Canadagoosejakketilbud reviews

Canadagoosejakketilbud reviews

6.1

Lad være med at købe noget fra denne "virksomhed"

Mine forældre bestilte i oktober en Canada Goose jakke herfra, og de har endnu ikke fået et produkt, kun en email om at de skal betale mere. Hvis man undersøger hjemmesiden, er der ingen kontaktoplysninger og den er skrevet i et underligt engelsk-dansk sprog. Jeg har gravet endnu dybere, og fundet ud af at hjemmesiden er oprettet i september 2011 med et års levetid, af en Han Dong Liu, ti yu chang lu 525 hao, hang zhou, zhe jiang 310007, China. Der er oplyst følgende domain-kontaktoplysninger: lhdwm@hotmail.com og +86.057156365185, hvis nogen vil forsøge alternativ kontakt. Nu ærgrer jeg mig blot over, at jeg ikke kan give minus-stjerner.
Min mor valgte at betale de 200 kr ekstra, som de opkrævede for et eller andet told noget, og efter 3 måneder kom jakken endelig. Den er for lille, og pelskraven fælder.

Is Canadagoosejakketilbud your company?

Canadagoosejakketilbud Details

Visit Canadagoosejakketilbud