Christianshus ApS reviews

Christianshus ApS reviews

7.5

Det fungerer bare!

Jeg har boet til leje hos Christianshus i snart 16 måneder, og det fungerer bare!

Christianshus udlejer nyistandsatte lejligheder til en rimelig pris, og grundet Christianshus' størrelse er det let at komme i kontakt med udlejer, som varetager forespørgsler og ønsker meget professionelt. I forbindelse med min indflytning var Christianshus eksempelvis meget engageret og behjælpsom med udbedring af de (næsten) ubetydelige fejl og mangler, som var registreret.

En stor fordel ved Christianshus er den meget reelle, åbne og dedikerede attitude, der lægges for dagen. Hvis jeg som lejer oplever uhensigtsmæssigheder, er det min klare opfattelse, at Christianshus efterkommer dem hurtigst. Det er behageligt, at udlejer på den måde er medvirkende til at opretholde lejemålet som et attraktivt sted at bo.

Jeg er rigtig glad for at bo til leje hos Christianshus, og vil anbefale andre at kigge i Christianshus' retning, hvis der lige mangles en lækker lejelejlighed i Aalborg.

Så mange lækre lejligheder til rimelige priser!

Min kæreste og jeg skal leje en helt vildt lækker lejlighed af Christianhus.dk

Christian har mange lejligheder i Aalborg, og vi sætter så stor pris på de flotte lejligheder til priser som selv studerende kan være med på!

På trods af mange klager rundt om på nettet omkring christianhus.dk og lykkebo.dk osv. har det ikke holdt os tilbage på nogen måde (og det skal heller ikke holde andre tilbage!)
Vi har efterhånden lært, at ikke alle indlæg på internettet holder stik!

Jeg kan slet ikke forstå hvordan det kan komme bag på folk at det bliver en dyr fornøjelse, at leje lejligheder af private?
ALT STÅR KLART OG TYDELIGT I KONTRAKTEN, så det handler om at læse den ordentligt igennem!
For det er dyrt at gøre en lejlighed lækker og flot, efter nogle har boet der. Jeg forventer jo at lejligheden er 100% i orden når jeg flytter ind, ligesom de næste lejere efter mig, forventer at den er 100% i orden, og det koster altså! Det er der bare nogle der ikke helt forstår, og derfor klager om dit og dat..

Christian er meget reel, og sørger for at man for ALT at vide inden man underskriver noget!

Vi er meget spændt på at se hvordan det bliver at leje lejlighed af ham, på trods af alt det kritik.. Men vi bedømmer ikke på forhånd.
Det er jo ikke alle der er utilfredse, der er mange som er rigtig tilfredse med christianhus.dk - de glemmer desværre bare at fortælle det på nettet.

Dårligste behandling nogensinde

Vi har aldrig oplevet noget lignende, ChristiansHus er en stor fusker der kun tænker på at tjene penge.

Vi fandt en dejlig lejligheden hos ham, og som alle ved at man 14 dage til at finde fejl og mangler. Christian valgte at møde op 6 dage efter vi var flyttet ind for at tjekke fejl og mangler. 2 dage senere finder vi flere fejl og har ret til at meddele ham det og så skal han bringe det i orden, men nej nej, det var vores eget problem og det skulle vi selv lave.

Vi skulle lave ovnen som var brændt sammen og en dag fik vi slået vinduet i stykker (hærværk), og der måtte vi også selv ud og finde en plade og sætte for indtil at glarmesteren kom fordi at Christian ikke lige "kunne" ordne det for os der.

Vi tog i LLO fordi at han var så ubehøvlet og ligeglad, men det hjalp ikke noget, fordi hans sagde bare at vi aldrig har haft ringet til ham med problemer i lejligheden osv osv. En rigtig ***** er han!

Husk nu også lige at det er kvalificerede malere der skal male lejligheden når man flytter ud, og med kvalificerede må man gerne finde sin egen maler, men synes Christian ikke lige det er godt nok så får lejligheden en ny omgang med Christians egen maler som er næsten dobbelt så dyr som den vi fik fat i. Svineri, det må han slet ikke, den maler man selv har fundet skal male det om igen indtil det er godt nok, Christian må ikke bare sætte sin egen maler til det!

Det værste er at vi har flere vennepar der også har haft lejligheder hos ham, og de fik samme behandling.

ChristiansHus har vist nok også været med i Basta eller et lignende program.

Ca. 600 lejligheder til udlejning i Aalborg, de fleste i centrum. Fra 1-6 værelses lejligheder, hovedparten er moderniserede.

Visit Christianshus ApS