Carla-f reviews

Carla-f reviews

5.0

Forkert skaftvide på støvle. Ingen der vender tilbage ?

Min kone ringede til Carla F for at sikre sig at en støvle hun havde set på hjemmesiden levede op til skaftemålet. Det blev bekræftet telefonisk men fremgik ikke af hjemmesiden. Det er efterfølgende blevet rettet. Det viste sig ved levering at det var en model ekstra small! Hun ringede til dem med det samme og fremlagde sagens natur. Der var ingen hjælp at hente. Det var en medarbejder der ikke kunne give svar på noget som helst, udover at der nu var kommet skaftvide på hjemmesiden. Hun lovede at ringede tilbage. Der var ingen tilbagemelding, vi kontaktede dem pr. mail. Der var ingen tilbagemelding. Hun ringede igen og fik fat i en medarbejder på deltid. Hun fralagde sig et hvert ansvar og kunne nu kun henvise til et central lager? Gået på klingen lovede hun dog meget fornærmet at bringe vores henvendelse videre til rette person. Hun havde ikke nogen forståelse for at handlen var foretaget med Carla F og ikke en lagerhotel/centrallager.Det bliver spændende at se om vi nu efter 4. henvendelse kan få "lov" til at returnere støvlerne. Kedelig oplevelse at handle hos Carla F. En ting er at tage fejl ved levering af en vare, det kan ske for alle. Men at der ikke er vilje til at håndtere det efterfølgnede er skidt.

Fuldstændig som lovet

Varen blev leveret dagen efter bestilling, helt som lovet.

Eneste minus ved butikken, er at der ikke er oplysninger om f.eks. hælens højde til alle skoene..

Godt udvalg

Har handlet med Carla-F nogle gange og har altid oplevet hurtigt levering, gode priser og stort udvalg.
Er i blandt mine favoritter når jeg skal købe sko :-)

Handlen går ikke i gennem - bliver bedt om at ringe til leverandøren selv

Modtager fire (4!) ordrebekræftelser på en handel via email.
Efter at have ventet to dage over forventet levering, kontaktes de via telefon og kan oplyse at de ikke har modtaget min ordre og ikke har mine kontaktoplysninger (de var i øvrigt en del af de fire ordrebekræftelser).

Is Carla-f your company?

Visit Carla-f