Cerberoos reviews

Cerberoos reviews

5.4

Spam firma

Jeg undrer mig over, at til trods for at de kun har en anmeldelse med 1 stjerne, så får de hele 6.1 og 3 stjerner i den overordnede bedømmelse.

Nå sagen er, det er et firma, som sender uopfordrede spammails, det er sandsynligvis ikke muligt at afmelde, i det en afmeldelse blot vil medføre flere spammails. Eneste løsning er anmeldelse til forbrugerombudsmanden, så de kan få en bøde for hver mail de sender. Læs her hvordan du anmelder dem http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Om-Forbrugerombudsmanden/klagevejledning. Jeg mener at bøden de får er 10 kroner per mail, så send endelig alle de mails som du får fra dem.

Spam der ikke kan afmeldes

Et forbandet "firma", der sender 2 daglige spams. I bunden af deres spam-mails kan man afbestille yderligeere mails fra dem, men det virker lige omvendt ! Du får endnu flere. Heldigvis kan Spamfighter fange dem, når du indstiller den til "Hårdest", men så spærres der desværre også for nogle legale mails.
Jeg har anmeldt svindelfirmaet til forbrugerombudsmanden.

Is Cerberoos your company?

Cerberoos Details

Visit Cerberoos