Campvest reviews

Campvest reviews

7.4

Stille, roligt og fredeligt.

Har lige opholdt mig på Campvest med familien i 4 dage. Vi lejede en Luksus hytte med rengøring, sengetøj osv.
Det var dejligt at møde frem og ikke lige skulle huske opvaske middel og køkkenrulle. Der var stort set hvad man skulle bruge.
Stedet er hyggeligt og stille og pænt, lige et sted for børne familier. Især dyrene på stedet brugte vi meget tid ved, samt legepladsen som er stor og ny og med en kæmpe hoppepude.
Vi kunne frit benytte Oksbøl vandland hvilket var dejligt og lå tæt på.

Is Campvest your company?

campvest.dk Details

Visit Campvest