Christiant reviews

Christiant reviews

8.3

Fantastiske billeder

Christian er en fantastisk fotograf selvom Nichas kun er 2,10år og træt da det var lige ved sove tid, og derfor bare var rigtig på tværs.
Formåede Christian at få taget nogle fantastiske billeder af vores guldklump!!! 😍
Christian er så tålmodig, sød og nærværende, så man føler sig rigtig godt tilpas hos ham, og drengen var tryg med det samme.
Så vil klart anbefale ham til alle, og kommer med garanti selv igen. ☺️

stille og roligt med fantastisk resultat

Jeg har fået taget billeder hos Christian 2 gange nu og har begge gange fået nogle meget flotte billeder, god behandling og et fair tilbud.
Selvom vi ikke selv har haft så mange ideer selv til hvordan billederne skulle stilles op var det intet problem, man får den indflydelse som man vil ha og flotte billeder på begge måder.
Kan helt klart anbefales.

God og tryg stemning i studiet og fantastiske resultater!

For to år siden fik vi taget de skønneste billeder af vores lille familie - nu har vi været hos Christian igen og er mindst lige så begejstret som første gang...endnu engang skønne og flotte billeder! Det er absolut ikke sidste gang vi besøger Christians studie!!

Effektiv, dygtig og professionel fotograf

Christian Thøgersen har taget nogle fantastiske billeder af vores lille dreng på 2 måneder. Han var meget effektiv og før vi fik set os om var billederne taget. Resultatet er yderst tilfredsstillende og vi kan kun anbefale ham til alle andre.

Gode billeder trods ugidelig datter

Jeg er rigtig glad for billederne af vores datter. Selvom hun var ugidelig og ikke gad smile for meget, fik Christian alligevel fanget nogle rigtig gode glimt i hendes øjne:)
Vi kommer helt sikkert igen:)

Rigtig god oplevelse!

Jeg havde min fætter og kusine med og vi fik taget nogle vidunderlige billeder som jeg gav i bryllupsgave til deres mor dagen efter. :)
Christian var meget kreativ og jeg er bare så glad for alle billederne!

Dygtig fotograf, rolig og professionel.

Fotograferingen var en rigtig god oplevelse. Christian er tålmodig, rolig og høre hvad man har af ønsker. På trods af vores krudtugle af en søn, fik vi taget nogle fantastiske billeder og vil klart anbefale Christian T.

Dejlige billeder

Dejlig oplevelse, vi er nu blevet en masse skønne billeder af vores søn rigere...
Vi kommer helt sikkert retur:)

Rigtig god oplevelse trods 2 drenge med krudt i røven og en baby der var træt.

Rigtig god oplevelse.
Fik taget familie foto og foto af ungerne. Det blev et rigtig godt resultat trods en meget træt baby og 2 drenge (2 og 5 år) der havde en del fis på deres dagsorden ;-)
Sød og professionel fotograf og klart at anbefale. :-)

Dygtig fotograf, rolig og professionel.

En god oplevelse. Vil helt sikkert prøve/ bruge Christian igen! Han er rolig og høre hvad man har af ønsker!

Til CV, sociale medier eller bare fede billeder af sig selv!

En rigtig god oplevelse i trygge rammer.
Lokalerne er fede, Christian er dygtig og professionel.
Selv de rå billeder var fede og de færdige billeder var præcist det jeg ledte efter.
Det giver virkelig noget at have ordentlige billeder og det kan Christian hjælpe med.

Ikke tilfredsstillende kundebehandling

Jeg og min mand har fået fotograferet vores børn hos Christian, det endte desværre med en dårlig oplevelse og oplevelsen af, at vi ikke fik valgt de rigtige billeder. Vi havde heldigvis besluttet os for at tage derud sammen og det var en god beslutning for ellers var vi aldrig kommet levende derfra. Fotograferingen forløb ok takket være vi forældres indsats overfor børnene, fotografen kan ikke anbefales til børn. Han har aldeles ikke børnetække.... Efter endt fotografering kom den enormt ubehagelige situation over os, da vi valgte ikke at købe hele fotograferingen på cd. Vi havde sagt vi ønskede få gode billeder af børnene sammen og ikke 500 gode og dårlige billeder af børnene i samme tøj på cd. Det passede ikke Christian og så var den dårlige stemning lagt. Vi spurgte om vi kunne vælge billederne i fred og ro hjemmefra, men det kunne ikke lade sig gøre, så vi stod med 2 meget trætte små børn på armen som vi skiftedes til at underholde, trøste og spise af, mens vi samtidig skulle vælge 2 billeder ud af 500 fotos. En umulig opgave med en arrogant og sur mand i nakken og 2 hylende børn på armen. Vi gik chokerede derfra, uacceptabel situation at sætte os og børnene i. Fakturaen var naturligvis på et forkert beløb, hvilket vi fik rettet da vi henvendte os. Pengegrisk og dårlig kundebetjening betegner oplevelsen. Vi vender ikke tilbage...

Uacceptabel oplevelse

Jeg har en aldeles dårlig og uacceptabel oplevelse med Christian Thøgersen. Jeg havde konfirmation for ca. 3 år siden, og en af mine gaver var en fotografering fra mine brødre. En måneds tid efter min konfirmation mødte jeg op til aftalt tid. Han begyndte, at snakke og snerre en fed dame, som havde været fotograferet der tidligere, som var meget utilfreds. Mig og min synes alligevel han virkede rigtig troværdig, flink og betalte ham selvfølgelig på stedet. Han begyndte at fotografere mig, og opførte sig meget professionelt. Jeg var en rigtig glad pige, det havde altid været en drøm, at få taget professionelle billeder. Han fortæller, at der vil blive sendt et digitalfoto af mig med posten, og resten modtager jeg via mail. Efter to måneder synes vi alle det var rigtig underligt vi ikke havde modtaget nogle billeder af mig. Vi begyndte at ringe, skrive massere af mails osv. men med intet svar. I dag har jeg stadig ikke fået mine billeder, og er rigtig utilfreds. Jeg vil ikke anbefale, at betale ham før arbejdet er udført, og du har fået billederne. Han er desværre IKKE troværdig.
Kristina
www.christiant.dk

Reply from www.christiant.dk

Hej Kristina.

Glad for du havde en god oplevelse ved fotograferingen.

Kan ikke lige regne ud hvad der er sket i dit tilfælde (nu er det jo også ved at være lidt tid siden)

Jeg sender ikke digitale billeder med posten, og heller ikke via mail. Folk får leveret deres digitale billeder via Dropbox, eller på CD, hvis det er aftalt.

Desuden kan jeg heller ikke finde en eneste mail fra dig i systemet? Er du sikker på du har skrevet til den rigtige mail adresse.

Desuden betaler folk først når de har fået produktet, så det plejer ikke at være noget problem.

Venlig hilsen. Christian

3 gode oplevelser

3 år i træk har Christian fotograferet vores datter, næste år kommer vi igen :-D

Dygtig fotograf

Hvis du mangler en fotograf til at tage dine billeder, vil vi helt klart anbefale Christian T!
Vores billeder blev meget bedre end forventet :)

Meget professionel og super gode billeder

Vi blev virkelig positiv overraskede, da det viste sig at Christian var så professionel. Han virkede meget erfaren, og har fået taget nogle knald gode billeder, både gruppe og profil. Vi kan helt klart anbefale ham!!!

Venlig betjening og god kvalitet.

Det var en god oplevelse at få taget billeder og det var god kvalitet. Kan klart anbefales.

som at finde guld i en baggård

vi var lidt skeptiske i starten, men blev overvældet af hvor behagelig en oplevelse det var, at blive fotograferet af Christian Thøgersen. kvaliteten af billederne er meget professionel og han er fleksibel ift at prøve forskellige ideer af. vi synes virkelig af vi fik meget for pengene og gik derfra med en god mavefornemmelse.

Endnu en god oplevelse

Dette er anden gang Christian fotograferer familien. Christian har øje for babyfotos og for at få det gode ud af den korte tid inden vores søn mister tålmodigheden. Under seancen er der fuld opmærksomhed og service.

Familiefototid....

Familien skulle foreviges, og hvor går man hen. Løsningen er fundet Christian Thøgersen.
Har fået taget nogle rigtig gode billeder. En familie på 4, der skulle foreviges alle mand og så børnene alene. Har fået rigtig mange versioner af de scenarier. Svært at vælge 13 billeder ud af 500 billeder, når man sidder i "baglokalet" med to lidt trætte børn, så løsning fundet. Familien havde mulighed for at gå hjem og finde de billeder frem, der var bedst.
Som børnefamilie er fleksibilitet lige noget, der passer os, så tak Christian for en god oplevelse.
De bedste anbefalinger fra os!!!!!!!!

www.christiant.dk Details

Visit Christiant