Dagensbedste ApS reviews

Dagensbedste ApS reviews

4.7

uværdig samarbejdspartnere

Har benyttet Dagens Bedste til deals med algebehandlinger flere gange og aldrig er pengene kommet til tiden, nu er politiken åbenbart lavet om og vi ser ikke vores penge, eller blot en del af dem. Vil ikke anbefale sådan et firma til andre iværksættere, det kan blive jeres lukning!.

2 forsinket og en der udeblive... skuffet..

Falsk markedsføring og svært at komme i kontakt

Jeg bestilte i starten af februar måned 2 sæt pander af 3 pander (altså 6 ialt). Jeg fik af vide at panderne senest ville komme i uge 10 - fair nok. Jeg kontaktede dem efter uge 10 og fik så af vide at pakken var sendt retur fordi jeg ikke havde afhentet den og vælger at sende den til mig igen. Dagene går og jeg har endnu ikke modtaget nogen pander. Jeg kontakter igen Dagensbedste, der sørger for at mine pander bliver sendt. Næste dag kan jeg så afhente dem.

Det er med stor glæde jeg går ned og henter mine pander og jeg ved der jo altid kan ske en masse når man sender med posten. Da jeg henter pakken synes jeg dog den virker meget let og lille (det er trods alt 6 pander der er tale om). Da jeg kommer hjem er der så kun 3 pander - altså en halv bestilling. Jeg skriver straks igen og bliver selvfølgelig undskyldt. De vil gerne sende de andre pander, men de har desværre dem ikke i den farve jeg bestilte dem i. Lidt irriteret over det besvær jeg indtil videre har døjet med, spørger jeg om det slet ikke er muligt at få det i den farve jeg nu har bestilt det i. Det er det desværre ikke.

Inden hun svarer mig med den mail har jeg imidlertidigt fundet ud af, at den ene ud af de 3 pander jeg har modtaget IKKE fungerer til induktion, selvom der utrykkeligt stod: "som bonus er de kompatible med alle kogeplader, herunder induktion". Jeg skriver derfor til hende igen (dette er få timer før hun svarer hun desværre kun har dem i rød)

På det her tidspunkt er der ca. gået 1½ måned og jeg begynder nu at blive utålmodig med de mange problemer, mails og opkald jeg har foretaget mig. Jeg skriver til hende hun bare kan sende dem i rød så, og om hun har set min tidligere besked, hvor jeg så samtidig indsætter det jeg skrev med den ikke-fungerende pande.

Hun svarer igen at hun ikke har fået beskeden og om jeg kan sende den igen (Selvom det var skrevet med i den mail hun lige har læst og besvaret). Min kommentar er altså helt blevet ignoreret fra hendes side. Jeg sender den dog igen og efter nogle dage skriver jeg og spørger om hun så har modtaget den. Jeg har endnu ikke hørt fra hende.

Idag forsøgte jeg så igen at ringe til dagensbedste. De har dog lukket pga. sygdom, men nævner kun datoen 31. Marts, hvilket vil sige de ikke har opdateret deres "voicemail", eller hvad man kalder det i 3 dage.

Selvom jeg ved der kan ske både problemer med posten og sygdom, er jeg bestemt IKKE tilfreds med hvor mange problemer der har været med min bestilling. Tonen fra dem har altid været positiv, hvilket er den eneste grund til at de ikke kun får 1 stjerne. Alligevel føler jeg mig groft snydt og håber stærkt på jeg får nogle penge tilbage for de pander der ikke fungerer som de skal. Et umiddelbart simpelt køb har indtil videre taget næsten 2 måneder... Jeg venter stadig..

Fotografering hos anmelderroste Christian Thøgersen er BONDEFANGERI!

Jeg har uheldigvis købt dagensbedste.dk tilbud med overskriften - 1,5 times fotografering hos anmelderroste Christian Thøgersen i Kbh el. Odense.

Vi havde forventet en hyggelig familietur hos en professionel fotograf (som der er beskrevet I tilbuddet) og så havde vi håbet at der var et godt billed af vores søn som kunne tilkøbes som printet version “fra 80,- og op” og at vi så fik resten af billederne som filer, til at kigge på derhjemme.
(Der fandtes dog ikke et produkt til 80,- kr, som beskrevet I tilbuddet! Og vi kunne ikke få nogle af de billeder vi havde stået model til)

Vi så ikke skyggen Christian Thøgersen på vores foto shoot, Christian Thøgersen havde derimod hyret en ung pige som ikke havde det fjerneste styr på lyssætning/timing/opstilling osv. til at forestå fotograferingen I København.
Hovedparten af billederne er så mørke at man ikke kan se hvad der er på billederne… Sørgeligt!

Efter ca. 40 minutters fotografering er vi klare til at kigge billeder og her knækker filmen så!
Fotografen Kamilla fortæller os nemlig, at vi ikke får nogle billeder men, at vi kan købe dem for 2500,- (Som filer) og hvis vi kun ønsker nogle enkelte så koster det første 450,- og de resterende er så lidt billigere. (som filer)

VI HAR ALTSÅ KØBT EN UDGIFT PÅ MINIMUM 450,-

Inden jeg ringede til Christian Thøgersen for at klage, sagde jeg til min kæreste, at han sikkert ville begynde at forhandle, da hans forretningsmodel kunne være basseret på at bondefange folk og derefter forhandle mest muligt ud af dem og ganske rigtigt så started han med at ville have 2500,- og gik derefter ned I 1000,- så 700,- for til sidst at ende på 500,- “Kontant”…
Jeg har været så heldig at Christian Thøgersen har skrevet dette til mig pr. SMS og kan derfor bevise hans fremgangsmåde og det har jeg tænkt mig at gøre!

Endnu værre er, at vi også har købt et tilbud som gave, til et vennepar - men vi kan selvfølgelig ikke give en gave som er tilsvarende, at forære dem en parkeringsbøde!

Jeg har nu brugt halvanden time på, at komme igennem til Dagensbedste.dk, uden held så det tegner VIRKELIG dårligt!

Det er det værste svineri jeg har oplevet og jeg ønsker bestemt ikke, at andre skal gennemgå samme dårlige oplevelse!

Købt meget via Dagens, og altid fået min vare til tiden. Ingen klage herfra.

Dagens Bedste giver IKKE pengene retur....man kan få lov at købe noget andet - LATTERLIGT

Har købt kupon til Hereford House, som er gyldigt til 30. marts. Ringer for at bestille bord - de har ingen ledige borde inden udløbet - jeg kan kontakte Dagens Bedste og få pengene retur. Det gør jeg. MEN nej - jeg kan have dem stående og bruge til noget andet. Det er jeg ikke interesseret i. Jeg ønsker mine penge retur. Jeg har ikke oprettet en konto - jeg har købt en vare, som ikke kan "leveres". Hvor er det langt ude, at de ikke kan returnere mine penge. Godt det ikke er en herregård, jeg har lagt der.....mig ser de ikke igen. LATTERLIG FIRMAPOLITIK.

Hej Dorthe

Som det står oplyst i vores handelsbetingelser kan vi kun refundere pengene til dig indenfor de første 14 dage efter købet er gennemført. Herefter tilbyder vi at indsætte beløbet som et tilgodehavende på vores side, så pengene ikke er gået tabt, men i stedet for kan benyttes på andre tilbud på vores side.

Vi tager forbehold for, at restauranten kan være fuldt booket i løbet af værdibevisets gyldighedsperiode, og derfor anbefaler vi altid, at man bestiller bord i god tid.

Vi beklager, at Hereford House har givet dig den forkerte information og sagt, at du kan få pengene refunderet.

Useriøs firma. Dagens værste

Jeg købte en eventoplevelse, og efter indbetaling kom også købsbeviset og tilhørende kvittering, hvad der var købt. Et køretur i en Lamborgini, hvor der tydelig er trykt, at der er en max selvrisiko på kr. 500,00 Alt så korrekt ud
Efter et par dage, kom der en mail, at selvrisikoen på eventen desværre var forkert, og blev derfor hævet til 10 x det oprindelige. Det virker useriøs, at man efter et salg bare ændrer vilkårende.
Jeg kontaktede selvfølgelig firmaet, men de var ikke til at flytte. De henviste bare til deres betingelser, at man tog forbehold for fejl. Da jeg købte, var der allerede solgt 404 stk, så det er underligt, at det pludselig kommer bag på dem.
Derfor er mit råd: GÅ LANGT UDEN OM DETTE FIRMA:
Gad vide og de 404 andre også er blevet snydt på samme måde.

Hej Per

Vi beklager, at der har været en fejl i teksten på vores deal. Som du er blevet informeret om af vores kundeservice, så tager vi i vores handelsbetingelser forbehold for trykfejl.

Da vi opdagede fejlen, blev den omgående rettet og alle implicerede kunder blev underrettet herom.

Vi tilbyder naturligvis, at man kan annullere ordren og få pengene refunderet, hvis man ikke længere ønsker at benytte sig af tilbuddet. Jeg kan se, at du har fået din ordre annulleret, og at pengene er ført tilbage til dig.

Fup og svindel

Jeg har bestilt 4 kg sortfodsskinke til levering SENEST i uge 11. Pengene har Dagensbedste trukket allerede 1 måned før. Nu er vi i uge 12. Ezone.dk, som er firmaet, som skal levere skinken har ikke besvaret mails og tager heller ikke telefonen. Dagensbedste videresender blot min forespørgsel og siger at Ezone.dk plejer at besvare spørgsmål. Når jeg spørger til hvorvidt Ezone.dk er et fupfirma, siger Dagensbedstes servicemedarbejder blot, at: Nej, nej det er det da ikke!
Dagensbedste påstår, at de har talt i telefon med Ezone.dk....men de vil ikke give mig et alternativt telefonnummer. Jeg kan på INGEN måde anbefale hverken Dagensbedste eller Ezone.dk til nogen.

Hej Poul

Vi beklager, at du har haft problemer med at få en vare leveret fra vores leverandør.

Leverandøren oplyste os, at din ordre var afsendt fredag den 14/3 og ville være klar til afhentning på posthuset lørdag den 15/3. Hvis dette ikke har været tilfældet, beklager vi dette. I sådanne tilfælde er det altid op til den enkelte leverandør at informere de implicerede kunder om en eventuel forsinkelse.

Vi kan desværre ikke oplyse dig et andet nummer til leverandøren, da det er det eneste telefonnummer vi har til dem.

Jeg kan se, at du i dag har modtaget et svar på din henvendelse til Ezone samt et trackingnummer på din ordre.

Fup og Bedrag - Varen ikke leveret

Jeg bestilte 4 kg Serrano skinke til levering senest i uge 11. Dvs. levering senest i dag.
Det passede fint da vi havde planlagt at skulle bruge en god bid af den i morgen søndag.

Men varen er IKKE blevet leveret - og den findes ej heller til afhentning på posthuset. Da vi ikke vil afvige fra menuen i morgen, har vi været nødsaget til at købe en tilsvarende, omend mindre, skinke hos slagteren.

På værdibeviset står der at man skal kontakte forhandleren (Ezone ApS) vedr. information om forsendelsesforløbet..... Men der er INGEN kontakt adresse/email/Tel.nr at henvende sig til. Og Google kommer med mange muligheder....

Da købet hos Dagensbedste.dk er os fuldstændigt ligegyldigt nu, vil vi naturligvis annullere handlen.

Det er simpelthen for dårligt af Dagensbedste.dk fortsat at lave aftaler med en leverandør der IKKE leverer som lovet.
Nu her efterfølgende har jeg læst flere elendige anmeldelser om præcis samme produkt købt og betalt hos Dagensbedste.dk. hvorefter Dagensbedste.dk i deres respons, svarer at ja, der har været problemer, men at de skulle være løst.......

Kære Dagensbedste.dk, de er IKKE løst!

Det eneste der er levet op til i aftalen i dealen, er at beløbet blev trukket fra vores konto lynhurtigt.

Så absolut sidste gang jeg stoler på Dagensbedste.dk - og handler her selvsagt aldrig igen.

........

Opdatering fredag d. 21/3 efter svar fra Dagensbedste.dk

Skinken lå først klar til afhentning i tirsdags, dvs. i uge 12.
Varen blev lovet til levering SENEST i uge 11 - og det var kun derfor vi købte dealen, da det passede perfekt med vores planer for weekenden i uge 11.

Men der skulle altså gå over en måned (!) efter vores bestilling (og betaling) før vi modtog varen. Og det endda for sent iht. Deal aftalen.

Jeg har modtaget kopi af den mail I d.d. har sendt til Ezone (deal leverandør), men har ikke fået svar fra dem.

Og det er også irrelevant nu. Ezone har VIDST at deres levering ikke ville leve op til Deal aftalen og alligevel tog de ikke kontakt for at høre om man fortsat ønskede at modtage varen. Det er simpelthen for dårligt! Det er så squ da ikke alle der til enhver tid kan bruge 4 kg skinke! Holdbarheden er jo forholdsvis kort når først der er taget hul på den.

Hej Henriette

Vi beklager, at din ordre ikke nåede frem indenfor den lovede leveringstid.

Ezone oplyste os, at skinken ville ligge klar til afhentning på posthuset i lørdags. Hvis dette ikke er tilfældet vil vi naturligvis undersøge det med dem.

Jeg har bedt Ezone om at kontakte dig, så I kan finde en løsning på denne uheldige situation.

Dagens Bedste Aps

Føler mig snydt. Er firmaet lukket?Tillykke! Tilbudet 'Lad din bil mærke, at det er forår, og giv den en perfekt start med en grundig og effektiv undervognsbehandling fra ’Bilsalg Fyn’' er overstået o

Jeg var naturligvis glad for at kunne få min bil undervogns behandlet uden at det skulle koste en formue - men... da jeg henter bilen står den godt nok på 'Bilsalg Fyns' p-plads, men personalet i butikken kendte ikke noget til firmaet som 'vistnok var flyttet'.

Der er ikke noget sprøjtebevis i bilen og jeg får kontakt per telefon med 'Bilsalg Fyn' som lover at sende sprøjtebevis, når 'de lige er kommet i orden'. Intet sker. Hvorfor jeg henvender mig til Dagensbedste, med nedenstående email for at få mine penge retur. Svaret fra DagensBedste står nederst. Hvilket jeg ikke rigtigt kan bruge til noget, da jeg allerede ved at 'Bilsalg Fyn' ikke svarer på mails.

DagensBedste skriver i tilbuddet: 'Bemærk også, at der ikke vil blive trukket penge fra din konto før tilbudet er aktiveret, og du har fået tilsendt værdibeviset. ' Ja OK jeg var et fjols. Der burde jo have stået: Pengene bliver ikke trukket før du har fået hvad du har betalt for'. !!
------------------------
Kære Dagens Bedste

Jeg har (vist nok) fået behandlet min bil (jeg er ikke i stand til selv at konstatere det) – men uanset rykker har jeg ikke modtaget noget sprøjtebevis fra Bilsalg Fyn.
-----
Hej Jette.
Jeg har sat leverandøren cc på denne mail, så de kan få sendt det til dig.
Med venlig hilsen / Best regards
Maria Andersen
Dagens Bedste ApS
---------------------
Jeg kan kun opfordre til ikke at tage tilbuddene i DagensBedste for pålydende.

Hej Jette

Vi trækker pengene, når vi sender værdibeviset til dig, da det er den vare, vi sælger. Værdibeviset afsendes altid umiddelbart efter købet er gennemført på vores side. Herefter kan du indløse det hos den pågældende leverandør.

Vi beklager, at du ikke har modtaget et sprøjtebevis på behandlingen fra Bilsalg Fyn. Det er desværre ikke muligt for os at give dig et sprøjtebevis og derfor har vi videresendt din mail til leverandøren, så de kunne sende det til dig.

Vi har desværre ikke haft mulighed for at se, at du ikke er blevet kontaktet af Bilsalg Fyn efter, vi har bedt dem om at kontakte dig og sende dig beviset. Vi henviser altid til at kunderne skal skrive tilbage til os eller ringe til os, hvis der ikke kommer svar fra leverandøren indenfor 48 timer.

Jeg kan se, at du har været i kontakt med vores kundeservice i september sidste år. På dette tidspunkt har vi ikke været klar over, at den pågældende leverandør muligvis var gået konkurs. Den information har vi først fået i januar i år, og derfor har vi ikke haft grund til at tro, at der var problemer med leverandøren på dette tidspunkt.

Jeg har sendt dig en mail, så vi kan få lukket denne sag på en ordentlig måde.

Med venllig hilsen
Dagens Bedste Aps

Intet service og MEGET forsinket levering, der gjorde produktet ligegyldigt.

Jeg havde valgt at købe en skimaske for at gøre denne vinter lidt mildere for mig.
Jeg havde købt "Dealen" tilbage i november måned og havde lagt mærke til at den blev leveret lidt sent, men havde en seneste levering i uge 51.
Midt i Januar syntes jeg det var lidt underligt jeg ikke havde modtaget produktet og ville endelig gerne have den inden vinteren var over.
Jeg tog ind på deres hjemmeside for at tjekke min ordre historik, Kuponen for dette tilbud var sjovt nok væk! Et tidligere køb jeg havde lavet var stadig derinde men dette var ikke til at finde.
heldigvis havde jeg en bekræftelse og en vedlagt kupon på den mail de havde sendt mig i november, og pengene var trukket fra min konto.
Jeg skrev dette til dem og klagede over at jeg ikke havde fået produktet.
De valgte at ignorer dette.
Da det blev febuar måned var jeg heller ikke længere interesseret i produktet og tænkte at jeg ville bruge mine forbrugsrettigheder og nægte at modtage pakken hvis der nogensinde kom en fra den importør de havde sagt ville levere produktet.
I marts måned får jeg en besked om en pakke der skal leveres til mig fra en ukendt importør. Jeg havde holdt øje med at den ikke var fra den importør der var skrevet om i Dealen. Efter at have slået den ukendte importør op, fandt jeg ud at at den havde med dæk og legetøj med hjul at gøre.
Jeg tog imod pakken fra importøren jeg fandt ud af bare var klistret oven på den gamle leverandør.
Det er sku lidt for dårligt jeg modtager en pakke 5 måneder efter jeg har bestilt den og 4 måneder efter seneste levering. Mere mistænksomt er det at denne ordre var væk fra mit log-in

Hej Ali

Vi beklager, at din ordre blev forsinket fra leverandøren, og at leverandøren ikke informerede dig om dette. Det er altid op til den enkelte leverandør at informere kunderne om eventuelle ændringer i leveringen eller lignende, da det er leverandøren, der gennemfører handelen.

Du kunne ikke se dit værdibevis på din profil på vores hjemmeside på det pågældende tidspunkt, da man kun kan se sine værdibeviser på produkter, så længe kampagnen stadig er online på vores hjemmeside. Det er noget, vi er i gang med at ændre, så man fremover kan se sine værdibeviser helt frem til leveringsfristen. Men det er også derfor, at vi sender et direkte link til værdibeviset til vores kunder, når handelen er gennemført.

Jeg kan se, at du har skrevet til vores kundeservice. Vi sendte din mail videre til leverandøren, da det var dem, der kunne svare dig på, hvornår varen kom frem. Vi beklager, at du ikke har fået en kopi af denne mail, og at leverandøren aldrig har svaret på din henvendelse. Du er altid velkommen til at ringe til vores kundeservice, hvis du ikke modtager et svar fra os eller fra leverandøren, så vil vi gerne hjælpe dig.

Hvis du ikke ønsker at beholde varen, skal du blot returnere den til leverandøren og vedlægge en kopi af dit værdibevis i pakken. På værdibeviset skriver du, at du ønsker pengene refunderet. Hvis du efterfølgende sender os en mail med dit ordrenummer og henviser til mit svar her, sørger vi for at refundere pengene til dig.

Dagens Bedste Aps

Minimal besparelse gemt bag fiktive førpriser

Jeg har efter at have set Kontant på Dr1 undersøgt den reelle pris på et ophold på det angivne hotel i tilbuddet jeg netop har købt hos dem.
Booker du uden rabatkoden koster opholdet dig 1388,- og ikke 2778,- som de angiver.
Besparelsen udgør derfor kun 104,- og ikke de 1494,- som de angav.
Det er jeg absolut ikke tilfreds med.
Denne form for markedsføring med fiktive førpriser er ikke tilladt ifølge forbrugerrådet.
Det er skuffende at se at der stadig praktiseres denne form for snyd.
Og efter at ha læst de andre anmeldelser herinde bliver jeg mere og mere bekymret for om opholdet kangennemføres uden problemer.

Hej Sidsel

Vi er kede af at høre, at du er utilfreds med vores markedsføring af det omtalte hotel.

Vores førpriser er altid baseret på hotellets egne listepriser - det vil sige, den pris, som man får værelset til, hvis man kommer ind fra gaden og ønsker at booke et ophold. Hertil kommer prisen på de ekstra ting, der er med i tilbuddet - i dette tilfælde er det morgenmad.

Hotellet har oplyst os, at deres førpris for to overnatninger for to personer i dobbeltværelse inklusiv morgenmad koster 186 euro pr nat. Dermed bliver den samlede pris 372 euro, og omregnet til danske kroner er dette 2776kr.

Dermed bliver der en forskel på 2kr i forhold til vores førpris, som er nævnt i dealen - dette tilskriver vi en ændring i dagskursen.

Dagens Bedste Aps

Mit svar: Jeg har ikke fundet priserne på en tilbudsside. Jeg har selv kontaktet hotellet for at høre hvad prisen vil være for nøjagtigt det samme som er inkluderet i tilbuddet. Min pris er så bare væsenligt lavere end jeres.
Ydermere har jeg nu opdaget at jeg ikke længere kan åbne min kupon, ej heller logge mig på dagensherning, jeg bliver henvist til en side der hedder Deal.dk, så nu bliver jeg for alvor nervøs for om jeg kan enten få kuponen igen eller få mine penge tilbage.

Hej Sidsel

Dårlige aftaler med leverandører

Har måske været uheldige nogle gange i træk, men har desværre ikke modtaget varer købt igennem dagensbedste til den opgivne tid. De er tilgengæld rigtig søde i kundeservice og vil gerne hjælpe med alt de kan. De burde dog få mere styr på deres leverandører og ikke lave aftaler med nogen der ikke kan leve op til kravene, for det tager dem med ned i faldet.

Øv en dårlig behandling

Bestilte en væghængt biopejs til levering i uge 8 , den blev bestilt i uge 5 men i uge 9 da jeg stadigvæk intet havde hørt , skrev jeg flere mail til både dagens og ezone som er leverandør , for at få at vide hvornår jeg kunne forvente min pejs men intet svar. Så fik jeg pludselig en mail i dag , d1/3 fra postdk om at min pakke nu er klar til afhentning men for pokker hvor blev jeg skuffet , det viste sig at være en lille bordets og ikke den væghængt som jeg havde bestilt øv øv men jeg ringede til dagens og forventede faktisk lidt service og forståelse men den kære [navn fjernet] som jeg snakkede med, var pænt ligeglad og meget ubehagelig at snakke med , føj for en rigtig dårlig service, handler aldrig med dem eller ezone igen

Hej Martin

Vi beklager, at du ikke er tilfreds med den vare, du har modtaget.

Jeg kan dog se, at du har modtaget den vare, som du bestilte på vores side. Der var 5 forskellige modeller af biopejse at vælge imellem i tilbuddet, og den model du har modtaget er også den model, du bestilte på siden. Vi beklager, hvis det ikke har fremgået klart af tilbuddet, hvilken model du bestilte.

Angående leveringstiden på varen, så er den altid oplyst både i tilbuddet samt på værdibeviset, så man som kunde er informeret, inden man gennemfører et køb. Når leveringsfristen ikke kan overholdes, er det op til leverandøren at sende en mail ud til alle berørte kunder for at informere om forsinkelsen. Vi beklager meget, hvis dette ikke er sket i dit tilfælde.

Jeg kan se, at du har været i kontakt med vores kundeservice, der har videresendt din henvendelse til leverandøren. Leverandøren oplyser os, at du er i dialog med dem om at returnere den modtagne vare og få pengene refunderet. Hvis dette ikke er tilfældet, må du meget gerne kontakte vores kundeservice igen, så vi kan finde en løsning på denne sag.

FUP OG BEDRAG

vedr. ordernr. 2252343 hvorfor er den blevet refunderet??

jeg betalte 324 kr og i refunderer kun 319 kr??
i har stadigvæk ipush på tilbud og nu koster den kun 279 kr???
jeg skulle have den leveret senest uge 4 men hørte intet fra jer før i var så frække at refunderer pengene tilbage EFTER 2 MÅNEDERS VENTEN!!!!!!! men snuppede lige 5 kr I EKSPEDITIONSGEBYR???!!!!!!
gør i sådan ved alle jeres kunder,så er det sgu en fed fidus i har kørende må man sige!!!!!

Hej Thomas

Vi beklager, hvis din ordre er blevet refunderet og annulleret uden dit samtykke. Vi modtog en liste fra leverandøren over kunder, der ønskede refunderinger af deres ordre, hvor du var på.

Hvis dette var en fejl, beklager vi det meget.

Det ser ud til, at vores system har lavet en fejl, der har medført, at de sidste 5kr i ekspeditionsgebyr ikke er blevet tilbageført til dig. Det beklager vi naturligvis. Jeg kan dog se, at du har været i kontakt med vores kundeservice omkring refunderingen, og at de sidste 5kr er blevet overført til dig efterfølgende.

Dagens Bedste Aps

Super Service,- hver gang !!!!

Jeg bestilte 2 senge via DagensBedste.dk, og ventede spændt på at de skulle dukke op ! De blev lovet i uge 2, 2014, men kom i uge 3, 2014. Dette har jo intet med DagensBedste.dk at gøre, men de var alligevel klar til at svare på spørgsmål om snarlig levering ! Sengene ankom til sidst, og er bare de FEDESTE senge vi har haft !
Vi har også købt handsker, gode bøffer, barberblade etc., og alt med en behagelig fornemmelse af SUPER SERVICE hver gang !!! Tusind tak for det !!!

Mvh. Mads Christensen ! ;-)

Superringe

Bestilte et tastatur til Ipad gennem Onebid/dagensbedste/eZone d. 01.01.2014. Levering lovet senest i uge 4. Modtager mail om forsinket levering, men bliver lovet levering i uge 5. Modtager dog intet og kontakter dem derfor pr. mail. Får at vide de vil blive fremsendt mandag/tirsdag i uge 6. Har nu ved udgangen af uge 6 intet modtaget og ej heller svar på trods af fremsendt mail. Absolut sidste gang jeg har handlet med dem, og kan selvfølgelig kun fraråde andre at gøre det. Var det muligt at give minus stjerner gjorde jeg det.

Ikke styr på leverandøren

Bestilte kaffekapsler gennem onebid tilbud, bestallingen blev trukket med det samme, selv om der var 4 ugers leveringstid.

Varen udeblev, og Kundeservice brugte 3 dage før de reagerede på henvendelse.

Varen blev først leveret efter 6 uger, og der kom ingen besked om at den var afsendt, alt i alt et utrygt forløb.

Ingen kontakt til dagensbedste.

Lever ikke varen til den aftalte tid,,,,(igen)

Hej Jørn

Jeg beklager, hvis du har haft problemer med en deal, der ikke er blevet leveret indenfor den lovede leveringstid.

I sådanne tilfælde beder vi altid leverandøren sende en mail ud til alle berørte kunder og gøre dem opmærksomme på en eventuel forsinkelse. Jeg beklager meget, hvis dette ikke er sket i dit tilfælde.

Dagens Bedste Aps

vare afleveret, men det tog 1 måned!

Jeg købte en vare omkring den 20 dec. fik varen efter 4 uger ca.. og jeg havde skrevet til dem, ventede 1 dag, igen svar, så ringede jeg dagen efter, de sagde det var en fejl at der ingen lerveringsdato var kommet på... jeg ville få den i starten af næste uge.. jeg fik ingen pakke, så ringede om fredagen igen. så fik jeg at vide den ville komme næste uge.. Igen.. den kom dog, men service er dårlig, de har ikke styr på noget og penge bliver trukket når du køber, ikke når varen er på vej som alle andre gør det..
Jeg køber ikke der igen! Og vil råde andre til at lave være også, idet jeg kan se alle andre har haft dårlige oplevelser med det også. At der er enkelte som det gik godt for, siger ikke meget.

Hej Silas

Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse med en deal købt via vores hjemmeside.

Leveringstiden er altid oplyst i vores tilbud på vores side, så det har helt bestemt været en fejl fra vores side, at denne ikke var oplyst på den pågældende deal. Det beklager vi naturligvis.

Da det ikke er os, der har varerne på lager og heller ikke er os, der afsender varerne til kunderne, kan vi desværre kun videregive den information, som den pågældende leverandør giver os. Vi beklager meget, hvis dette ikke har været sandheden. Det har bestemt ikke været vores mening (eller vores leverandørs mening) at yde dårlig service.

Vi trækker pengene, når vi sender værdibeviset til dig, da det er den vare, vi sælger. Derfor bliver pengene trukket umiddelbart efter købet er gennemført. Herefter indløser vi dit værdibevis hos den pågældende leverandør, der så leverer varen til dig.

Dagens Bedste Aps

Mindst 50 Procent : FUP ELLER FAKTA?????

Jeg fik en jule gave af min mand: "2 nætter i Berlin for 2 på ### hotel pris:1034.00kr.
Tilbuddet gælder fra D.07.01.14 - 30.03.14..Jeg henter værdibeviset og booker på dagensbedste@supremetravel.gr.d.09.01.14...Den 14.01.ringer jeg til kundeservice, men uden held (30 min.i kø)..Jeg skriver en mail til kundeservice istedet, hvor jeg får det svar at jeg skal lave en ny booking...Det gør jeg. Den 17.01.skriver samme medarbejder om jeg har fået svar, jeg skriver tilbage d.20.01, nej, og hvad jeg så skal gøre?...Idag ringer jeg til: Mindst 50 % Procent og underligt nok kommer jeg til at tale med den samme medarbejder fra Kundeservice, men desværre kunne hun ikke finde/huske mig, selv om jeg oplyste mailadresse...hun synes jeg skulle ringe til
Supreme Travel Center...Jeg bliver gal og fortæller hende at jeg vil skrive en anmeldelse af denne dårlige oplevelse...så bliver forbindelsen afbrudt..
Efterfølgene googler Jeg Supreme Travel Center som ligger i Grækenland,jeg vil ikke bruge penge på at ringe dertil, samt ikke forstået...Så nu har jeg ingen julegave, har aldrig været i Berlin, samt 1034,-kr. fattigere...FUP...Susanne Mørup

Hej Susanne

Vi beklager du ikke har fået svar før og den oplevelse du har fået af vores kundeservice.

Grunden til at du er blevet henvist direkte til rejsebureauet er at vi ikke kan se bookinger, da vi formidler tilbuddet for Supreme Travel Center via vores nyhedsmails. Vi ser helst at kunder så vidt muligt selv har den direkte kontakt med rejsebureauet for at undgå misforståelser og yderligere ventetid. Vi har flere gange haft rejser fra Supreme Travel Center og oplever ikke generelt at det skulle være besværligt at komme i kontakt med dem.

For at få afsluttet denne sag synes jeg at du skal kontakte vores kundeservice på kundeservice@dagensbedste.dk og henvise til mit svar her - så finder vi en løsning.

Mia, supportchef

DagensBedste ApS Details

Dagensbedste.dk giver dig halv pris på wellness-behandlinger, restaurantbesøg, underholdning og meget mere. Vi finder de nye og spændende steder i danske storbyer som: København, Nordsjælland, Horsens, Vejle og Aarhus, og giver vores medlemmer mulighed for at få den fulde oplevelse til den halve pris.

Visit Dagensbedste ApS

Call us on: 39 202 100