www.coolprint.dk reviews

www.coolprint.dk reviews

8.0

Perfekt!

Bestilte søndag og modtog tirsdag = rigtig hurtig levering og handel uden nogen problemer.

Fantastisk kundeservice

Havde köbt et World Map Wall Sticker i Mega. Da det kom fra Post Danmark var pakken beskadiget i sådan en grad at halvdelen af indholdet manglede.

Et enkelt opkald til Coolprints kundeservice og så var der en ny pakke på vej til mig.
Intet skulle jeg bövle med. Fantastisk service.

Tusind tak

Peter Tuborgh Nielsen

Hurtig levering og god service

Bestilte onsdag aften, og varen blev leveret fredag middag. Super hurtig levering og god service.

lidt skuffende verdenskort

jeg bestilte det mest detaljerede verdenskort i danmark. hurtig levering og god kvalitet, MEN jeg blev dog noget overrasket, da jeg åbnede og så at danmark var større end tyskland på kortet.

jeg klagede til coolprint, som forklarede, at det var fordi de havde forstørret danmark 3 gange op for at få småøerne med - men jeg synes desværre ike at resulatet er kønt.

Pænt tryk, små størrelser

Pænt tryk og hurtig levering, men mht. størrelse på T-shirt er der plads til forbedringer. Bestilte barne T-shirt str. 6-8 til barn på 5 år. Den kunne lige hives på. Ærgerligt.

Anderledes, fedt og nemt at montere

Jeg var uheldig med den første levering fra post Danmark. Pakken var blevet godt mast, som så resulterede i at wallstikkers var ødelagt. Jeg sendte det retur og fik meget hurtigt en ny/ pæn levering. Er super glad for dem.

Hurtig, præcis og helt fantalastisk :)

Jeg bestilte "house rulles". Efter tre dage blev det leveret. Super kvalitet, forholdsvis nemt at sætte op ( øvelse gør mesteren) , og helt sikkert et sted jeg vil anbefale til andre og selv købe fra igen. DO IT

Flot, men svær at montere

Det er et super flot verdenskrig jeg har købt, men det så noget nemmere ud i monteringsvideoen end det var i realiteten

Kanon service

Lynhurtig levering og varer, der lever fuldt op til mine forventninger. Desuden til meget rimelige priser.

Super! Hurtig levering - super service!

Meget søde - også til ordre, som ikke lige er standard på hjemmesiden :)

Dårlig information/kommunikation

På hjemmesiden stod der 1-3 dage til levering. Efter 3 dage havde jeg endnu ikke modtaget varerne men fik en mail hvor jeg blev bedt om at evaluere købet. Efter 5 dage fik jeg endnu en mail hvor jeg blev bedt om at evaluere købet, men da havde jeg stadig ikke modtaget min vare. Dag 6 skrev jeg selv og spurgte hvad status var og fik at vide at de var bagud med produktionen men at det ville blive sendt 2 dage senere, hvilket det også gjorde.
Fair nok at man har travlt men ikke imponerende at man selv skal skrive for at få det at vide, slet ikke når de forinden har bedt mig om at evaluere forløbet. Men det er så hermed gjort.

Super hurtig levering, og produktet levede op til forventningerne :-) Fik endda lidt ekstra bogstaver med, end jeg havde bestilt :-) Kan anbefales!!!

Nemt at bestille og blev afsendt samme dag. De glemte godt nok én af varerne, men de eftersendte den samme dag, som jeg reklamerede over det.

super service

Det er til min svigerdatter i Peru, sydamerica og jeg er sikker på at hun vil have flere

Super tilfreds kunde

Jeg har en god oplevelse af handlen. nemt at bestille, mulighed for portofri levering, kvalitetsvarer. Det er til 5 stjerner.
Der gik dog lidt længere mht. levering end angivet på siden (når der står 2-4 hverdage, forventer jeg at modtage varen indenfor dette tidsrum, ikke at den bliver afsendt inden for 2-4 dage), derfor kun 4 stjerner.
Men levering var stadig inden for rimelig tid, så det er ok.
Jeg vil absolut anbefale andre at handle her.

Svær og lang proces

Ville bytte et produkt, det var en uanmindelig lang proces med masser af undskyldninger og forklaringer... Fik byttet produktet, men ingen rabat pga. Af det lange forløb

Problemfri handel og hurtig levering

Der er intet ar bemærke. Varerne og handlen var som det skulle være!

Det er en ommer!

Jeg vil ikke anbefale jer da min vare slet ikke levede op til forventningerne!!!

Vi printer på næsten alt :-)

Visit www.coolprint.dk