Cortigiano reviews

Cortigiano reviews

6.5

Venlig betjening - god mad til prisen

Var på besøg hos Ristorante il Cortigiano med familien i går aftes. Fik god og venlig betjening. Maden var typisk italiensk - rigtig god mad til fornuftige priser. Tillige mulighed for valg mellem 2, 3 eller 4-retters menu. Mine bedste anbefalinger.

Restauranten har købt sig til falsk anmeldelse på AOK.dk

Kig på anmeldelserne for La Novo og Cortigiano på aok.dk .
Indenfor få minutter på samme dag har brugerne Asa (20/2-13) og Nadia Hansen (1/3-13) anmeldt de to restauranter.
Asa anmelder Cortigiani på hjælpeløst engelsk og La Novo på et ok dansk - hvilket virkelig viser uhæderligheden.
Gad vide, hvor god restauranten er, når den køber sig til en anmeldelse, der tydeligt er skrevet af en, der ikke er upartisk .... og som formodentlig næppe har besøgt stedet.

Fantastisk sted!

Vi var igår fire mennesker ude og spise hos restauranten og det var helt fantastisk. Vi fik en tre-retters menu og maden var super velsmagende og servicen helt i top.
Jeg kommer helt bestemt igen. Kan kun anbefales!!!!!

Is Cortigiano your company?

cortigiano.dk Details

Visit Cortigiano