Coopfoto reviews

Coopfoto reviews

5.1

For lang leveringstid og dårlig kundeservice ved reklamation

Jeg havde købt 2 engangskameraer, der skulle fungere som en del af en gave til min bror, der holdt svendegilde. Jeg afleverede dem til fremkaldelse, og omkring en måned efter fik jeg dem tilbage. Det var meget lang tid, og jeg henvendte mig i Brugsen flere gange for at høre om de var ankommet. Det endte med, at Brugsen måtte ringe til Coopfoto for at høre hvor de blev af. Der var sket en fejl, og de var derfor ikke ankommet. Jeg var ret bange for, at billederne var gået tabt, da en måned er lang tid. Til svendegildet var der ikke så mange andre, der havde taget billeder, så disse betød virkelig meget for mig og ikke mindst min bror, der glædede sig til at se dem.
Heldigvis efter opkaldet til Coopfoto, kom de nogle dage senere.
Så ser jeg til min næste skuffelse, at der ud af de 56 mulige billeder kun er 25, der er blevet til noget. Resten er der enten ikke eller er helt grå. Jeg ved, at man ikke kan forvente at få 100% af billederne ud af et engangskamera, men jeg synes virkelig, at det er uacceptabelt kun at få under halvdelen. Jeg snakkede med nogle forskellige, der havde brugt kameraet til svendegildet, og de fortalte, at de flere gange havde forsøgt at tage billeder med blitz, men at den ikke virkede, og det var flere gange i træk.
Beløbet for at få de 25 billeder blev 220 kr. i alt, og det er rigtig mange penge - næsten 9 kr. per billede (på nettet koster en fremkaldelse 0,70 kr. per billede)! Derfor kontaktede jeg Coopfoto på mail og fortalte om det. De svarede, at jeg skulle lave en reklamation, og det gjorde jeg. I dag har jeg fået at vide, at de afviser min reklamation, fordi de ikke mener, at der er tale om en produktionsfejl... Men hvis blitzen kun virker på må og få, må der da nødvendigvis være tale om en produktionsfejl?
Jeg synes, at jeg har været tålmodig og venlig i gennem forløbet, og det gør mig næsten endnu mere harm at få denne afvisning. Jeg havde håbet, at vi kunne have fundet en løsning - f.eks. at jeg havde fået pengene tilbage for blot det ene kamera, som jo faktisk ikke er blevet til noget, når man kigger på tallene.
ØV! :-(

Kvik levering og super service ved udlevering

Overholdt til punkt og prikke leveringsbetingelser - 5 arb. dage, super...!
På 6. dagen afh. jeg to stk maxi billeder i min lokale Kvickly - det virker,
kan klart anbefales, priser og kvalitet helt OK...!

Lang leveringstid og dårlig service

Jeg bestilte via deres hjemmeside d. 9. dec. Der står 3-5 arbejdsdage for levering. D. 17. får jeg en mail om at min vare er produceret og vil komme til afhentningsbutikken i løbet af de næste dage. D. 20. er varen ikke ankommet til butikken. D. 23. taler jeg med deres kundeservice, der oplyser mig om at den vil ankomme til butikken samme dag, men den kommer ikke. Dårlig service og dårlig oplysning fra deres kundeservice. Meget utilfredsstillende.

Alt for lang leveringstid i forhold til specificeret på hjemmesiden.

Ordrenr 9201-1381-000732. Bestilte 9. december. Der stod 3-5 arbejdsdage på hjemmesiden. Har nu fået email om at det kan modtages i butikken den 23. december. Det er ikke i orden. Så må de rette deres hjemmeside til, så leveringstiden (cirka) afspejler hvor meget pres de har på deres produktionslinie. PS: Jeg har ikke modtaget varen endnu, så dette er kun en anmeldelse af deres dårlige leveringstid. Det er således ikke en anmeldelse af selve produktet.

God til prisen

Det er billigt og nemt at få leveret til butik. - Det er bare svært at vide, hvornår billederne er kommet frem.
Jeg har ikke selv set billederne, da de blev bestilt til mine bedsteforældre på Bornholm, hvor de kunne hente dem i den lokale Coop-butik, men de har fortalt, at de var fine.
Jeg bestiller gerne billeder hos Coop igen. Desværre kan man endnu ikke få Coop-point ved køb af fotos endnu.

Dårlig information

Bilelderne gode nok, men total mangel på information om mere eksakt leveringstidspunkt til butik er ikke eksisterende. Måtte afsted 3 gange før det lykkedes. Personalet vidste intet om Coopfoto.dk

Total skuffelse!

Efter anbefaling af en ven, bestiller vi 2 sæt à 45 billeder til fremkaldelse på papir 10 x 15 cm den 31. maj 2012 hos Coop Fotoservice via nettet.
De ankommer langt om længe i leveringsbutikken den 13. juni 2012, grundet at Coop fotoservice havde lavet en leveringsfejl.
Det kunne så være til at leve med, men ved gennemsyn af billederne ser vi, at hver enkelt billede har hver sin størrelse. De måler alle 10 cm i den ene led, men de måler så forskelligt som 13,3 - 13,5 - 13,7 og et par stykker måler op til 17,4 cm! i længden - og ikke 10x15 cm som bestilt.
Det vil virke meget uheldigt og utjekket at sætte dem i album eller rammer.
Det ene sæt er faktisk tiltænkt som en gave til familien og det er brandærgeligt, at der ikke foretages kontrol hos Coopfoto før afsendelse til kunde. Her er virkeligt tale om en fejl, der er til at få øje på.
Aldrig mere fremkaldelse hos Coop. I mellemtiden vil vi forsøge at få om-fremkaldt billederne på Coops regning, men det vil ikke kunne nås inden familien skal have billederne - selv om vi får medhold i vores klage.

Is Coopfoto your company?

coopfoto.dk Details

Visit Coopfoto