CONZ Media ApS reviews

CONZ Media ApS reviews

5.4

Skodfirma

Dette "firma" sender mig uopfordret den ene spam efter den anden. Det er umuligt, at framelde sig. Jeg videresender deres spam til forbrugerombudsmandens spamklage.

Det er umuligt at komme i kontakt pr mail - tlf, så hvis jeg boede i nærheden ville jeg nok gå hen og få en "snak" med Signe - Sandra og hvad de ellers kalder sig.

vh Danny Christensen
conzmedia.dk

Reply from conzmedia.dk

Hej Danny.

Vi sender kun mails til folk der har tilmeldt sig.
Ud fra dit navn og din Facebook profil har vi fundet dig i vores system. Vi har modtaget dit data fordi du har deltaget i en Euroads konkurrence, som vi sponsere, her igennem har du givet din accept på at modtage vores nyhedsbrev på dette tidspunkt: 08-06-2013 15:10:23.
Endvidere kan vi se du flere gange før har tilmeldt dig, og ikke haft nogle problemer med at afmelde dig.

Domænet du har modtaget e-mail's fra har tilknyttet vores firmanummer, udover det så står vores mail på vores hjemmeside www.conzmedia.dk. På mailen der er nævnt: mail@conzmedia.dk har vi ikke modtaget noget fra dig.

Har du spørgsmål bedes du kontakte os.

M.v.h.
Christoffer Olsen
CONZ Media ApS

Scammedia, det må være et søster firma i åbner.

Nu hvor man kan få lidt svar på tiltale her, kan jeg så oplyse min adresse her og forvente telefonen snarest muligt.? For der står med klart at jeg er den heldige og at jeg skal have en Nokia Telefon.?

Kære Henrik
Tillykke, dit tlf. nr. er blevet det heldige og derfor er det dig der skal have Nokia telefonen.

Blot indtast leveringsadressen og bekræft at du stadig ejer det samme tlf. nr. så skulle telefonen gerne være på vej.

Klik her Henrik:

conzmedia.dk Details