Corset4you reviews

Corset4you reviews

6.8

Fin kvalitet, men overpriser og de er ikke helt ærlige omkring, hvad man får...

Jeg købte et bryllupsalbum og et korset, og fik god vejledning både på telefon og mail om, hvad jeg skulle vælge mht. størrelse osv.

Albummet er i god kvalitet og rigtig flot - men de glemte at skrive på hjemmesiden eller nævne i telefonen, at fotografens navn er printet med guld på albummet, og det er faktisk lidt irriterende, når det er en anden fotograf, der har taget ens billeder!

Korsettet er nydeligt - men absolut ikke dét, som jeg bestilte. Jeg var i tidsnød og forsøgte derfor ikke at få korsettet byttet, men jeg er da lidt ærgerlig over, at det ikke var dét korset, som der var afbilledet på hjemmesiden. Desuden synes jeg, at de tager overpriser for korsetterne, mit korset er 100% magen til et, som jeg efterfølgende har købt til den halve pris på ebay.

Is Corset4you your company?

Corset4you Details

Corsager er kommet på mode igen, enten til et par cowboybukser, en flot nederdel eller bare en lækker overraskelse. Corsagerne koster ikke mere end en skjorte eller en t-shirt, men er i en klasse for sig med deres lækre udseende. Alle kan bruge en corsage, uanset alder og størrelse, det smyger sig til kroppen og understreger de feminine former endnu mere. Har man først prøvet det, kan man let blive afhængig.

Visit Corset4you