Citymonkey reviews

5.6

Utrolig utroværdigt

Den 17 december får jeg følgende mail

Hej

Gladly oplyser, at din cardigan/cardigans er afsendt d. 16/12.

Du kan derfor forvente at varen leveres til dig indenfor de næste par dage.

Hvis du ikke modtager din ordre indenfor de næste par dage, skal du kontakte leverandøren på denne mail; info@gladly.dk

God jul.

Denne mail kan ikke besvares.

Dagens Bedste ApS

Trine Carlsen
Dato:
20. dec. 2013, 11.05

Kære Trine
Vi er meget kede af, at din pakke ikke er nået frem endnu.
Der har været stort pres med leveringen, men du skulle meget gerne modtage din pakke senest mandag.
Vi bruger Post Danmark til afsendelse af vores pakker.
Hold øje med postkassen og rigtig glædelig jul!
Nisse-hilsener fra
Christian

Senere samme dag denne mail

bcc:
dato: 20. dec. 2013 kl. 15.39
emne: Cardigans fra gladly.dk

Kære Kunde,

Først og fremmest, så er vi utroligt kede af den sene levering af Cardigans.

Vi har desværre som importør af produkter fra hele verden nu måtte sande, at man altså nogen gange bliver udsat for skrækscenariet..

Vi er på godt gammelt dansk blevet "taget ved næsen"…

I mandags stod hele Gladly holdet og pakkede 900kg Cardigans med hvad der viste sig at være en gennemgående produktionsfejl. Efter at have foretaget stikprøver, fandt vi ud af at samtlige Cardigans hang mere i venstre side end i højre..

Vi har i dag kl. 15:00 fået svar fra leverandøren om at den nye forsendelse først kommer på mandag – vi håbede ellers på JULE MIRAKLET lige til det sidste..

Vi knokler på livet løs for at rette op på det her og vi sender samtlige pakker afsted samme dag leveringen modtages, lille jule aften. Vi forstår selvfølgelig fuldt ud hvis de ønsker deres penge refunderet, men håber på at den nye frist som hedder mellem jul og nytår, er acceptabel nok. Hvis ikke, så se venligst guiden til hvordan i bunden af mailen.

Vi er utroligt kede af det og kan ikke undskylde nok for at have bragt disse komplikationer ind i et i forvejen stresset julehjem! - Vi kan kun glæde os over at fejlen blev opdaget før pakkerne for alvor blev sendt afsted!

De allerbedste og ydmygeste julehilsner fra Holdet bag Gladly.dk!!!

ALLE refunderinger sker ved at maile værdibevis med emnelinjen REFUNDERING AF CARDIGANS til: kundeservice@dagensbedste.dk

PS vælger de ikke at refundere købet, så kommer pakkerne altså frem inden nytår!

Det var så lige julegaverne SOM IKKE kommer.

Aldrig før har jeg oplevet så utroværdigt et forløb.

Fantastisk deals!

Har brugt flere lignende service som fx krakdeals men jeg syntes absolut ikke at det når citymonkey.dk til sokkeholderne! Jeg ved ikke hvordan de gør det men de har tit noget slagtilbud som ikke kan matches nogen steder! Men pas på - der kan gå helt sport i at jagte de gode tilbud :-D

Is Citymonkey your company?

citymonkey.dk Details

Visit Citymonkey