Creampharmacy reviews

Creampharmacy reviews

7.5

Søde piger, effektiv behandling

Jeg har besøgt pigerne derinde flere gange og har intet at udsætte. Jeg ser det som en fordel at blive vejledt korrekt i forhold til ens hud, i stedet for at få en behandling, som er rar, men uden effekt. Også selvom den er kortere end forventet.
Jeg var så heldig at blive behandlet af Uzma i sidste uge og hun er en sød og passioneret kvinde, der virkeligt ved hvad hun laver. Jeg føler mig helt rolig i hendes hænder og kunne se en klar forskel på min hud efter bare én behandling.
Jeg kan i samme moment helt sikkert anbefale deres Oxygen Needle Treatment. Det er ikke helt billigt, men resultatet er virkeligt godt! :-)

Rigtig godt sted

Jeg har været hos creampharmacy flere gange.

Den første gang var i oktober 2013, hvor min søster og jeg havde købt sweetdeals til dybderens. Vi fik vores dybderens, som var ok.

Jeg var der igen i Januar, hvor jeg igen havde købt en sweetdeal. Jeg blev tilbudt i stedet at få oxylift, idet min hud var meget tør. Det takkede jeg ja til. Da hun havde behandlet den ene side af mit ansigt, viste og forklarede hun mig forskellene mellem den behandlede og den ubehandlede del. Jeg kunne se tydeligt forskel - den behandlede del af min hud så meget bedre ud. Da jeg var dagens sidste kunde, varede min behandling i 50-60 minutter, og jeg fik massage mv. Meget meget godt. Hun fik mig overtalt til at købe 3 behandlinger af oxylift + oxylift til øjne, som jeg kunne få til en nedsat pris, fordi jeg var studerende. Det takkede jeg ja til. Jeg fik også en cremeprøve med hjem, som varede i 2 uger, og som jeg var rigtig glad for.

2 uger efter skulle jeg have min næste oxylift behandling, men der var desværre lavet nogle dobbeltbookinger, men de ringede til mig i god tid og sagde, og vi aftale at jeg skulle komme en anden dag.

Jeg har lige været inde og få den første af de 3 oxylifts, jeg købte. Jeg kan stadig se, at det giver mig hud rigtig meget - min hud ser friskere ud, bedre hudtone, færre rynker. Jeg købte også en af deres cremer i dag.

Stedet er ikke luxuriøst eller lignende, så man skal ikke tage der hen, hvis det er wellness man vil have. Men man får god behandling og rigtig kyndig vejledning, som betyder, at min hud har fået nyt liv igen.

Fantastisk oplevelse!

Har lige været inde og få en ansigtsbehandling og syntes betjeningen var helt i top!
Under behandlingen var hun rigtig informativ om alt hvad hun foretog sig.
Og fik besvaret alle mine spørgsmål ang. min hud.

Helt klart værd og anbefale!

Faglig stolthed,respekt !

Efter en længere periode med sygdom gav min kæreste mig et gavekort til en oxygen lift.Min Hud lignede en tør rosin efter gentagne antibiotika behandlinger,efter behandlingen fik min Hud et nyt liv.Magen til super søde mennesker med både de proffessionelle kompetencer tilstede samt hjertet på det rette sted er sjældent set, kan jeg kun rose Creampharmacy..jeg havde glemt mit gavekort men jeg fik at vide af klinikkens ejer uzma at hun havde tillid til mig og hun ikke vil ødelægge den gode oplevelse for mig,jeg fik lov til at poste det senere,jeg kan kun give Creampharmacy mine bedste anbefalinger, stedet har en Fredfyldt Karma og man føler sig velkommen,det er tydeligt at Uzma er en no nonsens person der er meget stolt af sit Håndværk ,jeg flytter snart til fyn men tager gerne den lange vej for Creampharmcys behandlinger
,mvh Signe Hansen

aldrig mere

Da jeg ankommer til forretningen - 5 min før, er der ikke nogen. Jeg tager i døren og ringer på. jeg ringer på igen. da der stadig ikke nogen der åbner, går jeg en tur rundt om bygningen for at se om jeg er det rigtige sted. Da jeg komme tilbage til den rigtige indgang er der stadig ikke nogen der åbner. Jeg ringer på igen og rusker let i døre. Jeg ville ikke være for voldsom i tilfælde af at hun er på toilettet eller lige er i gang med en kunde. Jeg sætter mig på trappen og venter og ringer til forretningen... ingen svarer. Da kommer en dame og spørger om jeg tilhører butikken... da jeg sidder ude på trappen. Nej, svare jeg men jeg venter på hun åbner. Hun fortæller mig at hun ikke kan bestille tid til det gavekort hun har modtaget, da hun ikke har en computer. "mon ikke hun kan hjælpe, nu når du er mødt personligt op" siger jeg. Vi banker på igen og hun åbner nu op. Jeg siger Jeg har ventet et kvarter og ..... mere nået jeg ikke at sige. Så begyndte hu at "messe". Hun havde stået der hele tiden. Jeg jeg får indskudt at jeg har været der et kvarter, siger hun det er løgn og hun havde været der hele tiden. Jeg fortæller at det bliver vi nok ikke enige om. da hun spørger om hun kan hjælpe damen, Beder hun om hjælp til at få booket en tid. Det kan hun ikke men hun kan ringe. Hun hverken lytter eller prøver derpå og siger at hun skal høre beskeden til ende og da vil hun få hjælp. (Hvorforfaen hjælper man ikke en ældre dame der ikke har en computer). Ejeren fortæller pludselig at hun synes det er en meget ubehagelig måde at starte denne måde på, når nu vi to havde stået derude og snakket sammen.... vi har overhovedet ikke snakket sammen andet end at prøve at komme ind. Damen henvender sig til ejeren og spørger hvad hun mener..... ja nu kunne hun i hvert fald ikke behandle mig, det ville være meget ubehageligt.. WHAT???? hvad har det ed mig at gøre og damen var sød og venlig.... så kørte hun en messe af om at jeg kunne få mine penge tilbage... det får jeg sgu'da ikke en behandling af, som jeg desuden kun får en gang om året uden jeg skal hente børn og lave hvad ved jeg. Næææ denne gang skulle den fandme ha hele armen, børnene var afleveret og en hel feriedag, så hjem og slappe af bagefter. Og så bliver man bare afvist... bare sådan.... Bom.
bekalger sproget.... men hun er en nedladende biiiiiibb hvor ingen andre end hende selv har værdi.
hun få en stjerne for at lukke os ind

MEGET ubehøvlet personale - vi kommer aldrig derhen igen!

Min mor og jeg havde besluttet os for at tage en mor-og-datter-dag med vores første ansigtsbehandling nogensinde, og vi have over Sweetdeal købt en behandling til os hver hos Cream Pharmacy.
Det viste sig at vi ikke kunne bestille tid samtidigt, som mange andre herinde tydeligvis også har oplevet. Derfor måtte vi sidde og vente på hinanden.

Da vi kommer ind i butikken, bliver vi bedt om at vente fem minutter. Kvinden som tager imod os virker sød og rar, så vi sætter os til rette i venteværelset med høje forventninger.
Da min mor skal ind, bliver hun anbefalet ikke at få den dybderens, som hun i virkeligheden har bestilt, og efter 30 minutter er hun færdig (selvom hun havde bestilt 50 minutter).
Inden jeg skal ind, smutter jeg lige en tur på toilettet, og da jeg kommer ud igen, står den ellers så flinke medarbejder (troede vi) og råber af min mor og skælder hende ud. Min mor var fuldstændig i chok, og vidste ikke hvad der var sket. Det viste sig at medarbejderen havde sagt: "Nu vil jeg ikke stå og sige at du skal købe alle mine produkter", hvorefter min mor svarer: "Det var da dejligt ikke at blive lokket med alt muligt!" - med en positiv attitude. Derefter knækkede filmen fuldstændig for damen hos Cream Pharmacy, og hun gjorde både min mors og min oplevelse ekstremt ubehageligt.
Det var min tur efter råberiet, og det var på ingen måde muligt at slappe af under behandlingen. Desuden tog min behandling også kun 25 minutter, selvom jeg var blevet lovet 50.

Alt i alt en kanon skuffende oplevelse... Jeg anbefaler virkelig ikke andre dette sted. Og som andre også har nævnt herinde - der er på ingen måde wellness-stemning i den forretning. Døren stod pivåbent ind til kabinen under hele behandlingen, og i 10 minutter ud af de 25 minutter skulle man ligge med creme i ansigtet og vente...

Utroligt respektløs medarbejder! Hun skulle simpelthen finde sig et andet job.

Super god behandling!

I slutningen af november måned var jeg til en ansigtsbehandling hos Creampharmacy, og fik en super god oplevelse!
Jeg havde købt en deal til en ansigtsbehandling. Jeg blev modtaget godt og kom hurtigt i gang med behandlingen. Behandleren var sød og venlig og min hud blev ren og super blød!
Under hele behandling fik jeg at vide hvad hun gjorde og hvordan min hus har det og hvilke resultater der kan opnås efter behandlingen..

Alt i alt; en dejlig og afslappende behandling.

Wow!!

Jeg havde fået en sweetdeal i fødselsdags gave og var i går til behandlingen. Det var simpelthen fantastisk! Jeg havde en super god oplevelse! Jeg fik en virkelig dejlig og afslappende behandling og fik virkelig god service. Jeg har meget sart hud og har for første gang, nu oplevet at få en ansigtsbehandling uden en efterfølgende allergisk reaktion. Så jeg er rigtig glad og tilfreds!

godt men kort

Jeg var forbi i går og have købt en sweetdeal. Jeg havde valgt en behandling, men var usikker på det var den rigtige, så havde skrevet i kommentarfeltet at jeg var usikker på om det var det rigtige. Da jeg ankom gav hun mig ret i beskrivelsen af min hud og sagde at behandlingen var den rigtige, men at jeg nok også burde overveje en oxy-et-eller-andet-behandling, og at hun ville tilbyde mig den i forlængelse af behandlingen. Behandlingen gik igang, og var virkelig behagelig - hun fortalte hele tiden hvad hun gjorde og hvorfor. Da vi nåede til slutningen nåede hun dog ikke den lovede oxy-behandling men lovede at hun ville finde en tid til mig uden det ville koste noget, og hun lovede at hende eller hendes kollega ville ringe tilbage - det har de dog ikke gjort. Så man sal ikke love noget hvis man ikke holder det.

Den samlede behandlingstid skulle have været 50 minutter, men var kun lidt over 30 minutter - men det var 30 virkelig behagelige minutter!

Døren ind til kabinen stod åben under hele behandlingen, også da jeg efter behandlingen rejste mig og lige skulle have bluse og smykker på - der ville jeg gerne have haft hun lukkede døren.

Imødekommende betjening og dygtige kosmetologer!

Efter at have haft hudproblemer i mange år og brugt en del penge hos forskellige kosmetologer og på en masse forskellige hudplejeprodukter var jeg så heldig at en veninde gav mig en Sweet deal til Creampharmacy.

Jeg var lidt skeptisk, fordi behandlingen var så billig og trådte ind i klinikken uden nogen forventninger. Jeg fik anbefalet en Vitamin Infusion i stedet for den dybderens jeg havde et gavekort til. Under behandlingen fortalte den kosmetolog der handlede mig at det jeg troede var urenheder på hagen faktisk var en betændelse i huden. Men kosmetologen anbefalede mig at søge hjælp hos lægen og få noget antibiotisk behandling for det.

Selv efter behandlingen var jeg lidt skeptisk da jeg gik derfra. Næste dag fik jeg mange komplimenter på min arbejdsplads og nogle af mine kollegaer drillede mig med om jeg havde fået lavet et ansigts løft i løbet af natten.

Mine åbne porer på næsen og kinderne havde trukket sig en del sammen efter behandlingen og min hud så ren og frisk ud. På trods af min skepsis valgte jeg at bestille tid hos lægen og ganske rigtigt hudlægen bekræftede hvad kosmetologen havde sagt og stillede diagnosen Kronisk hudbetændelse og jeg blev straks sat i pille og cremebehandling.

Og nu 6 uger efter jeg første gang besøgte Creampharmacy er en stor del af min Acne forsvundet og jeg har allerede nu købt 3 gavekort til mine veninder og min mor. Lige så snart jeg er færdig med min medicinske behandling, kan jeg med garanti sige at jeg bliver fast kunde hos dem.

Magen til faglig dygtighed, kompetance og viden ses sjældent hos en kosmetolog. Jeg kan derfor varmt anbefale Creampharmacy.

Meget kort behandling trods Sweetdeal

Jeg havde købt to Sweetdeals - en til mig, og en til min veninde. Jeg forsøgte at få tid, så vi begge kunne få behandling samtidig, men klinikken besvarede aldrig min henvendelse herom. Jeg valgte derfor til sidst at booke to tider lige efter hinanden (det var kun "kabine 1" der var en mulig valgmulighed), og skrev i kommentarfeltet, at de to tider på sin vis hang sammen, og hvis man kunne samle dem til én, ville det være lækkert. Intet svar.

Jeg møder op 10 minutter før den første tid (10.40 - tiden var 10.50), og en dame råber, at jeg bare skal tage plads. På bordet står der te-breve, en termokande og en kande vand, men der er ingen kopper eller glas. Hun kommer ud og fortæller mig, at de er forsinkede, og at jeg nok først vil komme til kl. lidt over 11. Jeg skriver til min veninde at hun ikke behøver skynde sig, da de er forsinkede.
Hun tjekker min tidsbestilling på computeren, og siger, at jeg først har tid kl. 11, hvilket jeg afviser. Jeg fik dagen i forvejen en mail om påmindelse om tidsbestiling (10.50). Hun siger bestemt, at hendes system fortæller hende, at det først er kl. 11.. Og om jeg ikke hedder Caroline. Jeg siger nej, og hun finder ud af, at hun har kigget på dagen i morgen, og at jeg faktisk hár en tid kl. 10.50, men at jeg stadig må vente.

Min veninde dukker op 10.50 og vi hilser. Hun kommer ud og siger "det er ikke for at være uforskammet, men I skal altså være stille". Døren til behandlingsrummet står på vid gab, og vi hvisker lidt til hinanden, men opgiver hurtigt, så vi ikke forstyrrer. Vi sidder altså bare og glor på hinanden og venter på, at klokken bliver "lidt over 11".

11.10 beder hun den første træde ind - mig. Hun spørger mig hvad jeg kunne tænke mig, og jeg fortæller, at da det jo er en Sweetdeal, har jeg på forhånd skulle vælge, og at jeg har valgt Japansk Dybderens. Hun prikker mig på hagen og fortæller mig, at det kan hun ikke udføre, da jeg jo er meget betændt i huden, og at det slet ikke ville hjælpe noget med en dybderens og at der jo ikke er "noget hun kan trykke". Jeg har lige i øjeblikket meget sart og uren hud på hagen, da mine hormoner pga. graviditet går amok - men det er mere røde plamager end "betændt hud". Hun bliver ved med at fortælle mig hvor forfærdelig min hud ser ud, og at jeg hellere skal gå til lægen, for hun kan bestemt ikke gøre noget for mig. Her havde jeg måske ønsket, at hun havde pakket tingene lidt pænere ind, og sagt hvad hun mente på en mere kunde-minded måde.

Hun tilbyder i stedet - som med mange andre kan jeg se - at lave en Vitamin Fusion i stedet. Hun fortæller også, at behandlingen er lidt kortere, men at den vil hjælpe meget mere på mit problem (som ellers kun kunne løses vha. medicin?). Efter hele denne lange forklaring, tager jeg imod tilbuddet om at få en lidt kortere, men bedre behandling, og tænker, at min veninde jo stadig får sin behandling (også en dybderens på 50 min.).

Hun er meget "grov" i sin måde at behandle på. Hun kører flere gange kluden i øjnene, hun sprayer med sin forstøver meget uhensigtsmæssig så man bliver "forskrækket", og det samme når hun putter creme på - uden advarsel, så man ligger og spjætter. Samtidig efterlader hun søer af et eller andet sviende i øjnene mens man lige ligger og venter i "7-8 minutter".
Behandlingen tog i alt 20 minutter, hvoraf de 10 var mig, der lå og ventede med creme i hovedet. Intet afslappende og ingen wellness/velvære-følelse.

Da det er min venindes tur får hun næsten det samme at vide. Hendes hud er dog bare ufatteligt tør (ifølge behandleren), og hun tilbydes også en anden behandling, men får intet at vide om, at den også vil være kortere. Her bruges ikke maskinen, men også hun skal ligge længe og vente (10 min.). Hun får trykket nogle hudorme og får anbefalet en masse produkter, og efter 20 min. kommer hun ud og hendes behandling er færdig. Jeg hører dog at hun undervejs får tilbudt en nakke-/skuldermassage "så hun ikke føler, at tiden er gået så hurtigt".. Hverken dejligt eller afslappende ifølge min veninde. Hun har altså klaret TO behandlinger på hvad der burde være én behandlings tid! Min veninde beretter også om, at hun var grov i sin måde at behandle på, og at hun flere gange prikkede ubehageligt til hende, fx under "massagen".

Vi blev enige om ikke at komme tilbage, men i stedet finde et mere wellness-agtigt sted, hvor man også kan blive behandlet samtidig. Noget med aromaterapi og hvor man får den behandling (og længde) man har bestilt og betalt for. :)

Sikke en dejlig start på weekenden!

Fik i august i år et gavekort/sweatdeal af min mor i fødselsdagsgave til en ansigtsbehandling hos Creampharmacy, på Vesterbrogade i København. Gavekortet skulle så i fredags indløses og det levede i den grad op til mine forventninger. Når man køber gennem Sweet-deal, har jeg ellers ikke forventninger om særlig behandling eller ekstra tid, men jeg blev forkælet med både dele af forskellige behandlinger, facelift, chokolade maske og slibning og super information om produkter og metoder. Uzma som foretog behandlingen tog sig tid til at vise mig forandringerne i mit ansigt undervejs og min hud fik en masse gode ting at arbejde med. Selv i løbet af lørdagen kunne jeg mærke at huden arbejde videre - på den gode måde:)
Jeg har længe ledt efter en god kosmetolog i København, da jeg er godt vant fra Esbjerg hvor min mor i 30 år har drevet en Elsa Hjeronymus klinik, - hermed fundet!
Jeg vil helt sikkert vende tilbage til en eller flere af deres anti-rynkebehandlinger og det bliver kun økonomien der begrænser dette:)
Tak til klinikken for en skøn oplevelse - Prøv det!
mvh Anne-Mette Karrer

Meget skuffende

Som nogle andre har skrevet får man ikke den behandling man vælger. Jeg valgte dybderens, fordi det er det jeg har brug for. Andre kosmetologer plejer at fjerne dem og min hud er lækker og ren i flere måneder. Denne kosmetolog mente, at men simpelthen ikke kan fjerne urenheder (vi snakker små hudorme, ikke akne). Enten kan hun ikke, eller også gider hun ikke - jeg ved ikke hvad der er værst.
I stedet fik jeg en turbo-behandling på 20 minutter, selvom den jeg havde bestilt varede en time. Hun gik mere op i mersalg end at gøre arbejdet, og jeg blev nærmest holdt nede mens hun spurgte om jeg kom igen.
Alt i alt rigtigt skuffende og på grænsen til ubehageligt. Ville virkelig anbefale at tage et andet sted hen.

Kunden i centrum og skønne behandlinger

Creampharmacy er en af mine foretrukne klinikker, hvor man føler sig godt tilpas og giver sig hen i kyndige hænder. Jeg bliver altid hilst pænt på og taget imod med et dejligt smil. Har prøvet forskellige behandlinger og har altid været tilfreds med resultatet. Den søde ejer giver mig altid en extra forkælelse under behandlingen, som ikke koster noget. Vil trygt anbefale stedet til alle.
Aga

Imødekommende, smilende og virkelig dygtig!

Jeg blev taget imod i hyggeligt lokale i en baggård til Vesterbrogade, kom til efter få minutter og fik en lækker behandling med virkelig dejlige velduftende produkter. Den snakkesaglige behandle gav, ud over en professionel behandling, en masse råd og vejledning til netop min hud. Helt sikkert et besøg værdig om man har et hudproblem eller blot brug fra lidt forkælelse!

VANEDANNENDE BEHANDLING - PÅ DEN FEDE MÅDE

Det er nu anden gang jeg har købt en deal til Creampharmacy.
Jeg har været yderst tilfreds begge gange, og har kunne se synlige resultater begge gange.
Hvis pengepungen gav tilladelse, ville jeg bestille tid hver 14 dag. :-)
Jeg kan kun sige at de er yderst venlige, professionelle, og man føler sig i kyndige hænder fra man kommer til man går.
TAK

God behandling og rigtig god service

Imødekommenhed, god vejledning og forståelse samt god service

Skuffende oplevelse!!

Havde bestilt 2 ansigtsbehandlinger igennem Sweetdeal. Bestilte dybderens pga. uren hud generelt. Ventede noget tid og da jeg kom ind, kom en kunde ind i forretningen og ejeren sagde til ham, at der ville gå omkring et kvarter-tyve minutter inden han kunne komme til. Jeg tænkte, at det havde da ikke noget med mig at gøre, der måtte være andre, der skulle behandle ham, da jeg lige var kommet og min behandling mindst varede 1 time! Det blev så mig, der var ude af døren inden for ca. 20 min. Og min behandling var ikke den jeg havde bestilt!! Fik en hurtig behandling, der skulle være helt fantastisk med noget luft ind i huden - jeg skulle glæde mig til at se resultatet. Kunne ingenting se forskel og troede i første omgang at det var en ekstra ting, hun gjorde inden den reelle behandling! Fik også salgstale og køb af behandlinger her og nu osv. Ubehagelig oplevelse og jeg var meget skuffet! 2. gang bestilte jeg det samme som 1. gang (ville bruge mit gavekort!) og jeg fortalte at jeg ikke var tilfreds 1. gang. Fik en længere behandling denne gang, men følte faktisk der bare blev smurt cremer på og masseret. Ingen dybderens. Fik oveni noget øjenbehandling også med noget luft, tror jeg det var. Men men, slet slet ikke det jeg havde bestilt eller forventet af behandlingen. Kommer aldrig der igen.

Kompetent behandling i trygge hænder

Creampharmacy er ikke den sædvanlige wellness/buddha/rislende vandfalds-beauty-klinik. Hvis du "bare" gerne vil forkæles og dufte til røgelsespinde, er det her nok ikke stedet for dig. Men hvis du har et reelt problem med din hud, kan jeg kun anbefale det. Jeg har selv problemer med uren hud og efter tre behandlinger er det fuldstændig væk. Uzma er karismatisk og passioneret, og man føler sig i kompetente hænder, og hun er ikke bange for at sige sin mening. F.eks. havde jeg købt en forkert behandling, som hun med det samme skiftede til en anden, fordi den ikke passede til min hud. Hun anbefaler både egne og andres produkter, så man føler, at det er reelt og ikke bare salgstale. Omgivelserne er ikke luksuriøse, og man kan rigtigt nok ligge i samme rum som andre kunder - men jeg ser det på linje med at gå til lægen eller tandlægen. Man er der for at få løst et problem - og det er de altså gode til!

En dejlig behandling

Jeg har været rigtig glad for mine efterhånden tre besøg hos Creampharmacy på Vesterbrogade. Jeg startede, som mange andre, med en deal, og fik i den forbindelse kyndig vejledning ang. min hud og hvad den trængte til. Den søde behandler hjalp mig med at se hvilken hudtype jeg havde, og forklarede mig hvad der kunne afhjælpe problemerne. Det var virkelig øjenåbende, da jeg selv havde fokus på et helt andet område!
Personalet har altid været smilende og virker som om de ved hvad de snakker om.
Efter tre behandlinger har min hud fået en dejlig glød, og de produkter som personalet har anbefalet hjælper rigtig meget. Det er dejligt at vide, at produkterne er rene og jeg trygt kan bruge dem på min sarte hud.
Jeg går altid derfra med et smil :)

creampharmacy.dk Details

Visit Creampharmacy