CAZA BLANCA reviews

CAZA BLANCA reviews

6.6

God vejledning, betjening og ikke mindst smukke kjoler

Jeg tog som det første sted efter min søgen på brude- og brudepigekjole til Caza Blanca i Vilsund.
Rikke, som er indehaver af butikken fandt et godt udvalg af kjoler i min str. Jeg fik en meget tilfredsstillende vejledning og ærlig mening - følte at der var god tid til, at jeg fik valgt den helt rigtige kjole, og det gjorde jeg ved mit første besøg.....den helt perfekte kjole. Rikke (indehaver) tog sig endda tid til, at tage billeder af mig i min smukke kjole sammen med min mor og svigermor.
Nogle dage senere var jeg dernede sammen med min datter, for at finde en brudepigekjole til hende. Der var andre kunder i butikken, men vi blev set og fik at vide at der lige gik et øjeblik.
Vi fandt en meget smuk kjole til min datter og Rikke fandt tilbehør til hende, så hun matchede min kjole perfekt. Ydermere spurgte hun min datter om ikke gerne hun ville se mig i min kjole og vupti så stod vi der i vores kjoler og igen tog Rikke sig tid til at tage billeder af os, så vi kunne mindes dagen og det skal siges at vi ikke havde bestilt tid til dette besøg - synes det er en meget fin service.
Jeg tog ned i butikken 1 md. inden jeg skulle giftes, for at se om den sad som den skulle. Der skulle lige laves en lille tilretning og kjolen blev sendt til syerske.
Hentede vores kjoler 2 dage inden brylluppet og de var strøget op og klar til den store dag.
Kjolerne var så smukke og passede som de skulle på den store dag.
Vil klart anbefale Caza Blanca til andre kommende brude og brudepiger.....har intet at klage over.
TAK Rikke - det var en god oplevelse.

Uacceptabel køb.

Jeg fandt min drømme konfirmations kjole, og prøvede den.. Hvorefter vi købte den (lugtene af røg) men den skulle rettes, så det fik vi en tid til... Da vi så kom blev vi glemt, fordi der kom nogle andre, ca. 10 min. usynlighed.. Den blev sendt til syerske og kom tilbage men lignede lort. Hun mente vi havde aftaler, men vi kendte ikke til dem... Der var en kæmpe klump bagpå og manglede knapper... Den blev sendt tilbage igen.. Idag 3 dage før konfirmationen må vi acceptere dette: Ned ladene kommentarer til kropsform, samt så mente hun at det var vores egen skyld at vi havde hentet kjolen sent, da hun jo ikke kunne ringe til alle hvornår deres kjole var kommet tilbage fra syerske. Vi er første gangs købene i butikken, og vidste derfor ikke at vi selv skulle ringe, men glemte selv at spørge om hun ringede..
Emma found this review useful
cazablanca.dk

Reply from cazablanca.dk

først og fremmest er jeg meget ked af at du skriver sådan her...i køber en kjole der muligvis bliver for lille....hvis Amalie Johansen vokser ret meget, men man kan udvide den eksisterende corsage, hvilket jeg norterer på kjolens seddel allerede da i køber kjolen i januar/februar i kommer og ja hun er blevet større, så vi udvider corsagen og i får et kort med hvor der står i kan hente den uge 17 - i VÆLGER at hente den torsdag uge 17 og da Amalie ikke er med, ved vi ikke hvordan den sidder og jeg siger prøv den og kom igen hvis det ikke er som det skal være. Der kommer en voksen veninde til moderen tirsdag uge 18 ....vi ser på det og arbejdet ER SOM AFTALT MEN der må gerne være yderligere tre tranes, hvilket JEG anbefaler og den kan hentes torsdag 16.30 - denne tilretning er en service i ikke betaler ekstra for, yderligere kan JEG se at Amalie ikke er tilpas i kjolen...hun synes den gør ondt...JEG finder ud af at stivne går i hendes mave og klipper også disse og ja jeg fortæller at jeg ikke kan stå og ringe til måske 50 konfirmander i ugen...i har fået et kort og er ellers velkommen til SELV at spørge hvis der er noget i ikke forstår samt har jeg en telefon som i kan ringe til...jeg KAN bare ikke som butik stå og ringe til alle kunder...det er en tøjbutik ..synes faktisk selv at jeg gør meget ved at sende et KORT MED DATO MED JER HJEM...og hvis den lugter af røg så må det være fra jeres eget hjem, der bliver nemlig ikke røget i bygningen OVER HOVEDET! I er velkommen til at komme i morgen - jeg tager gerne kjolen retur.

Katastroffe - hold jer væk

Jeg fandt en meget smuk brude kjole hos Caza Blanca, Vilsund (Thisted) og fik en meget fin betjening med lovning på guld og grønne skove, men efter at have betalt depositum på 4.000 kr. for brudekjolen, ændrede alt sig.

Servicen forsvandt. :(
- Prøve tiden blev aflyst, uden at jeg blev informeret om det. Da jeg dukker op til vores aftalte tid får jeg af vide af ejeren at en ny kunde har bestilt den givne tid og at min var afløst. Da jeg spurgte hvorfor jeg ikke blev informeret om dette, blev jeg fejet væk.
Det skal informeres at butikken havde både min: adresse, e-mail, telefon nr. og kende min svigermor som bor i byen, samt kendskab at jeg bor i københavn og var kun på vej til Nordjylland for at prøve kjolen. Der var rig muligheder for at komme i kontakt med mig.
- Min kjole blev syet ind alt for meget, selv om, at jeg under prøvetiden udtrykte at jeg ikke følte at den sad som den skulle. Ud over det var der en stor fold i korsagen, som ikke var der sidst jeg så min kjole. Det var rent held at jeg ville hente kjolen 2 dage inden bryllupet.
Jeg henter kjolen dagen inden bryllupet:
Folden i kjolen blev syet sammen, meget dårligt, det var ikke mening at der skulle være en syning på det given sted på kjolen, det så meget utilfredsstillende ud.
- Min søster blev bedt om at "holde kæft" efter at have spurgt til en knap som sad løs.
- Ved afhentningsdagen var kjolen hverken strøget eller ren. Der var små sorte pletter på kjolen.
- Hængsel som skulle syes på yderliger så slæbet ikke var for langt, var der slet ikke. Dette tog Caza Blanca ekstra betaling for.

Jeg føler inderligt at jeg blevet sat i en krog, jeg kunne ikke forlade kjolen da depositum på 4.000 kr. var lagt. Der var heller ikke tid til at finde en anden kjole.
cazablanca.dk

Reply from cazablanca.dk

Hun blev ikke bedt om at "holde kæft" som det måske er kotumen i jeres kultur.!? ...men ja .....jeg sagde til mig selv og højere end meningen "hold kæft fordi i bad mig vise hvordan man skulle lyne lynlåsen op!! Da du ikke havde sovet i mange timer og bare SÅ gerne ville prøve kjolen uden tidsbestilling, forbarmede jeg mig over dig...så trak i tiden ud med bla dét med lynlås og meget mere selvom i kunne se der var mange andre i butikken...det synes jeg var en hån mod min goodwill og at du synes kjolen var for stram...ja det var en skam..men vi syede den tilbage til UDGANGSPUNKTET og du fik den DAGEN EFTER og selvom det var uberettiget...tænkte jeg at du fik det UB så du kunne komme ud af min butik. ja jeg havde dobbelt booket din tid...kunne ikke ringe til dig da du havde opgivet et forkert telefon nummer...ja ja det er da så sandelig min fejl!! NOT! Men selv om du både var arrogant, snoppet og uretfærdig samt mente jeg som dansker skulle ligge under din "anden etniske" kultur, så var du meget smuk...men ubehagelig og ikke velkommen i butikken mere...men pengene der var sparet på at købe hos mig i stedet for på Sjælland...glemmer du også at nævne...

cazablanca.dk Details

Visit CAZA BLANCA