Citydent reviews

Citydent reviews

8.1

Great treatment

hi everyone, i was recommended to write about my experience with Citydent which has been very pleasant. thánk you so much

Super god behandling *smiler*

Hej alle sammen - klinikken her kan varmt anbefales.

Efter tre tidligere klinikker har jeg fået lavet to operationer i undermunden og efg. er min kone også startet her. Alle behandlinger er gået godt, og vi har kun gode minder fra vores 'samarbejde' med citydent

- Henrik

Dejlig oplevelse

At gå til tandlægen er aldrig sjovt, men den oplevelse jeg fik hos Citydent i går var helt fænomenal. Dejligt og imødekommende personale, trygge og lokaler og en let smertefri behandling. Tak for en god oplevelse,

kh
Birgitte
Virum

Kan klart anbefales

Fleksible med tiderne, utrolig venlig tandlæge og ingen overraskelser mht. prisen. Mærkeligt at skulle indrømme det, men det var faktisk en rigtig god oplevelse at være ved tandlægen.. :-)

Is Citydent your company?

Citydent Details

Visit Citydent