Citytime reviews

Citytime reviews

6.1

Amatører

Jeg synes personligt, det er prekært at der tilsyneladende ikke er sammenhæng mellem Citytime.dk's tilbud og de oplysninger man får fra selve udbyderne, når man henvender sig til dem, så de ligner et stort spørgsmålstegn, når man refererer til dem... (Ja, jeg ved godt, man skal købe et værdibevis online.) Når man derefter gør Citytime opmærksom på dette, henvender de sig nedladende tilbage... "Du har desværre misforstået vores koncept.". Denne nedladende kommentar gjorde mig oprigtigt fornærmet, men Citytime vælger dernæst bare at slette samtlige af mine kommentarer og blokere mig fra deres Facebook-gruppe. Meget LIDT professionelt!

Is Citytime your company?

citytime.dk Details

Visit Citytime