Coveritall reviews

Coveritall reviews

8.8

Perfekt!

Alt gik som det skulle,Fik enda en lille velkomst gave.
Kan andbefales👍

Hurtig levering, god kvalitet og super kundeservice!

Update 12.08.2013 - efter reklamation over bestilt iPhone 5 cover, modtog jeg et nyt eksemplar dagen efter. Kundehenvendelsen blev endda svaret kl. 20 om aftenen. Intet mindre end verdensklasse kundeservice. Tak!

Jeg bestilte en bilholder til min tablet. Hurtig levering. Service inden levering helt i top. Handler bestemt gerne igen.

Super håndtering af uheldigt produkt

Bestiltet et cover og en beskyttelsesfilm med spejl, som jeg modtog hurtigt.

Desværre viste filmen sig at meget dårlig, hvilket jeg demonstrerede med et billede i en e-mail. Da jeg samtidige gjorde opmærksom på, at coveret var sat ned til halv pris dagen efter jeg bestilte mit, endte det med at jeg fik refunderet både for filmen og prisdifferencen på coveret uden diskussion!

God service - jeg kommer igen, og det kan jeg også kun anbefale andre :-)

Rimelige priser og hurtig levering

Jeg bestilte mine varer mandag formiddag, og mandag aften fik jeg en mail om at varerne var afsendt. Tirsdag da jeg kom hjem lå de i min postkasse, så jeg er fuldt ud tilfreds med leveringen.
Jeg havde benyttet mig af et downtown-tilbud, men selv uden synes jeg egentlig priserne er meget rimelige i forhold til mange andre steder.
Eneste minus er det begrænsede udvalg, men respekt for at CoverItAll.dk hellere går på kompromis med mængden end kvaliteten.

God service!

Jeg havde en fejl på mit produkt. Jeg blev mødt med åbenhed og venlighed og fik straks det byttet. Ingen dikkedarer eller noget kun god service.

Topkvalitet og toplevering!

Jeg har bestilt 2 covers til min ipad samt et cover til iphone hos Coveritall. Det tog kun 2 dage inden varerne blev leveret, og de var superlækre - altså produkterne! :)

Jeg vil med glæde anbefale Coveritall til mine venner!

Hurtig handel og service helt i top

Blev holdt helt ajour med bestilling og levering, da denne blev forlænget med blot en enkelt dag - til 3 dage. Er fuldt ud tilfreds med det jeg bestilte og kan kun anbefale coveritall til andre

Anbefales

Varen lever helt op til forventningerne, samt hurtig levering. Kan varmt anbefales:)

Hurtig levering og billige produkter...

Kundeservice var utrolig hjælpsomme...
Jeg bestilte flere produkter fredag eftermiddag og modtog pakken mandag morgen - perfekt...!!
Jeg benytter gerne CoverItAll.dk igen og kan kun anbefale dem...

Billig

Jeg bestilte et cover til min iPad hos CoverItAll.dk og er fuld ud tilfreds med designet og kvaliteten.
Eneste minus er, at de ikke modtager dankort, men det kommer vel engang?

Is Coveritall your company?

coveritall.dk Details

www.coveritall.dk