Croissanten reviews

Croissanten reviews

5.7

Dårlig service. Løgne og dårlig behandling af ejeren/chefen.

Jeg købte I November måned en deal til Croissant'en, som min familie og jeg tog ind for at indløse I d. 16. December. Denne dag havde de udsolgt og var ved at lukke ned, da vi kom, hvorfor vi fik af vide, at vi bare kunne komme en anden dag I stedet og få det vi havde købt.

Vi spurgte til udløbsdatoen, fordi den kun var to uger ud I fremtiden (lige I juleferien), og vi kommer sjældent til København og skulle på ferie I januar-februar måned. Vi blev oplyst, at udløbsdatoen ikke betød noget, og vi bare kunne komme en anden dag. Og vi behøvede heller ikke at skrive det ned nogen steder, fordi det var almindelig kotyme at behandle kunderne med denne form for service.

Ja, det var da rart, at nu hvor de ikke kunne levere varen d. 16. December, at vi så kunne komme ind en anden dag og få det vi havde købt - uden at tænke på en udløbsdato.

Vi var så derinde d. 31. marts, for at få det vi havde købt. Og vi blev nægtet at få indløst dealen. Vi kunne købe for 117 kr., men ikke mere - også selvom vi var blevet lovet en helt anden og meget bedre behandling og service.

Jeg vil derfor fraråde alle at støtte en virksomhed, som yder sådan en form for forretning - Snyder og bedrager sine kunder.

Super god betjening

Vi var en tur på croissanten, og bestilte 2 x kakao, 2 x sandwich, 2 x kildevand og 2 x kage. Vi fik kakaoen, som vi sad og nød, mens sandwich blev lavet, som vi kunne tage med. Hele betjeningen tog ca. 10 minutter!! - Sikke nogle lækre sandwich!! - Kakaoen er rigtig god, den smager bedre end hos baresso.

Vi kommer helt sikkert igen :-)

croissanten.dk Details

Visit Croissanten