Cupncake reviews

Cupncake reviews

9.1

super service

Jeg bestilte mine vare kl 22, næste morgen lå der en besked om at i stedet for at sende min pakke så vil de komme forbi med den samme dag, hvis jeg havde lyst.

Varene var af god kvalitet ig billige.

Vil bestemt handle her igen.

Hurtigt, billigt og hjælpsomme

Spurte til en vare på hjemmesiden og fik svar med det samme, og aftalte afhentning af varer samme dag. Super søde og hurtige!!!
Og meget spændende udvalg, man ikke ser andre steder. Kan kun varmt anbefale Cupncake

bedste service.

største udvalg, bedste service, og billigst.

Handler gerne her igen.

Der opstod en mindre komplikation ved betaling, men alt er løst - og jeg fik min vare. Super god service, venlig betjening og sprødt varesortiment.

Stort udvalg

God hjemmeside og rimelige priser
Har alt nyt inden for kager!!!!

Hurtig og personlig betjening

Cupncake er en fantastisk online butik, hvor personlig betjening, man ellers kun oplever i fysiske butikker, er nøglen. De afsender varer hurtigt og effektivt og kommunikationen, enten via deres hjemmeside eller via deres facebook side er fantastisk. Absolut top anbefaling her fra.

Den bedste....

Den bedste service jeg har modtaget taget, superhurtig levering, denne gang perfekt at kunne få sendt med en veninde og intet problem da jeg " kom til" at lave endnu en bestilling som også skulle sendes med, dejligt med nogle lidt anderledes varer i forhold til andre danske netkagebutikker :) Handler meget gerne hos jer igen :)

Effektive

Har kun stor ros til stedet. De har ting, som jeg ikke har fundet andre steder i dk. De er hurtige i behandling af ordren.

Det var let

Jeg køber en udstikker på en internet side der er let at finde rundt på og det er let at betale, det eneste minus er at leveringen kun kan ske via PostDanmark og jeg handler ikke længere med forhandlere der kun bruger Post Danmark. MEN varen kunne så afhentes og det var 30 km væk, og det var let at få en aftale om tidspunktet.

Super service, lave priser, gode produkter

Servicen er usædvanligt høj. Sortimentet er lækkert, og er vokset for hver gang, jeg er forbi webshoppen. Lave priser, lækre produkter, hurtig levering - har intet dårligt at sige.
Kan helt sikkert anbefales!

Super webshop

Lynhurtig levering og rigtig gode priser. Så kort kan det siges.
Foretog min første og absolut ikke sidste bestilling hos Cupncake søndag aften. Priserne er virkelig gode og sortimentet er bredt og spændende. Oven i købet så sker forsendelsen lynhurtigt. Modtog mine varer i dag tirsdag og alt var som forventet.
Siden er føjet til foretrukne her og jeg vil til enhver tid anbefale andre at handle hos Cupncake.

Total iorden.......

Super service og super hurtig levering som altid. Man kan også altid være sikker på at det er kvalitet man får når man køber her.

ELSKER DENNE BUTIK!

Har lige faet mine blomsterhus til cupcakes,og de er lige saa flotte som de ser ud pa billedet,kvaliteten er ogsa fantastisk!!!Service er super-god og de leverer ogsa mega-hurtigt,hvilket passer bare perfekt til mig,da imorgen har nogen gaester som skal smage pa mine cupcakes :-) det er ihverfaldt forste men ikke sidste gang jeg kober hos jer.
Tak!

Fantastisk service!

Bestilte den 25. Dec og i stedet for at skulle vente på at postdanmark fik snøvlet pakken frem (med god mulighed for at den først ville komme efter årskiftet pga helligdage), så fik jeg en opringning om at han havde mulighed for selv at aflevere den allerede den 26. Dec - intet mindre end fantastisk service, kan kun anbefales og vil helt klart selv bruge cupncake i fremtiden!

Aflevering personligt og lige til døren , det er service !

Har måtte vente på vare (pga levering fra leverandør) men hele tiden god info på mail fra Cupn'Cake .
Rigtig god service

Super service!

Helt fantastisk service -- hurtigt svar på email, og hurtig levering til døren! og billig fragt! Kan klart anbefales.

Rigtig dejlig webshop

Skønt sted at handle, meget venlige og imødekommende, vender lynhurtigt tilbage med svar på spørgsmål og leverer lynhurtigt :)

Super hyggeligt sted at handle!

Har handlet der 2-3 gange, varerne kommer lynhurtigt og betjeningen er personlig. Hvis man ikke har bestilt så meget, sparer man i porto, for kan det sendes billigere end der står på siden, så gør de det.

WOOOW

Cupncake.dk bliver min fremtidige netbutik.
Superflot service og dag til dag levering.
En varegruppe som sjældent set hos danske websider .
Samtidig er det nemt at komme i kontakt og kommunikere med ejeren.
110% top iorden.
Mary-Ann
Esbjerg

Tak for en perfekt handel. Blev helt paf over, at få varerne leveret personligt til døren ;-)

Jeg handler med garanti hos jer igen!!!

01/02-13
Endnu en gang oplever jeg super service. Forespurgte på nogle varer som ikke var i sortiment....inden jeg fik set mig om, var sagen undersøgt og varerne på vej til mig. Det kalder jeg SERVICE og kundevenlighed.

cupncake.dk Details

Visit Cupncake