheden for at ødelægge vores biler...) Nå men vi krydset fingere for det bedre, men desværre var det ikke meget anderledes inde i bonbonlandet... Hele parken er meget misligholdt og mangler i den grad vedligeholdelse - Ja det virker som at man er totalt ligeglad med at få parken til at se pæn ud... Og ja vi fandt lossepladsen i bonbonland - endda flere steder.
Men børnene havde en okey dag, dog mente vores datter på 7 at forlystelserne var noget slidt og grimme at se på... Men igen er hun jo også bedre vant i Fårup Sommerland... Men nu er vi den oplevelse rigere, og heldigvis havde vi købt billetterne på nettet, så helt spildt var det nu heller ikke. Men 3 stjerner er der ikke plads til, så derfor kun 2..

Hej Skriveren
Tak for din kommentar her på TrustPilot.
Det er selvfølgelig ærgerligt for os, at I har fået den opfattelse, at vi er ligeglad med vores park. Det er på ingen måde korrekt. Vi bruger både meget tid og mange penge på at vedligeholde. Dog må vi erkende, at vi særligt i højsæsonen har haft problemer med at følge med. Det vil vi derfor have meget mere fokus på fremadrettet.
Vi håber, I trods alt får lyst til at komme igen en anden gang.
Mvh BonBon-Land

BonBon land ikke så ringe endda

Hej, vi har hørt om mange der har været utilfredse med bonbon land. Vi var dernede d. 28/7 og må sige at som forlystelsespark, havde vi en fantastisk dag! Vores børn er 7 og 9 (eller skulle jeg sige 121 cm. og 145 cm. -> de 121 cm for den minste betød at der var grønt lys til næsten alle tingene).

Der var pænt med mennesker, men vi oplevede kun en enkelt gang at der var 20 min. til en forlystelse ellers lå det omkring 0-10 min.

Ungerne var super glade ---- og meget trætte efter en dejlig dag i julemandens by

Det burde jo så give 5 stjerner, og jeg er ikke i tvivl om at det ville vores unger give. Men forældrene napper altså den ene stjerne fordi:

Vi måtte som sidste gang konstatere at mange af forplejningsboderne var lukket. Det kan godt være at man lukker rundt omkring, hvis der ikke er så mange gæster, men kunne man så ikke vise det tydligt når man kommer ind - så som "i dag har vi åben for betjening på følgende steder..." - så behøver man ikke fise rundt for at finde en is!

Derudover synes vi at maden er middel (viden fra sidste år) og dyr. Det løste vi i år med selv at medbringe frokost og så tage forbi Burger King på vej hjem.

Vi synes også at en del steder kunne trænge til maling (men det virkede bedre end sidste år).

Vi synes at de 169 kr. via internettet er en helt i orden pris. Så 4 stjerner fordi den levede op til vores forventninger, but we were not blown away!

Hej Søren
Tak for din anmeldelse her på TrustPilot. Det er dejligt at, at I har haft en god dag i vores forlystelsespark og at børnene kan se tilbage på en 5-stjernet oplevelse :-)
Og det ville selvfølgelig være allerbedst, hvis forældrene havde det på samme måde. Du kan have ret i,at vi kan blive bedre til at informere om, hvad der er åbent, så vi vil tænke over, hvordan vi kan blive mere tydelige.
Og malingen er på vej.
Vi håber, I kommer igen en anden gang. God sommer!

Hmmm

Direkte importeret fra Jylland tog vi glad og spændte i Bonbonland! Det har været højdeåunktet på hele ferien at vi skulle det. Og er alt i alt godt tilfredse MEN vil sige at jeg synes det ser meget meget uheldigt ud at der rundt i hele parken er boder osv der er lukkede? Vi var der i uge 28 - sæson - og kom ihvertfald forbi 4 steder hvor der skulle være mad og issteder men som var lukket ned. Jeg spørger en medarbejder om hvorfor og han svarer at det ikk kan løbe rundt at have boderne åbne. Jamen ok, men så FJERN med dog?
Desuden var en af forlystelserne lukket ned pga Sikkerhedsmæssige årager, det var nede ved piratskibet. Jeg hsvde nok fået det fikset hvis det var mig, især eftersom det stadig kun var i uge 28 og med en lang sæson igen.
Allersidst købte vi pizza..og det gør vi ALDRIG igen. Mage til hundeæde, føj. Og ekspedienten var meget lidt snu også så det var ingen succes.

Ellers var vi glade for at være der og størrelsen var fin til den børnegruppe vi havde med (1, 2, 3 og 5 år)

Hej Carina
Det er dejligt, at I har haft en god dag i vores forlystelsespark.
Det er korrekt, at vi ikke har alle spisesteder og isboder åbne hele vores åbningstid. Du kan have ret i, at det måske ikke er synsmæssigt optimalt, men vi forsøger at tilpasse det, så der er mest betjening på de steder, hvor der er mest travlt, og det betyder, at vi åbner løbende, som vores gæster fordeler sig i haven Men der er altid mad og is-steder åbne.
Når forlystelser er lukkede på grund af sikkerhed, er vi i fuld gang med at reparere og løse problemet, men vi åbner ikke igen før vi er helt sikre på, at vi kan betjene vores gæster forsvarligt.
Vores pizza'er faktisk ret populære, men det ændrer selvfølgelig ikke jeres oplevelse af dem.
Vi håber, I får lyst til at komme igen en anden gang. God sommer!

Hvor er det synd..

Jeg var igår på vores årlige familietur til Bonbonland, med 14 andre styks.
Vi synes alle, at det var en hyggelig dag med dejligt selskab, men vi blev dog noget skuffede.
Da jeg var lille, var Bonbonland simpelthen det mest fantastiske sted i verden, gumlepas og varme slikpinde! og så kunne man overfylde store slikposer med lækker Bonbonslik.
Jeg synes desværre, at Bonbonland har været i stand til, at fjerne hyggen fra parken.
Vedligeholdelsen af parken, synes jeg er uacceptabel. Fx. Rejen, den var så faldfærdig, og vi snakkede alle om, at det da ikke kan være SÅ svært, at få forlystelserne til, at se flotte ud. Rejen har altid været en af vores yndlings forlystelser, med dens flotte gennemtrængende pang farver, og de sjove hop. Jeg blev noget skuffet over, at se hvor forfalden den er. Det er vel ikke så svært, lige at slukke vandet, fjerne snavset, og male den over igen. Forlystelsen i sig selv, er jo stadig super sjov, men det er bare så ærgerligt, at der ikke bliver gjort, lidt ud af udsendet også.
Jeg forstår godt, at man måske ikke, gør mega meget ud af vilde forlystelser, hvor man alligevel, ikke får se udstillinger mm.
Men en forlystelse som fx. søløven, skal da bare være i orden. Men det var den ikke, der var så meget snavs, som spindelvæv, støv, gamle blade og affald. Det kan man da hurtigt fjerne med en støv(luft)skyder.
Andesøen var også lukket, og det fik vi forklaret med, at der var en pige, der druknede sidste år, så derfor har de af sikkerhedsmæssige årsager valgt, og lukke den. Det er også acceptabelt, men så forstår jeg ikke, at man ikke benytter sådan et stort areal med en flydende restaurant eller, en forlystelse, eller at man måske renser vandet, så man kan se fiskene tydligere, isbutikken er også væk dernede fra, så man kan ikke sidde og hygge med is, og kigge ud over søen.
og hvor blev hoppepuderne af? istedet for byggemand bob showet, kunne der måske også godt komme noget lidt sjovere originalt. Måske en tryllemand der får børnene til at grine. Byggemand bob var skuffende, og der blev slet ikke synget ordentligt. Min lillebror fik også en kæmpe skideballe af bobs assistent, fordi han kom til, at gå ind på et billede, fordi han ville sige hej til Bob. Så min lillebror var vildt ked af det.
Bonbonslikket, er også væk. Det koster 17 kr. pr. 100 gr. for noget slik, der ingenting har at gøre med bonbonland. og det bonbonslik de har (i poser) koster mere end det gør i supermarkederne.
Mht. maden blev vi også skuffede, vi spiser altid andebuffeten, men den bliver også bare mere og mere ringe.

Min ene kusine på kun 6 år, sagde på et tidspunkt "ej hvor er her uhyggeligt, kan vi ikke gå hjem" og sådan skal det ikke være. Der er blevet ret skræmmende, fordi det er så forfaldent. Det skal jo ikke ligne en spøgelsespark.

Det er bare super ærgerligt, for man bliver skuffet mere og mere år for år. Så synes jeg hellere i skal lade være med at købe en forlystelse hvert år, og så bruge pengene på renoveringer og istandsættelse. Kvalitet frem for kvantitet :) og som Jesper Nielsen siger længere nede på trustpilot "Og husk at indtægter alene ikke vejen til overskud"

Jeg vil selvfølgelig komme igen, for jeg synes, at det er en sjov forlystelse park, men jeg er ked af, at se at i ikke går mere op i "hyggen".

Hej Mie Line
Vi synes da lige, du skal have en kommentar tilbage. Allerførst er det selvfølgelig dejligt, at du kommer igen en anden dag, fordi du synes, her er sjovt at være.
Når det er sagt, skulle der jo helst ikke være uhyggeligt i BonBon-Land - ikke før til Halloween i hvert fald.
Vi tager al kritik til os og bruger det til at målrette vores indsats fremadrettet.
Vi er i fuld gang med at få figurerne i Søløven til at virke optimalt, og mht. Andebådene så vil vi gerne slå fast, at der absolut IKKE er nogen, som er druknet i vores sø. Andebådene blev lukket sidste år, da vi pludselig skulle leve op til nogle nye sikkerhedskrav, vi ikke kunne indfrie nu og her. Men vi arbejder stadig på at kunne få ænderne i søen igen.
Lige som vi arbejder målrettet på at gøre BonBon-land til et hyggeligt sted at være.
Mvh BonBon-Land

Kanon dag og fin service

Vi var i Bonbonland i denne sommerferie, og hold da op vi havde en kanondag. Det var så sjovt, vores unger er 9 og 15 og vi hyggede os alle fire fra parken åbnede til den lukkede. Er meget imponeret over den brobizz vi fik med os, det virkede som det skulle, vi kommer gerne igen i slutningen af denne sæson.

Ha en dejlig dag.

P.s til stor morskab var der måger omkring områder med spisepladser. Selvfølgelig skal der være støjende, skrigende og meget levende måger lige netop i bonbonland- gratis mågelort😄

Hej Anne
Tak for dine fine ord til BonBon-Land. Dejligt, at jeres tur levede op til forventningerne.
Og dejligt,a t der endelig er nogen, der sætter pris på vores levende måger - som vi ellers gør alt for at holde væk :-)

Blev glædelig overrasket 😊

Var i bon bon land i onsdags.og havde hørt meget dårligt om stedet bla. At det var meget! Nedslidt og dårlig service.om må indrømme at jeg blev meget glædeligt overrasket.for syntes bestemt ikke at det var så slemt.der var godt nok lidt ukrudt hist og her men ikke så slemt som man har givet udtryk for og vi mødte kun sødt og venligt personale.og så var ungerne vilde med det...så vi havde en god dag der 😊

Hej Pernille
Tak for din fine anmeldelse af BonBon-Land. Vi er glade for, at I har haft en dejlig dag i vores forlystelsespark.

En land i forfald.

Jeg må erkende at være svært skuffet over seneste og første besøg i Bonbonland. Parken bære meget præg af at være slidt og ikke så vedligeholdt som den burde, eller dens konkurrenter er. Der lå ofte affald og de grønne arealer trænger i særdeleshed til en kærlig hånd. Stor edderkoppespind og støv ansamlinger og afskallede forlystelser er bestemt ikke med til at gøre oplevelsen god. Personalet i de forskellige boder virkede generelt ligeglade og uinteresserede, og alt foregik i et meget langsommeligt tempo.

Undskyldning omkring i ikke kan følge med m.v. klæder jeg ikke. I driver en servicevirksomhed, der er ikke nogen undskyldning for ikke at kunne følge med, så leverer man ganske enkelt ikke varen!!

Hej Mikkel
Det er ærgerligt, at du er blevet skuffet på dit besøg i vores forlystelsespark.
Vi gør alt, hvad vi kan, for at "levere varen", men selv en servicevirksomhed kan desværre komme bagud.
Vi er dog særligt bevidste om, at de grønne arealer, trænger til en kærlig hånd, så det får de snarest.
Mvh BonBOn-Land

Hyggelig, sjov og bedre vedligeholdelse.

Vi var med vores datter i BonBon for at "smide" sutten.

Det var en herlige tur med forlystelser for hele familien

Det er dejligt at se at man i år har gjort mere ud af indsatsen for vedligeholdelsen i år. Men der mangler stadig lidt, men er sikker på det bliver endnu bedre næste år-

Det beste ved turen var dog Byggemand Bob, og han "medhjælper", som var rigtige sjove ved forestillingen, gode til at få alle, også os voksne, og sidst med ikke mindst, var hurtige i opfattelsen da vores datter ikke ture hilse på BOB, og kom ned med et kort og fik BOB til at vinke til hende på afstand.

Vi kommer helt sikkert igen.

Hej Lasse
Hvor er det skønt at høre, at I har hygget jer i vores forlystelsespark - og vi glæder os til, at I kommer igen.
Vi siger tak for din fine anmeldelse og hilser Byggemand Bob.
Mvh BonBon-Land

Sjovt, men beskidt og slidt

Knægten elskede det, men vi voksne var noget skuffet over hvor beskidt og slidt der var alle steder.

Jeg ved Bon Bon Land kommer årligt ud med underskud efter spanierne har overtaget det. Og den visuelle oplevelse er sikkert en del af forklaringen.

I skriver et andet sted, at I bruger millioner på rengøring og vedligeholde, i såfald er det spildte penge. Der var adskillige lavthængende frugter, flere steder var der affald, der tydeligt var af ældre dato, Andesøen var lukket, og hvor vandet dog snavset. Edderkoppespind, der heller ikke var nye. Lukkede salgsteder, fjern dem dog eller udnyt dem til andre formål.

Mange steder var bevoksningen meget højt, ansat dog en gartner.

Vi kommer dog igen senere på sæsonnen, og er spændt på om vi finder det samme affald som sidst.

Parkeringsafgiften på 40 kr vælter ikke budgettet, men er i princippet uetisk, men er sikkert et forsøg på at pynte på økonomien.

Og husk at indtægter alene ikke vejen til overskud,

Hej Jesper
Det er dejligt at læse, at din søn elskede at være i BonBon-Land.
Det underskud, vi har, skyldes rentebærende gæld og afskrivninger på nye forlystelser. Underskuddet har altså ikke noget med det visuelle at gøre.
Generelt har vi op til denne sæson lavet ekstra vedligeholdelse, men som gæst kan det måske være svært at se på en dag, hvor der er flere tusinde gæster i haven og vi trods et effektivt parkpersonale ikke helt kan følge med.

Med hensyn til parkering har det noget med at gøre, at sådan et område jo også kræver vedligeholdelse, så derfor er det jo etisk mest korrekt, at det bliver betalt af dem der bruger det. Alternativt skulle vi sætte entrépriserne op, og det vil ikke være fair over for dem, der cykler eller kommer med tog.
Hvad angår gartnerarbejdet og alger i søerne, så har vi rigtig meget fokus på det lige nu, så det vil være bedre, næste gang I kommer.
God sommer!

Mågelort og dårlig service !! :(

HOLD JER FRA BONBON-LAND kan ikke anbefales at ligge jeres penge der...

Vi var inde i cowboy land og besluttede os for at spise i deres cowboy grill..
Så MEGA lækkert ud på billedet

Da vi så skal ha sodavand,som høre med til menuen som vi har bestilt, opdager vi der INGEN brus er i.
Fortæller dem pænt deres kulsyre nok skal skiftes da der ingen brus er i.
Fint nok vi bliver bedt om at vente til det så er i orden.

I mellem tiden ber' vi om en klud...
( Hvad skal i med den bliver der spurt...!!!!)
HVAD TROR I SELV!!!
De kom så og tørrede det møg beskidte bord af efter de andre gæster...
Lige bagefter Så sked de fucking klamme måger der kredsede omkring spise stedet på bordet
Da vores mad endelig kommer.. Er der stadig INGEN sodavand der virker.. Og de beder os gå hele vejen bag bygningen og om til en eller anden Andebod og hente dem der i steder for.. På vejen der om ca efter 250 M giver vi op,da vores mad jo når at bliver kold.. Vender om Beder i stedet for om nogen flasker vand.
Min venindes tvillinger bliver selvfølgelig sultne i samme øjeblik og hendes mand spørger pænt om de ikke lige må få varmet deres flasker,1 min i deres microovn...
Hvor på svaret lød,at de kunne de gøre i baby centret som er midt i parken... SIKKE EN SERVICE ...
Vi var desværre ikke de eneste der havde en dårlig oplevelse
En anden familie bad om penge retur da de synes det var for dårligt.. Hvor på de fik svaret..
Det kan ikke lade sig gøre, nu er maden jo lavet !!!!
Service og min bare R...
Sætter aldrig mine ben der mere...
Ps... Gad vide hvornår de sidst har renoveret i deres park
SKYD DA DE ....BIB... klamme måger der er over ALT i parken... FØJ

Kære Anne Cathrine
Det er altid ærgerligt, når vi har gæster, der ikke synes, vi gør det godt som forlystelsespark. For jeg kan forsikre dig, at vi gør os meget umage!
Der vil altid være nogle, der synes, BonBon-Land er fantastisk, og andre, der synes, vi skal gøre det bedre. Alle har forskellige forventninger, så det er svært at undgå. Når det er sagt, så får vi heldigvis langt mere ros end kritik af de mere end 400.000 gæster, der besøger os hvert år - og det er vi faktisk rigtig stolte af.
Men vi beklager selvfølgelig den oplevelse, du og din familie har haft, og vi vil tage jeres kritik til efterretning!
Når vores ansatte spørger, hvad I skal bruge kluden til, er det fordi, det ikke er meningen, at vores gæster selv skal tørre bordene af - så de ville nok netop yde en god service ved at komme ud og tørre bordene af.
Mht. til den ansattes nej til at varme jeres flaske er det faktisk ikke dårlig service, det er simpelthen af hygiejnemæssige årsager ikke lovligt. Netop derfor har vi bygget et babycenter, så småbørnsforældre alligevel kan få varmet en flaske.
Det er desværre ikke tilladt at skyde mågerne. Vi har senest opsat mågeskræmmere i et forsøg på at holde dem på afstand..
Vi renoverer parken hele tiden, men i højsæsonen, hvor mange tusinde gæster besøger parken hver dag, kan vi desværre ikke altid fra dag til dag følge med det slid der kommer. Det vil vi selvfølgelig meget gerne blive bedre til.
Rigtig god sommer!
Dbh BonBon-Land

SKRÆMMENDE PARK ELLER SPÆNDENDE PARK ???

JAMEN HVIS DER ER SÅ MEGET KRITIK OM BONBONLAND, SÅ BESØG DEN I EFTERÅRSFERIEN, SÅ ER DET LIGEMEGET OM TINGENE IKKE FUNGERE OG DER ER BESKIDT OG MEDARBEJDERNE ER SLØVE,/ UERFAREN, FORDI I EFTERÅRSFERIEN ER DET HALLOWEEN, SÅ ER PARKEN "SCARY"... Ej få rettet op, det er en OMMER, bonbonland...

Hej Valentina
Vi har både gæster, der synes, det er fantastisk at være i BonBon-Land og gæster, som synes, vi ikke gør det godt nok. Sådan vil det nok altid være.
Vi gør selvfølgelig alt for at tingene skal fungere, at her skal være rent og pænt, og at vores medarbejder yder en god service, men især i højsæsonen, kan det nogle dage være lidt svært at følge med. Det skal vi blive bedre til.
Rigtig god sommer
Dbh BonBon-Land

Fin familiepark med børnevenlige forlystelser

Vi besøgte BonBon-Land med ungerne og resten af familien. Det var udmærket, ingen dårlige oplevelser for os, brugte en god dag i forlystelsesparken, ungerne elskede det. Tror dårligt nok, vi fik prøvet det alt sammen... Godt at man kan spise sin medbragte mad i parken. Der er masser af legepladser og børnevenlige forlystelser.

Hej Pernille
Tak for din meget fine anmeldelse af BonBon-Land. Det er dejligt, at I har haft en god dag i vores forlystelsespark - og vi håber, I kommer igen en anden gang :-)

Visit Bonbonland