cityscoop.dk reviews

cityscoop.dk reviews

7.3

Ikke så gode til at lave kontrakter, for deres samarbejdspartnere

Vær opmærksom på, at alt bliver skrevet ind i kontrakten. Hvis det er aftalt i telefonen. Og ikke skrevet ned i kontrakten, løber cityscoop fra aftalen. Jeg har ikke selv været helt opmærksom på det. Med det resultat, at produktet ikke er blevet som aftalt. Min fejl.
Da jeg så, i god tro, har sagt det videre,som jeg troede var aftalen, til mine kunder. Er en blevet sur og har klaget til cityscoop. Nu beskylder Cityscoop mig for at løbe fra kontrakten. Hvilket ikke er tilfældet. Jeg har haft en aftale med kunden siden januar 2012. Selvom det er uden for gældende område! Men har grundet frost ikke kunne udføre arbejdet. Og kunden skriver til mig, at cityscoop oplyser at der ikke er begræsninger for værdikortene. Dette er ikke korekt.
Så vær lige lidt mere opmærksomme end jeg var. Hvis I indgår samarbejde med Cityscoop.
Brugerne ser ud til at være glade for cityscoop. Og jeg har også haft mange glade kunder.
Ideen er god hvis man er frisør, café eller lignende. Ikke hvis man har et variabelt produkt. Eller ikke har en "butik" hvor kunden møder op. Fordi ikke alle brugere, ser ud til at kunne finde ud af det med områderne værdikortene gælder i.

med venlig hilsen
Anlægsgartner
Robert Tranto

Den bedste side

De har altid gode tilbud til rigtig gode priser...En syndernes side!

Godt koncept og brugervenlig hjemmeside

Som fattig studerende småbørnsmor (=fattig med fattig på) er jeg vild med konceptet med, at man kan afprøve forskellige ting uden at betale fuld pris for dem. Hjemmesiden er nem og overskuelig, og der er nogle rigtig gode tilbud imellem.

Let og brugervenligt

Blandede tilbud, nogle selvfølgelig bedre end andre - men altid brugervenligt og nemt at gå til :-)

God hjemmeside - gode tilbud

God hjemmeside med mange gode tilbud. Fedt med fortrydelsesret så man ikke risikerer at brænde inde med ubrugte værdibeviser.

Anderledes tilbud

Jeg abonnerer på en del tilbuds-mails og må sige, at City-Scoop skiller sig ud ved at have et mere varieret udbud. Dertil kommer upåklagelig service samt brugervenlighed

God service og gode produkter

Jeg er generelt meget tilfreds, jeres hjemmeside virker fint og kundeservice svarer hurtigt.

Utilstrækkelig information om produktet

Jeg har een gang købt et produkt hos jer, og jeg synes at der møg-irriterende at bruge 200 kr. på 7 øl der næsten er for gamle. Det bør der bliver oplyst om!
Median Media ApS

Reply from Median Media ApS

Hej Hanne,

Vi vil gerne beklage mange gange, hvis du har fået et utilfredsstillende produkt.

Vi har her til morgen taget kontakt til forhandleren af produktet, som er meget ked af situationen og meget gerne vil hjælpe dig. Vi vil derfor bede dig kontakte os på enten tlf. 72 220 210 eller på info@cityscoop.dk.

Samtidig vil vi gerne gøre opmærksom på, at man selvfølgelig altid kan benytte sig af fortrydelsesretten, og at cityscoop.dk ikke er forhandler af de produkter, der udbydes, men udelukkende er formidler af værdibevis. Det er derfor som udgangspunkt ikke os, men forhandleren, du skal kontakte.

Når det så er sagt, så vil vi selvfølgelig ikke lade stå til, hvis en kunde er utilfreds med sit produkt, og vi vil derfor altid meget gerne informeres med det samme, hvis et produkt eller oplevelse ikke lever op til forventningerne.

Mvh,
cityscoop.dk

Sjovt nyt tiltag

Nogle af tilbudene er helt hen i vejret, mens andre tiltaler mig og mit forbrug

Super tilbud og nem og sikker vejledning

For 14 dage side, var der tilbud på en lækker sommermenu for to til halv pris i Brasseriet i Gilleleje. Vi inviterede to venner med ud at spise, og det var super lækker mad, god betjening og dejlig beliggenhed. Jeg har ikke før benyttet cityscoop, men vejledningen er lige til at følge, og man får hurtigt at vide, om man har opnået scoopet. Super vejledning og tryghed til kunden fra cityscoops side hele vejen igennem. Nu får jeg altid besked om de forskellige scoops via min mail, så at jeg altid er opdateret.

God webside med gode rabatter

Jeg har købt hos Cityscoop nogle gange og har altid været med websiden

Median Media ApS Details

Cityscoop.dk er et koncept, der giver dig mulighed for at gøre et nyt og spændende scoop hver eneste dag.

Hver dag lancerer cityscoop.dk et nyt og spændende tilbud, som kan blive dit, hvis der er tilstrækkeligt mange købere netop den dag, hvor tilbuddet lanceres. Du kan bidrage til, at dagens scoop bliver dit ved at informere alle, som du kender – venner, familie, bekendte osv. – så de også deltager i købet. Dette kan du gøre ved hjælp af e-mail, Facebook, Twitter osv., hvor du kan nemt og effektivt kan fortælle om dagens tilbud på cityscoop.dk.

Registrér dig gratis på vores hjemmeside og modtag vores nyhedsbrev i din indbakke hver dag. Du kan selvfølgelig afmelde dig igen til hver en tid.

God fornøjelse!

Visit cityscoop.dk