Corsage Eksperten reviews

Corsage Eksperten reviews

7.2

hurtigt og nemt

Jeg var godt tilfreds med mit køb hos corsage eksperten, levering på to dage og størrelsen var perfekt.
har ikke noget at klage over med hensyn til kvalitet, man får hvad man betaler for, og jeg er tilfreds.

Dårlig kvalitet og billeder der ikke matcher produktet

Corsagerne var af dårlig kvalitet, med bånd der virkede alt for skrøbeligt, og stof der ikke var meget bedre.
Lignede slet ikke corsagerne på hjemmesiden, helt andre farver og detaljer.
Kunne finde helt samme slags corsage på en hjemmeside for 9. klasses outfits - eneste forskel: På kostume siden var de billigere.
Fejl i størrelsesvejledning.

Eneste gode ting:
Hurtig levering (og forhåbentlig også god returnering)

god pris og god kvalitet... hurtig afsendelse

god pris, god kvalitet og ankom hurtigt med posten...

Is Corsage Eksperten your company?

Corsage eksperten forhandler eksklusive corsager og underbuste af den højeste kvalitet. Fordelagtige priser og hurtig, diskret levering sikrer at du får en fornøjelig oplevelse ved at handle med os.

Visit Corsage Eksperten