Crumpler reviews

Crumpler reviews

4.9

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Super fed lædertaske - men dårlig kvalitet desværre

Jeg købte en rigtig lækker og stor Crumpler taske i læder med plads til bærbar, kamera, mm. Kvaliteten var desværre ikke for god. Nogle nylonstivere i siden af tasken brød hurtigt gennem læderet og stikker nu ud - og det ser ærligt talt lidt sølle ud.
Så efter min mening er Crumpler meget hypet - men uden kvaliteten til at bakke det op.
Jeg købte tasken i butikken i Århus. Den lukkede kort efter, og henvendelser til dem via hjemmesiden er aldrig blevet besvaret.

Meget tilfreds

Lækre varer og god service! Kan kun anbefales!

Fantastiske produkter og hurtig service

Jeg har flere gange brugt Crumplers hjemmeside da de jo desværre ikke længere har butik i Danmark. Da jeg denne gang bestilte julegaverne online i form af en taske og rejseplanlægger kom den 3 hverdage efter bestillingen hvilket jeg finder rigtig godt fra udlandet.
Produkterne er altid fantastiske og deres 30 års garanti lader ikke til nogensinde at blive nødvendig.

Hjemmesiden er utrolig simpel at finde rundt i og de unikke produktnavne gør det både sjovt og enkelt at finde de enkelte produkter.
Ikke nok med den hurtige og billige levering modtog vi også en ekstra gave for vores handel. Det er da lækker service.

Stort udvalg af Crumpler tasker

Crumpler laver en masse lækre tasker, man ikke kan få i Danmark, men deres internetbutik i Tyskland sender gerne til os. Udvalget er kæmpestort, og priserne - ja, de er måske ikke små, men heller ikke urimelige.
Hjemmesiden er meget informativ, men ind imellem kan man godt fare vild på den.
Jeg bestilte en computertaske og et kameraetui, som blev leveret få dage senere med UPS. I første omgang midt på dagen - upraktisk! - med en besked om, at jeg kunne gå på nettet og finde en alternativ levering. Det fik jeg ikke lige gjort, men to dage senere havde de alligevel afleveret pakken hos min søde nabo, som kom over med den.
Kvaliteten: Helt i top. Super design, funktionelt og smart.

nobrainer GmbH Details

Crumpler bags are great for all your baggy needs. Laptop bags, photo bags, messenger bags, backpacks, you name 'em. Crumpler makes you sexy - off and online. Crumpler Taschen sind großartige Taschen - Messenger Taschen, Laptop Taschen und Rucksäcke, Photo Taschen und Rucksäcke, Digi Taschen und Limited Editions.

Visit Crumpler

Write to: info@crumpler.eu