Comfort Homes reviews

Comfort Homes reviews

7.4

hjælper til et godt samarbejde imellem boligejer og håndværker

Det kan ofte være svært for husejere at vide hvordan det står til med deres huse.
Derfor er det vigtigt, som håndværker, at man er god til at rådgive kunderne, så man i fællesskab kommer frem til den bedste løsning.
Nogle gange kan opgaverne være meget svære at forstå eller se og derfor kan det kræve ekstra god rådgivning.
Her fandt jeg Compfort-Homes hjælp med en termografisk gennemgang, som en stor hjælp, både til mig og kunden, for at få et godt illustrativt overblik over husets isolerings mæssige tilstand.

Mvh. den selvstændige tømrer

Alle tiders vejledning og overraskende termografi

Vi ringede til comfort-homes.dk da vi gennem nogle venner havde fået at vide, at firmaet tilbød gennemgang af husets energiforbrug. For os var det vigtigste dog at få huset termograferet. Vi havde en idé om at der manglede isolering rundt omkring, eftersom at huset er meget koldt om vinteren. Det var ejeren af firmaet der selv kom ud og lavede energivejledningen og tog billeder. Termografien (varme billederne) stemte meget godt overens med hvor vi selv oplevede kuldeproblemer / træk, men der var også et par overraskelser. Der manglede nemlig mere end vi lige i første omgang havde regnet med. Nu er vi spændte på at se hvordan det bliver efterfølgende når væggene bliver efterisoleret. Til det har vi bestilt en lokal håndværker til at gøre det. Vores varmeste anbefalinger herfra.

Is Comfort Homes your company?

Comfort Homes Details

Visit Comfort Homes