riidr.com reviews

riidr.com reviews

6.5

Kun positiv behandling

Nemt og billigt samt rigtig god kundeservice. Havde hentet fem forskellige e-bøger, men havde forhastet mig, så to af dem var lydbøger. Et enkelt opkald, og de to lydbøger blev slettet og pengene sat ind på min konto.

Ustabil support

Jeg har et ONE abonnement, dvs. 1 bog pr måned for kr. 65,-
Den sidste bog jeg har valgt er det ikke lykkedes for dem at få i mit bibliotek.
Jeg venter nu på 4. dag efter en henvendelse til deres support. Rimelig ringe i betragtning af at vi snakker om et digitalt produkt, som oven i købt er betalt.
Abonnement er nu stoppet, og bliver IKKE genoptaget.

Kan anbefales

Købte for første gang en e-bog her. Det var nemt, billigt og hurtigt.
Ingen problemer overhovedet.

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Hurtigt, nemt og billigt

Efter som det er e-bøger, er der ikke meget der kan gå galt og få sekunder efter at have bekræftet mit køb lå min e-bog i mit bibliotek.
Det var nemt at finde den bog jeg ledte efter, og derefter kunne jeg sende den til min Kindle uden problemer.

Man får ikke nødvendigvis hvad man tror

Jeg købte hvad jeg troede var en ebog på riidrs hjemmeside, som jeg betalte 99,- DKK for. Der stod godt nok ikke på hjemmesiden hvilken type bog det var, men ud fra prisen troede jeg den var sådan standard størrelse. Det jeg fik tilsendt var et PDF dokument på 34 sider, hvor mange af dem var billeder, og dækkede nogenlunde hvad jeg ville kunne have fundet på wikipedia gratis. Mit budskab skal være, undersøg grundigt hvad det er for et produkt I køber før i bestiller det hos Riidr.
riidr.com

Reply from riidr.com

Hej Stefan,

Vi beklager, at du ikke er tilfreds med dit køb hos riidr. Selv om filformatet står på produktet, så det kan ses inden der foretages køb, er det ikke muligt for os at checke alt det indhold forlag sætter til salg via vores side.

Som vi skrev til dig, da vi behandlede din sag, er der dog ingen fortrydelsesret på digitale varer når først de er downloadet. Dette er almindeligt for digitale varer, og fremgår også af vores betingelse.r Efter som du ikke var interesseret i det tilgodebevis vi tilbød der, var der desværre ikke yderligere vi kunne gøre.

Jeg kan også oplyse om, at vi hele tiden arbejder med de forlag der leverer indhold til os, for at sikre os at kvaliteten er så god som muligt, og at de i så høj grad som muligt gør det tydeligt hvad man som kunde kan forvente af den bog man køber.

okay :)

købt en enkelt e-bog derfra.
Har ingen e-bog reader så læste den på nettet.
Den var noget langsom da jeg skulle læse hver fodnote, så det var lidt et irritationsmoment, men det var nok klaret med en reader. Jeg ville bare gerne kunne læse bogen uden at skulle downloade en sådan.

Ellers var det en behagelig oplevelse!

Fungerer på Kindle og iPad!

Jeg manglede læsestof på en ferie og Riidr havde danske ebøger. Det fungerede meget let til både Kindle og iPad.
Udvalget måtte dog gerne være større.

Super enkelt og billigere end de fleste

Er super glad for e-bøger herfra. Finder det typisk ikke billigere end her.

riidr.com Details

Visit riidr.com