Canvaspicasso reviews

Canvaspicasso reviews

8.3

Hurtig let og effektivt.

Nem hjemmeside at finde rundt på. De var hurtige og lavede et flot stykke arbejde.
Tak for det.

Hurtig levering, god pris og kvalitet

Efter selv at have kreeret mit foto på lærred (der var så mange forskellige designer) blev jeg positiv overrasket over det fine resultat. Hjemmesiden er meget brugervenlig og forsendelsen klappede perfekt.

Karin Jensen
7080 Børkop

Lynhurtig service. 4 flotte tryk. Seriøs og professionel håndtering.

CanvasPicasso leverede præcis så hurtigt, som de lover på hjemmesiden. Jeg var ellers en smule skeptisk. Desværre blev min pakke afleveret uden fuldmagt hos en nabo af fragtfirmaet, hvilket irriterede mig, men da CanvasPicasso straks fulgte op på dette ved at kontakte både mig og fragtfirmaet, så må jeg sige, at også i forhold til problemer, så navigerer firmaet til topkarakter.
Jeg vil til enhver tid selv benytte firmaet til lignende ordrer, og anbefale andre at give det en chance.
Tak for god behandling.

Hej Sören!

Tusen tack för din recension! Jag hoppas det är OK att jag skriver tillbaka på Svenska.
Ibland gör transportbolagen lite som de vill, dessvärre har vi små möjligheter att påverka hur de arbetar. Men min förhoppning är att de också försöker arbeta hårdare i takt med att e-handeln ökar. De är nämligen också konkurrens utsatta som alla andra på marknaden. Jag hoppas på en förbättring så att alla som handlar via Internet får den fina service de förtjänar.

CanvasPicasso

Nem bestilling, hurtig levering.

Masser af muligheder for selv at være kreativ ved bestilling af billederne. Lege med lys, farver, stil. Hjemmesiden fungerer perfekt.

Dårlig kundeservice

Jeg bestilet et lærredstryk, nøjagtig samme billede, som jeg tidligere havde fået lavet hos Bilka.dk. Billedet kom tilbage med et meget blåligt skær. Jeg skrev til deres kundeservice og fik svar indenfor et par dage på svensk. Der stod, at de brugte standard farver, og det var mit billede det var galt med. Jeg skrev og forklarede samme billede var fremkaldt hos andre uden problemer, men fik aldrig svar igen. Står nu med et ubrugeligt billede og en virksomhed, som ikke ønsker at løse problemet. Jeg vil ikke bruge dem igen.

Jeg er iøvrigt ked af at se, I først svare, når man anmelder jeg på trustpilot og det endda med et ubrugeligt svar.

Hello,

Thank you for your review. I will try explain this in english. You can´t expect us to print the canvas exactly like the ones that you have ordered with a different supplier. First of all we have no idea what type of canvas your earlier pictures are printed on? Polyester? Cotton? Is it a glossed, semiglossed or a matte canvas? This all affects the print. Also what type of ink (latex, solvent, UV-inks or waterbased) that is used can effect the printing and most important, what colour profile settings the supplier uses.

Our machines are perfectly colour calibrated based on the type of canvas we are using, a semiglossed 100% cotton canvas.

Kind Regards,
CanvasPicasso

Fantstisk hurtigt og godt.

Er man ny og skal have lavet et fotoprodukt kan det godt være lidt svært. Hos de andre skal man vente flere dage på, at få svar på hvordan man gør, men hos cavaspicasso, får man svaret med det samme og kan komme videre. Helt sikkert at det bliver dem jeg bruger næste gang også.

God og hurtig service

Ingen problemer, hurtig betjening, flot resultat på det print på lærred jeg købte

Super god kvalitet - hurtig levering

Er meget imponeret over Canvaspicasso hele vejen rundt. Alt har kørt endnu bedre end forventet.

Tak for nogle flotte billeder

Let at bestille, hurtig levering og flotte billeder. Kan varmt anbefales.

Flotte billeder til billige penge

Hurtigt, billigt og godt!

Effektivt og billigt, samtidig med at det er skide skægt :o)

hurtig levering

Hurtig levering udmærke kvalitet og billigt :) 5 stjerner her fra:)

Rigtig godt

Godt produkt, god hjemmeside og hurtig levering

God pris - hurtig betjening

Priserne er gode og leveringen hurtig. Og kan slet ikke klage over kvaliteten. De bliver hængt op i dag, og det glæder jeg mig til! :-)

Her skal jeg helt sikkert handle igen!

Dårlige farver på billedet

Jeg bestilte et billede via hjemmesiden - et standard billede i den størrelse, I anbefalede. Men farverne på billedet er rigtigt dårlige! Det burde I selv kunne se, og så kontakte køber herom, inden afsendelse,.......

Hej Ulla,

Jag förstår inte riktigt vad du menar med dåliga färger? Maskinen översätter de färgkoder som finns i din bild och mäter dessa med en fotospektrometer för att ge en nära 100% färgåtergivning. Jag rekommenderar att du kalibrerar din computer skärm så att du inte blir besviken nästa gång du beställer, oavsett leverantör.

Vi kan inte gissa oss till hur du vill att färgerna ska se ut, kontakta oss gärna innan du beställer så kan vi hjälpa dig med retuschering etc innan du lägger beställningen.

CanvasPicasso

Super service og hjælpsom kundeservice

Det virker bare! Fine lærreder i god kvalitet og korrekte farver!
Lynhurtig levering!

Super flot arbejde

Super flot og hurtigt arbejde og vi er utrolig glade for vores nye billeder af vores børn

Absolut fantastisk, god kvalitet, hurtig levering, god pris

Vil anbefale Canvas Picasso til alle der vil have tryk deres foto på lærred. Resultatet er absolut fantastisk. Prisen er så lav at det er svært at finde billigere andre steder. Leveringen er super hurtig taget i betragtning at det bliver sendt fra udlandet. Kommer til at bruge jer så meget mere i fremtiden. Eneste ting, det kunne være rart hvis man kunne følge sin levering med et tracking nummer.

Intet overblik over leveringen

Det tog mig 35-40 min at bestille 2 billeder. Man kan ikke se at de bliver produceret i udlandet, og skal leveres derfra med GLS. Ingen besked om levering, intet tracking nr., lige pludselig var de forsøgt leveret, men endte med at jeg måtte hente dem hos en fremmed nabo, der modvilligt havde kvitteret for dem.
Kvaliteten af billederne er ok.
Ideen på hjemmesiden er fin.

______________________________________

Svar på kommentar fra CanvasPicasso:

Nej har INTET modtaget fra UPS, og i jeres bekræftelse står intet om forventet levering - blot at det bliver sendt af sted næste dag. Jeg skrev endda med jeres kundeservice, som svaret følgende:
Du får ett mail från UPS när de har scannat in paketet, då ser du exakt vilket datum leverans sker.

Det næste jeg hørte, var fra UPS, at pakken nu var leveret. Men ikke til mig.

Syntes du, at det er god service?

Hej,

Du får alltid en orderbekräftelse direkt efter köp och ett mail med trackingnummer från UPS när paketet har scannats in i deras terminal. Är du säker på att du har angivit rätt email adress?
Vi använder överhuvudtaget inte GLS. Produkterna produceras i Sverige och tar ca 1-2 arbetsdagar för frakt till Danmark och Finland. Du kan ta kontakt med vår online live hjälp chatt från 09.00 - 17.00 vardagar om du behöver hjälp med din beställning, så behöver det inte ta 30 minuter att beställa.

CanvasPicasso

Flot lærred til fair pris

Fik trykt et lærred påtrykt foto af børnene i s/h. Rigtig flot! Rigtig godt med alle de forskellige redigeringsmuligheder. Desværre lidt lang leveringstid. Bestilte det tirsdag inden kl. 16, men der gik 6 arbejdsdage før det endelig kom med UPS. Ellers en god oplevelse.

Hej Mette,

Jag hoppas det är OK att jag svarar på Svenska. Samtliga beställningar innan kl 17.00 skickas nästkommande arbetsdag. Tyvärr händer det att UPS har förseningar och det är ingen vi kan styra över.

canvaspicasso.dk Details

Visit Canvaspicasso