CommerceGruppen ApS reviews

CommerceGruppen ApS reviews

7.3

Meget frustrerende oplevelse

Jeg hyrede Commercegruppen i dec 2012 til at hjælpe min webshop over på en Magento platform. Desværre var det for mig, ikke nogen succes. Og endte med at flytte alt fra dem i april 2013. Min tid kunne have været brugt langt mere konstruktivt. Så jeg kan ikke anbefale CommerceGruppen.

Levering til tiden og til det lovede resultat

Jeg fik kontakt med Jacob, som er en virkelige hjælpsom og saksagelig person. Vi have en kort telefonsamtale og herefter en lang mail korrespondance omkring opgaven. Her var der altid hurtig og uddybende svar.
Opgaven lød på at lave en PSD fil, (som vi havde fået af vores designer), om til et fuldt fungerende Magento template.
Jacob og co. klarede opgaven til punkt og prikke, og endda på kortere tid end de havde vurderet opgaven til.
Jeg har nu fundet min fremtidige leverandør, når jeg skal have foretaget ændringer på min webshop.

Bruger dem gerne igen :-)

Det var en hastesag, som Jacob fortalte at de kunne løse. Det gjorde de også som lovet! Så jeg er en glad mand og bruger dem nok igen, næste gang jeg har noget :-) Fik forresten lagt en extension på min Magento shop denne gang :)

Super service - Hurtigt arbejde

Leveret varen hurtigt og effektivt.
Attraktiv pris.
Alt i alt perfekt.

Super service!

Jeg havde problemer med min webshop og kontaktede Jacob fra CommerceGruppen, om han kunne være behjælpelig. Han klarede problemet super godt, og super hurtigt.

CommerceGruppen ApS Details

Visit CommerceGruppen ApS