Competitionkettlebell reviews

Competitionkettlebell reviews

9.6

Competitionkettlebell - når det virkelig gælder!

Efter flere bestillinger hos Competitionkettlebell, kan jeg kun sige tip-top service hele vejen igennem. Bekræftelse komme hurtigt igennem, og selve forsendelsen kan følges lige til døren!
Det er ikke sidste gang, jeg handler der.
Dorthe

Perfektion

Alt spiller maks ved denne virksomhed. Priser, levering, service mm. Jeg handler her igen, det er helt sikkert.

Super service og gode produkter

Hurtig respons og god feedback og service overfor en lidt krævende kunde (mig) :-)
Dér handler jeg gerne igen!

Top service

God kvalitet, stort udvalg af KB's
Hurtig ekspedition og flinke mennesker ;)
Flemming

Nemt og hurtigt selv om jeg er i Grønland

Jeg har købt/bestilt 3stk kettlebells her oppe fra Grønland, og fik varerne hurtigt og billigt.
Rigtig god kvalitet på det kettlebells. Glæder mig allerede til jeg skal bestille flere af dem.

Mange tak!

Effektiv til træningen derhjemme!

Mine nye kettlebell, giver mig mulighed for nem træning efter min løbetur. Kan anbefales at købe, så slipper man for at køre i fitness centeret hver dag. Jeg bruger en halv time hver morgen 3 gange om ugen, og det er med til at øge min træning- Så kettlebell er et effektivt og godt produkt. Prøv det-

Fremragende service

Ringer tilbage hvis de ikke har haft mulighed for at tage tlf, og yder gode råd og service på deres telefonregning. Lynhurtig levering. Ivrige efter at være behjælplige. Kort og godt perfekt.

God handel

Fine Bells,God kommunikation og Service

Intet over - intet sidestykke!

Det her er den kettlebell (KB) du har ledt efter, leveret med den personlige service som kun morfar kan huske fra de gode gamle dage ... dengang man kunne købe en "iskage" for en daler (daler var en slags penge i gamle dage)

Competitionkettlebell.dk skiller sig ud, ved at De levere en super personlig service. Den lange række af positive anmeldelser taler for sig selv, men jeg vil alligevel fremhæve, at du skal lede længe efter et firma hvor du kontakter dem og siger noget i retningen af: "jeg har super travlt, kan jeg hente KB'en i aften?" - og selvfølgelig for du "JA"
Oven i købet får du et par gode råd med på vejen når du henter den. De fleste vælger dog at få den leveret, og min oplevelse er, at KB'en bliver afsendt inden Flyvergrillen åbner den følgende dag - og det er tidligt!

Hvis du er træt af, at dine KB har et greb og en størrelse som ændre sig, alt efter hvor meget KB'en vejer - så kommer du ikke uden om Competition Kettlebell. Savner du en kanon balance i KB'en, og et solidt og tykt greb - så kommer du ikke uden om Competition Kettlebell.

God træning
Martin
v/ operatorslab.blogspot.dk

Upåklageligt!

Kyndig og professionel vejledning. Jeg fik mulighed for at afhente ved lageret, hvorved jeg sparede leveringsudgifterne. Yderligere fik jeg en kortvarig intro til snatch :)
Alt i alt en meget tilfredsstillende service og handel. Ingen tvivl om, at jeg gør mine næste KB køb her.

super

anden gang jeg benytter firmaet.
Og som sidst super kvalitet og service.

Fantastisk service og kvalitet

Jeg ville overraske min kæreste med en kettlebell i fødselsdagsgave, men var i tvivl om vægten. Jeg skrev til Thomas, fik svar med det samme og vi fandt frem til den rigtig størrelse. Bestilling, betaling og levering er så nemt og ubeklageligt.

Min kæreste har efterfølgende fortalt, at en kettelbell fra competitionkettlebell er meget nemmere at håndtere end en tilfældig kettlebell. Grebet er bla bedre synes han. Alt i alt blev han meget glad for overraskelsen og bruger den allerede flittigt :)

God kvalitet og service

Løfteriet har valgt at bruge Competitionkettlebell fordi deres produkter og service er i top.
Ud over at levere kettlebells af meget høj kvalitet tilbyder de også kurser i brugen af dem. Vi, i Løfteriet, er meget tilfredse med vores kettlebells, og de bliver dagligt brugt i centeret som en del af vores CrossFit træning. For os er det afgørende, at kvaliteten af det udstyr vi bruger er høj - dette er noget Competionketttlebells produkter lever op til.
Vi tøver ikke med at anbefale dem - hvad enten du lige mangler en kettlebell til træningen derhjemme eller ved større indkøb til f.eks. et CrossFitcenter el. lign.

Allan
Medejer af Løfteriet

Fantastisk service!

Fantastisk oplevelse, at handle med Thomas fra Competitionkettlebell.dk.
Havde en super dialog inden købet, hvor Thomas gjorde sit til, at vejlede i at jeg fik lige den sammensætning af produkter der passede til hvor jeg var på det tidspunkt. Bestilte 3 styks ... 12-14-16kg og valgte at afhente dem - her fik jeg en god snak med Thomas omkring øvelser - do's and dont's.
Efterfølgende har Thomas fulgt op på mit køb og kommet med inspiration til træning, både med KB og generelt.

Selve KB's er i rigtig god kvalitet i forhold til andet jeg har prøvet ... håndtaget er jævnt og ligger godt i hånden, endvidere har håndtaget en fornuftig diameter, som gør man ikke bliver træt i hånden.

Jeg har klart fundet en leverandør for fremtiden - leverer super service og super produkter.

Super kvalitets kettlebells!

Har købt to 18 kg competition kettlebells som jeg er rigtig glad for.

De slebne greb der ligger super i hånden og ikke river huden.

Alle vægte har samme størrelse. Så balancen er den samme og de svinger godt.

Den store diameter giver en god støtte på håndled og skuldre og den store flade bund giver muligheder for balance øvelser som håndstand og rows.

Jeg er overrasket over hvor stor forskel der kan være på noget så simpelt som en vægt. Men jeg bruger kun competition kettlebells nu.

Til træning i gården!

Manglede et træningsredskab til de dage hvor jeg ikke kunne nå ind til centeret...

Snakkede med Thomas og fik en super vejledning om hvad jeg formentlig var ude efter af vægte...

Størrelsen på kettlebelten er super, og det er virkelig fedt at størrelsen er den samme langt op i vægt - virkelig et godt produkt...

God service og gode kettlebells!

Meget opmærksomhed på service, hurtig tilbage-meldning og gode produkter nemlig kettlebells, som øvrigt har samme diameter på håndtag som Eleikos kettlebells.
En meget positiv oplevelse at handle med Competitionkettlebell!

R. Overgaard

Super bells , super firma

Kan kun sige at jeg har været fuld tilfreds med alt havd jeg har købt fra Competitionkettlebell.dk. Og kan varmt anbefale det til fremtidige kunder.

Fede kettlebells og meget mere

Her kan man få de bedste bells med super kundeservice jeg fik gode links til træning og råd med på vejen. hermed anbefalet til alle der vil have en kvalitetsbell!

Virkelig godt produkt hos Competitionkettlebell.dk

Jeg kan varmt anbefale at handle på Competitionkettlebell.dk. Der er rigtig god balance i kuglen, og den er lækker at træne med, idet at håndtaget er glatslebet. Størrelsen på kuglen gør den værd at arbejde med, og man føler virkelig at man får noget ud af træningen. Derudover har de nogle super fede videoer, på hjemmesiden, som giver god instruktion i, hvilke øvelser man kan lave med kuglen, og hvordan man skal håndtere den.

competitionkettlebell.dk Details

Fysisk træning og velvære www.competitionkettlebell.dk, Danmarks bedste og billigste Pro Grade Competitionkettlebells

Visit Competitionkettlebell