Click Aabenraa reviews

Click Aabenraa reviews

8.7

Top motiveret personale

Har været inde i butikken og købe foto udstyr, og det er en super oplevelse at komme i en forretning hvor man føler sig velkommen som kunde !
Der er en professionel vejledning og man føler ikke det kun drejer sig om at sælge men også man får en god fornemmelse af at være i centrum med ens ønsker og drømme til produktet man ønskede at erhverve sig.
Kan absolut anbefale at handle her frem for nethandel, der er fuld service og der er ingen spørgsmål efterfølgende som man ikke får svar eller hjælp til, det uanset om man kommer efter pro udstyr eller ren hobby !
Jan Hansen, Rødekro

Click Aabenraa ( Münchow Foto )

Jeg kan sige det er en forretning med go i, Ting og udstyr man ikke har på lager , skaffes hjem. Eller hvis det ikke kan skaffes til rette tid, finder
man en løsning - altså ingen problem.
Man kan altid få en god vejledning og info angående udstyr og hvad man skal bruge af forskelligt udstyr.
Fotokursus på forskellige niveau, afpasset til deltager og fotoudstyr foregår på en meget afslappet og personlig undervisning.
Jeg kan godt anbefale Click Aabenraa til andre , der vil handle fotoudstyr. Når varen er købt kan man ,gøre op - og se hvad man har fået , for pengene - Husk da også service , vejledning o.s.v.

De ved hvad der skal til for at man føler sig velkommen

Det er længe siden jeg har mødt så meget kundepleje, god betjening og altid med smil på læben, man føler sig rigtig velkommen om man for købt noget eller ej, hvis jeg kunne give 10 stjerner så fik de dem alle sammen. De er altid parat med gode råd, og meget professionelle. En butik der oser af hygge, kender du den ikke så besøg den....

CLICK Aabenraa - altid en god idé

Lige nu har jeg afsluttet min virksomhedspraktik hos Click i Aabenraa. Dette har været en rigtig god og interessant oplevelse for mig. Personalet er fagligt meget dygtige og kunder bliver altid mødt med et stort smil og en god snak.
Kære Leif, Niels, Jan, Jeppe og Jørn mange tak for god behandling! :D
Jeg kan stærkt anbefale Click i Aabenraa!!

Jeg har efterhånden købt alt mit udstyr hos click i Aabenraa, det er en butik der yder en utrolig god kundepleje og i det hele taget en professionel service uden halve løsninger.
Hver gang jeg har købt noget derinde har jeg også gået hjem med en følelse af at have gjort en god handel, og fået en god snak om det produkt jeg nu engang har købt.

I det hele taget en hyggelig lille butik der altid er værd at tage et smut forbi :D

SUPERDEJLIG FORRETNING MED GOD STEMNING

Det er en fornøjelse, at komme i forretningen da man altid bliver mødt med et stort smil og en frisk bemærkning. Leif og hans "drenge" yder en fantastisk flot og professionel service. Hele personalet er fagligt dygtige og meget kompetente. Alle sørger for at vi får svar på vores spørgsmål og er i stand til at benytte de indkøbte varer. Selv familiens kvindelig tekniske analfabet har lært at fotografere.

Jørgen A.Lyck

Jeg har kørt kamera hos Click i Aabenraa, det var en oplevelse med
super god service og meget kompetente personale.Hvis jeg har et
problem med mit udstyr er de altid klar til at hjælpe.Når man besøger butikken kan man mærke en rigtig god atmosfære.

Click Foto..

Hvad jeg kan fortælle:
Hos Click i Aabenraa bliver man altid mødt med smil og en god kundeservice. Man mærker hurtigt, at kunden bliver mødt i øjenhøjde og man fornemmer at der er højt til loft. Jeg har flere gange modtaget en service i butikken, der er bedre end jeg selv havde forventet. Jeg kan stærkt anbefale Click foto i aabenraa, hvis man er fotointeresseret og ønsker en 1 klasses betjening.

Rigtig god service og kundepleje

Min oplevelse med click Aabenraa
Der er altid en god og hurtig betjening samt service af alle kunder.
Man er altid sikker på at få en rigtig god behandling og den rigtige information uanset hvem af personalet man bliver betjent af .
Hvis der er tvivl bliver det omgående undersøgt således at man altid går derfra med de rigtige oplysninger eller varer.
Altid en god oplevelse rigere og et smil på læben, når man går derfra.
Der kommer jeg altid igen

Is Click Aabenraa your company?

Visit Click Aabenraa