Cyclewear reviews

Cyclewear reviews

Acceptable
6.3

"Op voorraad" betekent niet dat ze het ook daadwerkelijk hebben.

Ondanks dat op de website stond dat het op voorraad was en ik zelfs een e-mail kreeg met de boodschap dat de bestelling klaar stond voor verzending bleek na drie dagen dat het bestelde shirt in backorder ging en het nog 2 maanden ging duren. Ik voel mij misleid. Ik had immers al betaald en mede dit shirt uitgezocht omdat het "op voorraad was"

Zeer fijn bedrijf !

Koop regelmatig bij dit bedrijf mijn wielrenkleding, altijd netjes, snelle en correcte levering. Goede aanbiedingen en veel reviews over de diverse producten.

Slechte service

Fietsbroek en shirt gekocht. Cyclewear schrijft op de site: "Voor het bepalen van uw kledingmaat kan u het beste gewoon uw eigen maat aanhouden want de meeste van onze kleding valt normaal uit. Wanneer een artikel groter of kleiner dan normaal uitvalt staat dit bij de productomschrijving vermeld. Bij twijfel kan u altijd onze maattabel raadplegen". Dit klopt echter niet voor deze producten. Ze vielen veel te klein uit. Ik kon ze wel omruilen, maar ondanks dat dit een fout van Cyclewear is, moet ik de retourkosten betalen bij het omruilen. Dat klopt niet. Slechte service!

Prima webwinkel

Prima webwinkel voor diverse fietsspullen. Snelle levering en over terugsturen doen ze niet moeilijk. Enige minpunt is hun sterk wisselende aanbod waardoor het altijd weer afwachten is wat leverbaar is. Qua maten staan er goede reviews/tips op hun site.
Hun huismerk is een aanrader! prima spul voor prima prijs.

Mooie Webshop

Doe vaak mijn fiets-boodschappen bij Cyclewear.
Altijd een snelle levering.
Je moet er snel bij zijn soms omdat de populairste maten snel weg zijn...

Heel erg tevreden

Ben heel erg tevreden over deze website.
Heb al 2 keer een bestelling geplaatst op deze website en heb elke keer de bestelling binnen 2 dagen ontvangen. Echt een top service. De kleding is van goede kwaliteit voor een erg scherpe prijs.

Goed, 2 kleine minpuntjes.

+ punten;
Mooie website, goede verzending in mooi doosje of enveloppe, als iets niet goed is kan het zonder probleem terug gestuurd worden.

- Punten;
Wat jammer dat er niet meer te koop is, niet echt een groot aanbod.
De maten zijn over het algemeen wel goed alleen een paar producten heeft een maat de te groot of te klein uitvalt

Goede kwaliteit voor heel scherpe prijs en snelle levering

Twee keer kleding besteld en beide keren in twee dagen geleverd. De kwaliteit van de kleding is goed en echt zeer scherp geprijst.

Is Cyclewear your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

cyclewear.eu Details

Bij cyclewear.nl vindt u al uw benodigdheden om te gaan fietsen, racen, moutainbiken of spinnen tegen de laagste prijzen. Wij hebben al onze producten op voorraad en we hebben een snelle levering.

Visit Cyclewear