Cooloutdoor reviews

Cooloutdoor reviews

7.6

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Lidt for sløvt

Min generelle oplevelse er at det hele går lidt langsomt, i forhold til hvor hurtigt jeg oplever det andre steder. Dog var det varslet på hjemmesiden. Jeg fik en rabatkode som ikke kunne bruges/godkendes og ved henvendelse til Kundeservice er jeg desværre ikke en rabatkode rigere, og også der måtte jeg vente længe på svar.

Hurtig levering - Ingen problemer

Jeg købte et lille gasblus med tilhørende kogekar og et kompas, som kunne afhentes to dage efter på posthuset :-)

Ingen problemer

Modtog mine varer efter 5 dage. Det kunne godt være gået lidt hurtigere, men eller ingen problemer

Super!

Lækker service, dog tog forsendelsen 5 arbejdsdage, men det kom frem i fin stand og pakket godt ind.

Alt veludført og som lovet

Glimrende handel - intet at sige på det. Udemærket

Fin handel uden minusser

Jeg har endnu ikke brugt jakken, da vejret ikke lige er til den. Men jeg har en tilsvarende og ved at den er god. Handlen var perfekt og leveringen var hurtig.
Helt efter bogen. Jeg handler gerne hos Cooloutdoor.dk igen.

Nem handel og service i top.

Nem handel og service i top. Jeg er fuldt ud tilfreds. Handel med CoolOutdoor kan anbefales

cooloutdoor er ikke cool

I sidste uge fik jeg meget hurtig tilsendt en fin vinterjakke, men den var desværre for lille. Så umiddelbart derefter bad jeg dem om en returlabel, jeg fik besked om at den ville besvares inden 24 timer og nu er der snart gået en uge og jeg har intet hørt. I dag fik jeg så en e mail om mit køb, om jeg havde været tilfreds ellers kunne jeg ringe til et nr. Jeg tænke at jeg ville give dem en chance inden jeg anmeldte dem, så jeg ringede. Da jeg havde ventet i 10 min. for at komme igennem vil jeg via deres e mail link til trustpilot anmelde dem. MEN linket virkede heller ikke. Så måtte jeg jo selv finde trustpilot på nettet. Det har ikke været en særlig god oplevelse at det skal være så besværligt at sende noget retur, hvordan bliver det så med at få pengene tilbage?????????

Umulig kundeservice

Jeg har tidligere anvendt Cooloutdoor uden problemer. Men jeg havde desværre en meget dårlig kundeoplevelse, sidste gange jeg anvende CoolOutdoor.
Jeg oplevede at CoolOutdoor ikke overholdte den leveringsgaranti de reklamerede for. Deres "kundeservice" var umulige at få kontakt med, på trods af deres fejlforsendelse. De trækker penge uden at du har modtaget de bestilte produkter.

Kundeoplevelsen: Den 4. december købte jeg julegaver, med forventning om at modtage gaverne inden jul (leveringsgaranti på 1-5 dage). Først den 13. december modtog jeg en pakke for Cooloutdoor, dog med et HELT ANDET PRODUKT, end det jeg havde BESTILT OG BETALT FOR. Jeg forsøgte gentagende gange at få kontakt med CoolOutdoor. Jeg skrev på 2 forskellige mail-adresser og ringede flere gange dagligt. Desværre besvarede de ingen henvendelser.
Dette betød altså, at de havde hævet penge for produkter som jeg ikke havde modtaget, og det var umuligt for mig at få kontakt med dem.
DE HAR ALDRIG BESVARET MINE HENVENDELSER.
Den 22. december kørte jeg så de 200 km t/r til deres fysiske butik, hvor jeg så kunne få mine vare. Der kom ingen form for tak for min ulejlighed.

Leveret vare ikke fabriksny, ingen svar på mail henvendelse.

Jeg købte en af de billigere schweizerknive i webshoppen. Da jeg modtog varen var den ikke helt ny. Eks. var der to små hakker i det lille knivblad, og den ene side af kniven havde overfladiske ridser, som den måske kunne få ved at ligge i en på en hård overflade i en montre og blive hevet op af og til. Jeg kan sagtens bruge den selv, men som gave ville jeg ikke være bekendt at give den, og jeg betalte jo for en ny... Jeg skrev for 9 dage siden mail til dem, hvor jeg fortalte, at jeg var utilfreds, men at det nok ikke var besværet værd at returnere den trods alt. Den har de ikke bekymret sig om at svare på. Heldigvis findes der mange gode friluftsbutikker, denne her er tilsyneladende ikke en af dem, så jeg handler ikke her igen.

Ingen problemer.

Varen kom som aftalt, og indeholdt det bestilte.

jeg er tilfreds - sådan da

Jeg bestilte to ting - og ved bestillingen blev der kvitteret med at
- begge ting kunne leveres (en jakke og en spork)
- leverancen ville tage op til 5 dage

En dag efter fik jeg at vide at sporken ikke kunne leveres

Jakken kom som lovet - og er glimrende

Jeg er utilfreds med at deres lagerstyring ikke kan levere varen
- men ellers er det såmænd glimrende - (og jakken opfylder mine forventninger)

stor tilfredshed fra mig

Jeg er meget tilfreds med ryksækken jeg bestilte, den kom hurtigt og var nøjaktig det jeg gerne ville have. Jeg handler gerne der igen og kan også varmt anbefale butikken

Virkelig dårlig service!

Virkelig dårlig informationsniveau. Umulig at komme igennem pr. telefon. Varen stod som værende på lager og levering 1-5 dage. Fik efter 14 dages ventetid ikke mine ting og valgte at annullere ordren. Har ikke noget imod at vente længere end forventet, men så mener jeg at der bør komme besked med brugbar info, så man kan træffe sin beslutning bedst muligt om hvorvidt man skal vente eller annullere købet.
. Generelt synes jeg informations - og kommunikationsniveauet fra Cooloutdoor har været stærkt utilfredsstillende.

Problematisk

Bestilte en trøje hos dette firma midt december som blevet leveret efter 2 dage..ingen problemer med denne levering bortset fra da jeg fik mail om jeg kunne vurdere dem på truspilot. I mailen var et link som ikke virkede. Dette meldte jeg tilbage til butikken men har ikke hørt fra dem.

I starten af januar bestiller jeg igen en trøje hos firmaet. Jeg får ved levering besked om at der ligger 2 pakker til afhentning hvilket ikke stemmer overens med at jeg kun har bestilt 1 ting som dem. Det viser sig at de har sendt det jeg har bestilt samt sendt en pakke til mig som en anden kunde skulle have haft. Jeg forsøger derefter at komme i kontakt med firmaet. På deres hjemmeside står der at kundeservice åbner kl. 9 hvilket først er kl. 10 når man ringer til dem. Bør rettes på hjemmesiden.
Da jeg kommer i kontakt med firmaet aftaler vi at jeg sender den forkerte pakke retur..Får ikke nogen undskyldning, men kun æren af at printe en pakkelabel og gå en ekstra tur på posthuset for at returnere pakken.

Rigtig dårlig oplevelse

Min kone har været så letsindig at købe to bluser til mig på cooloutdoor.dk,- det skulle hun aldrig have gjordt. Det fremgik af deres hjemmeside at begge bluser var på lager. Det var de ikke ca. En uge efter bestillingen fik vi at vide at de var i restordre og skulle bestilles hjem fra deres leverandør. Vi ventede så yderligere en uges tid og fik en mail om at ordren var færdigbehandlet og kunne afhentes hos PostDanmark. Det gør vi så og konstatere så at der kun er en bluse - der mangler en. Har bestilt og betalt to. Jeg har siden ringet til dem utallige gange og skrevet 5 mails ligemeget hjælper det. Ingen reaktion fra firmaet - de er umulige at få kontakt til. Prøver mandag at få min bank til at trække pengene retur. Hvor meget tid skal man bruge på at købe to bluser.
Ordrer nr. 400007153

Ingen kommunikation

Jeg har bestilt nogle varer ved dette firma den 28 december men hører intet fra dem og de tager ikke telefon eller svarer på mine mails!

Jeg kan ikke anbefale dem når de ikke gider svarer eller tage telefon , bestilte varer der fordi de havde et god udvalg

Is Cooloutdoor your company?

cooloutdoor.dk Details

Visit Cooloutdoor